نظرات درباره کتاب تعقیب مخفیانه سامر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تعقیب مخفیانه سامر اثر جاس استرلینگ

نظرات کاربران درباره کتاب تعقیب مخفیانه سامر

ویراستار:ناهید علیخانی
امتیاز:
۴.۲از ۱۳ رأی
۴٫۲
(۱۳)
شیوا
ویرایش متن فراتر از افتضاحه... در واقع اصلا ویرایش نشده و بدون اغراق، در هر خط، دو غلط تایپی و نگارشی وجود داره که مانع از لذت مطالعه می شه. فقط چون داستان جذابی داشت خودمو مجبور به خوندنش کردم علاوه بر اینکه این کتاب، آخرین جلد مجموعه بندیکت ها بود و نمی شد ازش گذشت. فقط امیدوارم انتشارات طلوع ققنوس، یک تجدید نظری درباره کیفیت کتاب هاش بکنه.
کاربر
درسته که بعضی جاها اشتباه تایپ داشت اما اشتباهات تایپی بر اساس یه الگوی مشخص بودن به طوری که اگه کسی اول داستان یا حتی جلد پنج رو خونده باشه می تونن راحت و بدون فکر کردن رو اشتباهات تایپی بفهمه که اینا چی هستن و راحت از روشون بگذره. و اونقدر نیست که لذتت رو از خوندن یه کتاب عالی از بین ببره. ولی درباره تجدید نظر انتشارات طلوع ققنوس در مورد اشتباهات تایپی موافقم. یه کتاب چاپی باید در بیشترین حدِ فاقد اشتباه تایپی بودن به سر ببره.
faem
داستان پردازی عالی بود. و از لحاظ اینکه جلد آخر از یک مجموعه ست جمع بندی فوق العاده ای داشت به طوری که همه شخصیت های جلد های قبل در آخر کمی نقش داشتند و این حضور بر اساس لازم بودن حضورشون بود نه صرفا یه خاطره بازی از جلدای قبل. و اگه پنج جلد قبل رو خونده باشید این داستان براتون جذابیت خیلی بیشتری پیدا می کنه. به نظرم این جلدم خیلی عالی بود مثل بقیه جلدا. ترجمه عالی نبود. جاهای محدودی از رمان اگه یکم فک نکنی فکر نکنم متوجه بشی با این حال ترجمه ظریف و قشنگ بود. در آخر این داستان خیلی عالی بود و از لحاظ جلد آخر بودن خیلی عالی تر. ترجمه هم به نسبت قابل قبول ولی عالی نه.
رضا
خیلی منتظر موندم ولی خیلی دیر اومد. منم از کتابراه با تخفیف ۴۰درصد گرفتم. 😑😐😐😐

حجم

۲۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۲۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد