نظرات درباره کتاب سهل گرایی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سهل گرایی اثر گرگ مک‌کیون

نظرات کاربران درباره کتاب سهل گرایی

۳٫۸
(۳۸)
serenay3-3
چرا طاقچه بی نهایت ندارتش :(
احسان
همین کتاب با عنوان آسوده‌گرایی نشر مون در طاقچه بی‌نهایت موجوده
میم. خ
سوال اصلی کتاب اینست که کارهای ضروری را چگونه آسان‌تر انجام دهیم؟ کتاب اول سعی می‌کند این ایده رایج را که برخی تصور می‌کنند حتما همه کارهای مهم باید با زحمت زیاد انجام شود زیرسوال ببرد و در ادامه راهکارهایی برای تحقق سهولت ارائه میدهد. بخشهایی از کتاب به من که ادم کمالگرایی هستم بیشتر کمک کرد تا بتوانم از سختی مسائل در زندگی ام بکاهم مثلا "تعریف نتیجه کار از ابتدا" جزو راهکارهای خوب بود که به من کمک کرد و البته راهکارهای متعدد در کتاب ارائه شده است. تنها چیزی که در مورد کتاب دوست نداشتم مثالهای متعدد بود که البته به نظرم شیوه رایج چنین کتابهایی هست در مجموع اگر دنبال پاسخ سوال اول هستید پاسخ نسبتا قابل قبولی در این کتاب دریافت می‌کنید.
sinooze
بخاطر احترام به سیاست های طاقچه در نحوه ی نظر دهی خلاصه ای که از این کتاب نوشتم و خلاصه های اینده رو تو قسمت نظرات نمینویسم.اما میتونید خلاصه ی تقریبا کاملی از این کتاب رو به همراه بریده ها توی صفحه ی اینستاگرامم با همین نام کاربری بخونید.امیدوارم مفید باشه.پیج هم پرایوت نیست در حال حاضر.
کاربر ۳۸۴۰۰۴۵
خیلی ممنون
شیرپسته
این همون کتاب آسوده گرایی هست از یک انتشارات دیگه شما هم مثل من ممکنه اشتباهی دوتاشو بخرید گفتم بدونید عزیزان
mz
روش های مناسب قابل اجرا برای رسیدن به هدف پیشنهاد میکند موافق فعالیت آرام وپیوسته برای رسیدن به نتیجه است
holo
در خصوص این کتاب بگم که من برهه ای این کتاب رو خوندم که دقیقا داشتم پوست خودم رو با کارهای سنگین‌ و دوباره کاری میکَندم. این کتاب رسالت خودش رو برای من تموم کرد. به معنای کلمه باید گفت حتما باید این رو جزو کتاب هایی قرار داد که خونده بشه و خودمون رو با کارهای تکراری و حجم زیاد اذیت نکنیم. ترجمه هم خوب و روان بود. طوری که منظور رو برسونه و گیج نکنه.
Neda Pedram
فوق العاده بود، تمام کارهایی که باید انجام بدیم واسه یه زندگی راحت در هر وضعیتی خیلییییییییی کتاب خوبیه خیلی مطالب ممکن بدونیم عکسش عمل کنیم یا حتی عمل نکنیم... اما به راحتی دید آدم رو نسبت به زندگی و سختی ها و هدف و مشکلات تغییر میده البته به شرط انجام دادن نه این که فقط کتاب رو بخونیم.

حجم

۳۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۳۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
۱۸,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد