بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تنها علاج | طاقچه
کتاب تنها علاج اثر سیدعلی‌اصغر علوی

بریده‌هایی از کتاب تنها علاج

انتشارات:انتشارات سدید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۱ رأی
۴٫۱
(۱۱)
تو می‌آیی و همراهت شهیدان باز می‌گردند و آوینی روایت می‌کند فتح نهایی را
دختر دریا
فرمود: «أَیُّهَا النَّاسُ شُقُّوا أَمْوَاجَ‌ الْفِتَنِ‌ بِسُفُنِ النَّجَاة» امواج فتنه‌ها را به کشتی‌های نجات بشکافید و عبور کنید؛ و همگان می‌دانند نجات‌بخش‌تر از کشتی امام حسین نیست؛ پس «شُقُّوا أَمْوَاجَ‌ الْفِتَنِ بِالحُسَینِ! »
کربلایی
گشته‌ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده‌ام که مپرس
mohaddese
حسینی باشید و حسینی بمانید. خودتان را در میدان حسینی پرورش و رشد دهید و بدانید که طریق‌ سعادت‌ دنیا و آخرت همین است و خدای متعال، به شما کمک خواهد کرد. (۱۳۷۴/۸/۱۷)
کربلایی
هر روز باید ذکرت این باشد که خدایا مرا تشنه‌تر کن:
سراج زاده
با امام حسین (ع) به همه جا می‌توان رسید
mohaddese
خداوند متعال رسول و پیامبری داشت که قومش بر او مسلّط شده و پوست صورت و سر او را کندند. رسولی از رسولان پروردگار عالمیان نزد او آمد و گفت: پروردگارت به تو سلام می‌رساند و می‌فرماید: آنچه به تو وارد شد را دیدم و به من امر فرمود که تو را اطاعت نمایم حال آنچه می‌خواهی به من بفرما. وی فرمود: من خواستارم که آنچه به حضرت حسین (ع) از بلا و محنت رسید پیرو آن حضرت باشم. » «امام صادق (ع) فرمودند: اسماعیلی که حق تعالی در کتاب عزیزش از او یاد کرده و فرموده: وَ اذْکرْ فِی الْکتابِ إِسْماعِیلَ إِنَّهُ کانَ صادِقَ الْوَعْدِ، گرفتار قومش شد و او را گرفته پوست صورت و سرش را کندند پس فرشته‌ای نزد او آمد عرضه داشت: خداوند متعال من را نزد تو فرستاده اکنون آنچه می‌خواهی به من دستور بده. اسماعیل فرمود: من پیرو حسین بن علی (ع) هستم‌.
کربلایی
خواندن، مقدمه عمل کردن است و این درسی است که کربلا به انسان می‌آموزد.
سراج زاده
در کربلا مزاری است که ممتاز از بقیه است و بر روی آن جمله‌ای شکوهمند از امام حسین نقش بسته است که شنیدن آن هرکسی را شیدای شبیه او شدن می‌کند: «لِلهِ درک یَا حَبیب لَقَدْ کُنْتَ فَاضِلاً تَخْتِمُ الْقُرآنَ فِی لَیْلَة وَاحِدَة!!» اینجا مزار حبیب است! حبیبی که امام او را به شاخص زندگی قرآنی‌اش ستوده است: خدا به تو خیر و برکت دهد حبیب! تو انسان فضیلت‌مندی بودی!
کربلایی
روزی نیز همه به این اثبات بزرگ نائل خواهند شد که همه چیز در مدار حسین است، نه فقط در عرفان و سلوک و معنویت، که در علم، در نور، در پیشرفت و در هر امری! روزی درک این مساله، سکه رایج فهم‌ها خواهد شد که وقتی امام حسین در معادله‌ای وارد شود، همه نبایدها و بایدها قابل تغییرند. آن روز همه نظریات در مدار حضرت حسین خواهند چرخید و همه رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها محتاج پیوست عاشورایی خواهند شد! زمین به دور خودش چرخ می‌زند تا که نشان دهد به سماوات، کربلایت را
کربلایی

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
۸,۷۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد