نظرات درباره کتاب غول مدفون و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب غول مدفون اثر کازوئو ایشی گورو

نظرات کاربران درباره کتاب غول مدفون

امتیاز:
۳.۰از ۶ رأی
۳٫۰
(۶)
بامداد رو
این کتاب شرح یک داستان رازآلود و پر از هیجانه. اما مساله اینجاست که انقدرررر نویسنده درگیر شرح و بسط جزئیات شده که داستان اصلی فراموش میشه. مثل اینکه بخوای بگی: من از خیابان رد شدم. و این جمله رو اینطور بنویسی: من در یک روز سرد زمستانی در حالیکه برف به شدت می بارید و از گوشه ناودانی پشت بام خانه روبرویی چکه چکه های برف آب شده جاری شده بود، از خیابان سی و سوم منطقه ژاندارک که پایین تر از خیابان سیمون لئون است اما از آن پهن تر به نظر می رسد و جای پارک بیشتری هم دارد، به آرامی و با فکر رسیدن به گوشه سمت چپ مغازه روبرویی که گوشت تازه می فروشد و زن جوانی فروشنده آن است، رد شدم!!! بابا از خیابون رد شو بره دیگه. انقدر فضا سازی نمی خواد کشتی مارو. یک سوم انتهایی رو هرگز نتونستم تموم کنم.
نیلوفر
دوست عزیز ادبیات یعنی همین جزییات رو گفتن و یک جمله ساده رو زیبا بیان کردن داداش داری اشتباه میزنی
کاربر ۲۷۰۷۰۹۴
خیلی خوب گفتی😂😂😂😂
پروا
یکی از بهترین رمانهایی است که خوانده ام.
تارا
کتاب فوق العاده است.
کاربر 307793
خوندن این کتاب مثل یه سفر ۱۵ ساعته از یه مسیر سخت و کسل کننده‌است برای دیدن یه خرابه گلی تاریخی وسط یه جای دورافتاده البته ترجمه هم به شدت ضعیف بود به حدی که بعضی قسمتها حتی منظور و نمیشد متوجه بشی کتاب ژاپنی زیاد خوندم و از ادبیات و فرهنگ ژاپن لذت میبرم اما این کتاب نظرم رو جلب نکرد
پروا
برخلاف نظر شما ، غول مدفون یکی از بهترین رمانهای معاصر است و ترجمۀ آن هم قابل قبول می باشد.غول مدفون تلاشی فلسفی برای فهم و رسیدن به پاسخِ خشونتی است که تاریخ انسانی را انباشته کرده است.

حجم

۲۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۲۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد