نظرات درباره کتاب صفر تا صد تندخوانی در ۳۰ روز و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب صفر تا صد تندخوانی در ۳۰ روز اثر طیبه عشقی

نظرات کاربران درباره کتاب صفر تا صد تندخوانی در ۳۰ روز

نویسنده:طیبه عشقی
امتیاز:
۳.۴از ۴۴ رأی
۳٫۴
(۴۴)
علی دائمی
چند نکته دربارهٔ این کتاب: ❌ کتابی که گاهی به مطالب زرد و انگیزشی بسیار نزدیک می‌شد. دعوت به مثبت‌نگری و آرامش و ریلکسیشن و اینجور شعارها نه تنها وجاهت چندانی نداره، با تندخوانی هم ارتباط زیادی نداره. ❌ نویسنده گاهی اوقات بیشتر به یک مادر شبیه بود تا یک پژوهشگر و محقق. توصیه‌های مکرر به خوردن شیر و بادوم و پسته و عسل و زعفران رو کجای دلم بذارم؟ :) ❌ به‌علاوه، در بخش‌هایی از کتاب، خانم نویسنده رسالت و هدف اصلی خودش رو گم می‌کنه و شروع می‌کنه به بیان شعارهای فمنیستی دربارهٔ نقش زنان و دختران در جامعه!!! اینا چه ربطی به تندخوانی و تقویت حافظه داره؟! ✅ با قسمت تقویت حافظه و آموزش زبان کاری نداشتم اما کتاب با وجود همهٔ نواقصش، تمرین‌های خوبی برای تندخوانی داشت. تمرین‌هایی که احتمالا از کتاب‌های دیگه برداشته شده. در مجموع کتاب تخصصی و سطح بالایی نبود. بیشتر شبیه چکیدهٔ مطالعات یک خانم بود که آمیخته شده با حرف‌های انگیزشی، توصیه‌هایی درزمینهٔ تغذیهٔ سالم و کمی حرف‌های زنانه.
Kob ash
اینکه توصیه های صبح زودتر بلند شید و موقع انجام کار آرامش داشته باشید برای شما مطلب زرد محسوب میشه یکی از دلایلیه که توجیه می‌کننه چرا اصلا این کتاب رو شروع کردید توصیه میکنم دوباره بخونیدش. برخلاف حرف شما این مواردی که گفتبد کاملا درست هستن. تندخوانی هم یک مهارته و وقتی دارید مهارتی رو یاد میگیرید انگیزه، شرایط مناسب، تغذیه و آرامش از هر ابزاری برای شما مهم ترن. از طرفی وقتی کتاب می‌خونیم بهتره تعصب رو بذاریم کنار. این کتاب قرار نیست فقط برای آقایون نوشته بشه خانم ها هم قراره اون رو بخونن و بعضاً به این مطالب احتیاج دارن و فکر نمیکنم اون چند صفحه خیلی زمان زیادی رو از شما بگیره و مانع انجام باقی کارهاتون بشه. در ادامه هم اینکه خیلی واضح روی جلد و در ادامه عنوان نوشته شده تقویت حافظه. شاید برای شما باید فونت رو کمی درشت تر کنن.
میلاد قادری
تا حالا چندتا کتاب نوشتی معرفی کن آثار تماما بی عیب و نقص خویش را استاد
علی دائمی
خانم رها اسدی، به عنوان کتاب دقت بفرمایید. کتاب دربارهٔ تندخوانیه. معلومه که خیلی چیزها از جمله تغذیه در مطالعه و یادگیری تاثیر داره؛ ولی مگه نویسندهٔ کتاب تندخوانی باید دربارهٔ هر آنچه که ربط اندکی به سلامت و بازده انسان داره در این کتاب بنویسه؟ مثلا چون نور کافی برای مطالعه مهمه، باید یه فصل از کتابو به نورپردازی اتاق یا فیزیک نور اختصاص بده؟ یا چون سروصدای بچه‌ها توی خونه ممکنه مانع تمرکز بشه، باید چند صفحه هم درباب آداب فرزندپروری و بچه‌داری برامون بنویسه؟ به‌علاوه، «تندخوانی» و «حافظه» مقولاتی هستند که به نظر من چندان هم ارتباط ندارن.
Ali Golpa
این کتاب رو خیلی دوست داشتم چون کاملا کاربرد محور بود و توش تمرینات فراوان در مورد تندخوانی ارائه میداد، توضیحات اضافه خیلی کمی داشت و واقعا میتونید با این کتاب، خیلی مختصر و مفید تندخوان بشین. وقتی فهرست کتابو دیدم سورپرایز شدم چون واسه یادگیری زبان و حافظه هم فصل های جداگانه ای داشت که اونم به نوبه خودش خوب بود در مجموع اگه میخواید به دور از شلوغی و گم شدن توی انتخاب کتاب برای آموزش تندخوانی این مهارتو یاد بگیرید، کتاب خوبیه. 🌹🌹🌹🌹
