بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب حال خوب با هم | طاقچه
کتاب حال خوب با هم اثر دیوید برنز

بریده‌هایی از کتاب حال خوب با هم

نویسنده:دیوید برنز
انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۲.۸از ۱۵ رأی
۲٫۸
(۱۵)
هرچه بیشتر بخواهید رفتار کسی را تغییر دهید، او سماجت بیشتری به خرج می‌دهد و سخت‌تر مبارزه و مقاومت می‌کند.
ܦ߭ܝ‌ܝܝ݅ܝࡅߺ߳ܣ 🕊
اگر خودتان را دوست ندارید و به خودتان احترام نمی‌گذارید، برایتان دوست داشتن دیگران دشوار خواهد بود.
محمد جواد اخباری
نمی‌توانید دیگران را تحقیر کنید و آنها را زیر پا بگذارید و بعد انتظار داشته باشید که شما را دوست بدارند.
hasan behjoo
صمیمیت محتاج تواضع و فروتنی است.
hasan behjoo
شناخت‌درمانی مبتنی بر این نظریه است که وقتی فکرتان را عوض کنید، احساس و رفتار شما تغییر می‌کند. به عبارت دیگر، اگر بتوانید به طرز مثبت‌تر و واقع‌بینانه‌تری درباره اشخاص فکر کنید، به راحتی بیشتری می‌توانید مسائل خود را با او حل کنید و روابط حسنه‌ای میان خود برقرار نمایید.
کاربر ۴۹۹۲۰۰۰
وقتی می‌خواهید کسی را که با او سازگار نیستید تغییر بدهید، او همیشه از خود مقاومت نشان می‌دهد. این یک حقیقت درباره طبیعت انسان است. حتی می‌توان گفت وقتی می‌خواهید کسی را تغییر دهید، او سعی می‌کند به عمد و قصد همان رفتار قبلی‌اش را تکرار کند
فرزانه
اشکالی ندارد که آدم خشمگین و ناراحت باشد، اما طرزی که احساستان را مخابره می‌کنید، در اتفاقی که بعدآ می‌افتد، تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند.
ܦ߭ܝ‌ܝܝ݅ܝࡅߺ߳ܣ 🕊
ارتباط بد درست عکس ارتباط خوب است. به عبارت دیگر، خوب گوش نمی‌دهید، احساسات خود را ابراز نمی‌کنید و بالاخره به طرف مقابل احترام نمی‌گذارید.
ܦ߭ܝ‌ܝܝ݅ܝࡅߺ߳ܣ 🕊
چرا نمی‌توانیم با هم کنار بیاییم؟ در اینجا دو نظریه متفاوت وجود دارد. اغلب متخصصان به «نظریه کمبود» اشاره دارند. براساس این نظریه، نمی‌توانیم با هم کنار بیاییم زیرا راه آن را بلد نیستیم. به عبارت دیگر، با هم نزاع می‌کنیم زیرا از مهارتهای حل مسائل روابط خود بی‌اطلاعیم. وقتی بزرگ می‌شدیم، خواندن، نوشتن و حساب را یاد گرفتیم، اما کسی درباره اینکه چگونه مشکلات روابط خود را حل کنیم به ما مطلبی یاد ندارد. جمعی دیگر از صاحبنظران معتقدند از آن جهت نمی‌توانیم با هم کنار بیاییم زیرا در واقع به این کار علاقه‌ای نداریم. به این اصطلاحآ نظریه انگیزشی می‌گویند. به عبارت دیگر، با هم منازعه و مشاجره می‌کنیم زیرا انگیزه‌ای نداریم با کسانی که با آنها اختلاف داریم کنار بیاییم. کارمان به خصومت و تعارض و اختلاف می‌کشد زیرا این منازعه پاداش‌دهنده است.
احسان رضاپور
دومین گزینه که پایان دادن به رابطه است هم طرفداران فراوان دارد. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید با کسی که با او نمی‌سازیم ادامه دهیم. من می‌توانم به چندین نفر فکر کنم که به آنها علاقه و اعتماد ندارم و نمی‌خواهم به آنها نزدیک شوم. اگر شما به من بگویید: «دیوید، می‌خواهم کاری کنم که با فلانی رابطه بهتری داشته باشی»، من در جوابتان می‌گویم که علاقه‌ای به این کار ندارم. تلاش برای برقراری رابطه نزدیک‌تر با بعضیها یک اشتباه بزرگ است.
فرزانه

حجم

۸۱۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

حجم

۸۱۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰
۱۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد