نظرات درباره کتاب دنیای سوفی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دنیای سوفی اثر یوستین گردر

نظرات کاربران درباره کتاب دنیای سوفی

۳٫۱
(۳۲)
alina
داستان کتاب این طور هست که سوفی،دختری پانزده ساله توسط یک مدرس فلسفه به اسم آلبرتو با سوالات بنیادی در مورد جهان، خودش و... آشنا می شه و شروع می کنن از ابتدای تاریخ فلسفه،از قبل از سقراط تا مدرنیته رو مرور می کنند و در آخر های داستان متوجه می شن که چیزی بیشتر از شخصیت های یه کتابی که پدری داره برای دخترش می نویسه نیستند؛دقیقا مثل ما که انسانی کوچک در سیاره،منظومه، کهکشان و جهان هستیم. به نظرم این کتاب می تونه خیلی از ما ها رو اگاه کنه در مورد زندگی خودمون در برابر جهانی بی نهایت که میلیارد نفر در اون روزی به دنیا امدند و مردند و می تونن خیلی از چیز های با ارزش در نظر خودمون رو بی ارزش،و خیلی از چیز های بی ارزش در نظر ما رو با ارزش کنه.
setayesh7
این کتاب اصلا نسخه ی اصلیش نیست😑فقط خلاصه ای از کتاب بود الکی پول دادم این کتاب رو از جایی دیگه بخرید نه اینجا
سیما
خیلی اتفاقی کتاب رو شروع کردم و منی که تا موقع خوندن این کتاب اصلا نمیدونستم فلسفه چی هست رو چنان عاشق فلسفه و این کتاب کرد که حاضر نشدم سرسری بخونم رو رد بشم.هر فصل کتاب مدت زمان زیادی منو درگیر خودش کرد و واقعا بیشتر مطالب رو با تمام وجودم حس و درک میکردم و در نهایت نتیجه گیری من از آشنایی با تاریخ فلسفه و نظریه های مختلف فلاسفه بزرگ این بود که وقتی آدمهای بزرگی مثل سقراط و افلاطون و ارسطو و … نظر واحد و قطعی درخصوص فلسفه آفرینش و … ندارند و هنوز هم در تمام دنیا فلاسفه نظریات بسیار متفاوت و متناقضی در این مورد دارند پس هیچ چیز قطعی در این دنیا وجود ندارد.
کاربر ۴۵۱۶۰۱۰
دوستان دقت کنید که این کتاب تخلیصی از کتاب اصلی دنیای سوفی هست، در اول کتاب هم ذکر شده. به دنبال متن کامل نباشید
کاربر ۲۲۵۴۸۲۶
این کتاب خیلی شخصیت های زیاد و مختلفی داره چون درباره تاریخ تکامل فلسفه و دین و اتم ها و چیز های دیگه صحبت می‌کنه و چون ترجمه شده بعضی از کلماتش رو شاید نفهمید. کتابش خیلی جالبه و یه طورایی گیج کننده هست و اگر برای مسابقات کتابخوانی میخواین شرکت کنین این کتابو انتخاب نکنین چون خیلی کتاب پر مطلبی هست
MrAmir
خیلی مزخرف گیج کننده حوصله سر بر بدرد نخور منم مجبور بودم برای امتحان دفاعیم بخونمش وگرنه مفت نمیرزه همش درباره فلسفه و فلسفه دانان هست که مشتی دیوانه بودند فقط علم مزخرف منطق و فلسفه رو تعریف میکنه که گیجت کننده و بسیار چرت و دیوانه کننده هست.
Aidin Nikoo
چه معلم دانا و چه دانش آموز نادانی...
ࡅ߭ܥ‌‌ߊ
바보!
Mehdisk
نخ نمیشخ.

حجم

۷۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۷۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد