بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برتری خفیف | صفحه ۳۷ | طاقچه
کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون

بریده‌هایی از کتاب برتری خفیف

نویسنده:جف اولسون
امتیاز:
۳.۵از ۱۰۵ رأی
۳٫۵
(۱۰۵)
«زندگی شما تنها در لحظه وجود دارد.» اما از طریق خواندن کتاب نمی‌توانید واقعاً به این حقیقت جذب شوید و با آن زندگی کنید. این حقیقت را فقط با زندگی‌کردن زندگی‌تان، پشیمان‌نشدن از گذشته و هراس‌نداشتن از آینده درک می‌کنید.
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
مشکل این است که بیشتر ما یک پای‌مان هنوز در گذشته مانده است و پای دیگرمان را با ترس، در آینده گذاشته‌ایم. هرگز در زمان حال زندگی نمی‌کنیم. در ارتباط با همه‌چیز؛ فرزندان‌مان، سلامت، خانه، شغل، لحظات‌مان را با نگرانی، اضطراب و وحشت از اتفاقات پیش‌رو و احساس پشیمانی دائمی و انتقاد از کارهای گذشته‌مان سپری می‌کنیم.
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
صبرکردن برای سنبل آبی کاری ندارد. او راهش را در پیش می‌گیرد، به آرامی تکثیر می‌شود تا زمانی که سطح دریاچه را بپوشاند.
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
پی‌بردن به اینکه مردم چگونه به این درک از زندگی می‌رسند دشوار نیست. من آن‌ها را سرزنش نمی‌کنم، کاملاً قابل‌درک است. فقط حقیقت ندارد. حقیقت این است که آنچه انجام می‌دهید اهمیت دارد. آنچه امروز انجام می‌دهید اهمیت دارد. آنچه هر روز انجام می‌دهید اهمیت دارد.
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
تفاوتی که تعیین‌کننده میان موفقیت و شکست است، میان دستیابی به کیفیتی از زندگی که می‌خواهید و اکتفا کردن به کمتر از چیزی که آرزویش و لیاقتش را دارید، در انجام دادن یا ندادن این کارها نیست (چون همهٔ ما این کارها را انجام می‌دهیم)، بلکه تفاوت در این است که انجام کدام کار پیش پا افتاده را انتخاب می‌کنید.
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
شادی چیزی که جست‌وجو می‌کنید نیست، کاری است که انجام می‌دهید.
امیرحسین حیدری
«سخت چیزی است که کمی زمان می‌برد. ناممکن چیزی است که کمی بیشتر زمان می‌برد
امیرحسین حیدری
برتری خفیف دربارهٔ زندگی در لحظه است.
امیرحسین حیدری
مشکل این است که بیشتر ما یک پای‌مان هنوز در گذشته مانده است و پای دیگرمان را با ترس، در آینده گذاشته‌ایم
امیرحسین حیدری
فلسفهٔ شما نگرش و زندگی‌تان را خلق می‌کند. فلسفهٔ شما فعالیت‌ها و زندگی‌تان را خلق می‌کند. فلسفهٔ شما نتایج و زندگی‌تان را خلق می‌کند. یک فلسفهٔ مثبت به نگرش و فعالیت‌هایی مثبت تبدیل می‌شود و بعد از آن به نتیجه‌ای مثبت منجر می‌شود و سبک زندگی‌تان را مثبت می‌کند.
کاربر ۳۱۹۰۳۸۳

حجم

۳۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

حجم

۳۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

قیمت:
۸۳,۰۰۰
تومان