rabani
این کتاب رو دوست داشتم چون تالیف بود نه ترجمه. مشخص است که نویسنده درباره مهارت تندخوانی از منابع خارجی زیاد ایده گرفته بااینحال در اینکه چطور مطالب وایده‌ها رو کنار هم بذاره، موفق بوده. تمرینات مربوط به استفاده از هر دو نیمکره مغز رو دوست دارم چون نه تنها در کسب مهارت تندخوانی بلکه در سایر چالش‌های زندگی هم میتونه به افراد علاقمند کمک کنه😊
BookGiraffe
اوایل خیلی شبیه به کتاب های زرد بود، شاید بخاطر نوع گرایش نویسنده بود که خودش هم در متن اشاره می کند که معمولا ۲۰ در یک کتاب اصل مطلب هستند(البته کتاب های زرد هیچ ارزش خواندن ندارند). در کل دو فصل اول زرد هستند و واقعاً دلیلی برای خواندن آنها نیست اما از فصل ۳ که وارد خود تندخوانی میشه(بعد از مقدمات و معرفی تند خوانی) تمرینات بسیار کاربردی و عینی هستند و واقعاً ارزش خواندن را داشت حتی برای یک بار (ولی خب تندخوانی نیاز به تمرین مستمر دارد). بعد دو فصل تقویت حافظه و یادگیری زبان جدید به نظر شخص بنده ارزش وقت گذاشتن ندارد. در کل اصل و مفید کتاب ص ۵۸ تا ۹۰ هستش که این تکنیک ها را می توان در اینترنت پیدا کرد و از معایب این کتاب این است که هیچ پژوهشی یا گزاره در مورد نحوه تمرین در ۳۰ رو ارائه نداده است و عنوان فقط صرف تبلیغ است. *منظور این نیست که تنها این صفحات را بخوانید چون ممکن بتوانید از سایر مطالب یادگیری کنید.
کاربر ۵۱۱۹۹۷۷
زیاد جالب نبود حیف پولی ک دادم💔🙂
محمدمتین
کتاب واقعا عالیه از همه نظر .میاد تکنیک های قبل مطالعه و تقویت و تمرکز رو میگه و به نظرم یه کتاب جامعه در این بابه واقعا تشکر از نویسنده چون واقعا کار کرده روی این کتاب .
کاربر ۹۶۳۸۱۰
عااااالی بود ممنونم از نویسنده محترم که بابیانی روان و قابل درک اصول تندخوانی رو ارائه دادند با رعایت این اصول و تمرین انها از شرکت در دوره های تندخوانی بی نیاز میشید .
کاربر 4972686
سلام به همه عزیزان، من ،نظر دادن به این کتاب رو وظیفه خودم میدونم و به عنوان نویسنده کتاب راز های طلایی مطالعه و یادگیری،این کتاب رو به شما توصیه می کنم چون اطلاعات خوبی رو در کتاب قرار داده،البته این اطلاعات خیلی جدید نیستن اما تقریبا چکیده دوره ها و کتاب های تند خوانی هست و در صورت اطلاعات بیشتر و جذاب تر کتاب راز های طلایی مطالعه و یادگیری رو به شما پیشنهاد میدم موفق باشید
مهدی
...
امیرحسین ایاز
کتاب مناسبیه
علی یاوری
به نظرم نویسنده خیلی کامل و دقیق به انجام تمرینات برای تند خوانی و تقویت حافظه پرداخته و تلاش های نویسنده موجب شده مجموعه ای بی نظیر در اختیار کسانی مشتاق یادگیری هستند قرار گیرد .. دمش گرم ‌.
محمد منفرد
عنوان کتاب منطبق بر محتوای کتاب نیست، محتوا مجموعه ای از اطلاعات ساده ی ابتدایی و مقدماتی راجع به مطالعه، تندخوانی و حافظه هست. اطلاعاتی مقدماتی در 150 صفحه که در اینترنت با یه سرچ ساده به دست میان. تکنیک های ارائه شده. تکنیک های کلیِ تندخوانی موجود در اینترنت هسنند و برنامه 30 روزه و آنچنان کاربردی ای نداشتند. کتاب برای تقویت تندخوانی از صفر تا صد! در 30 روز مناسب نیست و توصیه میکنم عنوان کتاب رو تبلیغ بدونید.
کاربر ۳۴۷۸۸۹۸
کتاب خوبی بود تکنیک ها به طول کاربردی و خلاصه نوشته شده بودن ک هم راحت ادم میفهمه ک باید چی کار کنه از طرفی‌ صرفه جویی‌ در زمان داره سایتی ک نویسنده اخر کتاب معرفی کرده مشکل داره البته😐😂
ali abdi
مرسی طیبه 🙏🙂

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد