بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دینامیت موفقیت | طاقچه
کتاب دینامیت موفقیت اثر ناپلئون هیل

بریده‌هایی از کتاب دینامیت موفقیت

۴٫۱
(۷)
«عمل بکارید و عادت برداشت کنید. عادت بکارید و شخصیت برداشت کنید. شخصیت بکارید و سرنوشت برداشت کنید.»
fatemeh ghanbari
این ۱۷ دستورالعمل عبارتند از: ۱ - نگرش ذهنی مثبت ۲ - هدف مشخص ۳ - ثبات قدم ۴ - تفکر صحیح ۵ - انضباط شخصی ۶ - ذهن کنترل شده ۷ - التزام عملی ۸ - شخصیت مناسب ۹ - خلاقیت شخصی ۱۰ - اشتیاق ۱۱ - توجه متمرکز شده ۱۲ - کار گروهی ۱۳ - عبرت از شکست‌ها ۱۴ - تصویر ذهنی خلاق ۱۵ - تقسیم‌بندی زمان و سرمایه ۱۶ - حفظ سلامت جسمی و روحی ۱۷ - استفاده از قدرت‌های نامحدود جهان
mehdi pashazade
«اگر انسان درست شود، دنیا هم درست می‌شود.» درس بزرگی می‌توان از این عقیده آموخت. اگر از دنیا ناراحت هستید و می‌خواهید تغییرش دهید، بهترین نقطه شروع، خودتان هستید: «اگر شما درست شوید، دنیا هم درست می‌شود.» این همان چیزی است که نگرش ذهنی مثبت همیشه با آن سر و کار دارد. وقتی نگرش ذهنی مثبت داشته باشید، مشکلات هم در مقابل شما به زانو در خواهند آمد.
mehdi pashazade
«هر بد شانسی، در درون خود، بذری برای منافع بزرگ‌تر دارد. هیچ‌وقت ناامید نشو! گاهی چیزهایی که به نظر بدبختی می‌آیند، ممکن است به چیز خوب و مفیدی تبدیل شوند. همه چیز به تو بستگی دارد که به مشکلات سر راه زندگی‌ات چگونه نگاه کنی.»
mehdi pashazade
خدایا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی‌توانم تغییر دهم، شجاعتی ده تا تغییر دهم آنچه را که می‌توانم و بینشی ده تا تفاوت این دو را درک کنم.
ali shaban
«هر بدشانسی، یک خوش‌شانسی را در پی دارد. آیا این طور نیست که مسائل گذشته که مشکلاتی عظیم به نظر می‌رسیدند، به شما الهاماتی بخشیدند و شما را به سوی موفقیت و شادی رهنمون ساختند؟ چیزی که از هیچ راه دیگری ممکن نبود.
fatemeh ghanbari
هر روز دعا می‌کنم، نه به خاطر به دست آوردن ثروت بیشتر، بلکه برای کسب درایت بیشتر و لذت بردن حقیقی از آنچه دارم.
ali shaban
یک فرد شکست خورده در یک آزمایش ناموفق، همان میزان انرژی را مصرف می‌کند که یک فرد برنده در آزمونی موفق.
ali shaban
«خدایا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی‌توانم تغییر دهم، شجاعتی ده تا تغییر دهم آنچه را که می‌توانم و بینشی ده تا تفاوت این دو را درک کنم.»
fatemeh ghanbari
«یک فرد شکست‌خورده در یک آزمایش ناموفق، به همان میزان انرژی مصرف می‌کند که یک فرد برنده در آزمونی موفق.
fatemeh ghanbari

حجم

۲۶۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۶۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
۸۲,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد