نظرات درباره کتاب یک فنجان محبت گرم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب یک فنجان محبت گرم اثر زهره مرشدی

نظرات کاربران درباره کتاب یک فنجان محبت گرم

نویسنده:زهره مرشدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۱۸ رأی
۳٫۳
(۱۸)
elnaaz
یکی از رمان های ایرانی که من دوسش داشتم شخصیت اول داستان واقعاً نماد یه دختر ایرانی به تمام آرزو ها و تلاش ها ش بود .به نظر من که ارزش یه بار خوندن رو داره.
امیرمهدی
رمان خوبی بود،نقص هایی داشت مخصوصا ازدواج های بدون شناخت و بعد با چند جمله نویسنده خلق و خوی شخصیت ها رو تغییر میداد تا زندگی خوبی براشون ترسیم کنه و اینکه نویسنده زن ها رو بی منطق کاملا احساساتی و بدون قدرت تفکر و ... معرفی میکنه که مردان همیشه در حال تلاش برای بالا بردن سطح شخصیتی زن هستند.
کاربر ۱۱۸۵۲۴۹
خیلی خوب بود
maedeh
تقریبا داستان خوبی بود اما چرا اکثر قصه ها بی سر و ته تموم‌ میشن؟چرا باید قصه با شخصیت علیرضا که تازه واردِ تموم بشه؟
zeinab
رمان اجتماعی و جذابی هستش
ZEINAB
نمیشه گفت کتاب خوبی نیست ولی عالی هم نیست و شخصیت شیرین خیلی بد اخلاق و بدبین بود
کاربر ۵۲۶۵۳۰۲
خسته نباشید خانم مرشد حسنی یک فنجان محبت گرم کتابی با مطنی روان و دست به قلمی شیرین درسته کم و کاستی هایی داشت کتاب از جمله آخر کتاب و کمرنگ بودن حسن قهرمان کتاب از عشق ولی اونقدر با حسن و زنده بیان شده بود کتاب که اون کمو کاستی ها دیده نمیشد نمیدونم شاید شباهت حس خودم نسبت به والدینم بود منم این ۲۵ اردیبهشت ماه امسال درست پدرمو یک ساله که از دست دادم کلی با این کتاب های های گریستم امید به موفقیت روز افزون شما خانم مرشد حسنی خسته نباشید دست مریزاد
س.ب
واقعا نفهمیدم آخرش چی شد یکدفعه تموم شد
پروانه
این کتاب اگر به یک پنجم هم‌تقلیل پیدا میکرد مشکلی نداشت. غلطهای نگارشی و توصیفهای قلنبه سلنبه بشدت حوصله خواننده را سر میبرد
ketabkhan
رمان زیبایی بود و موضوع و نگارش خوبی داشت. از خوندن کتاب پشیمون نمی شید و لذت می برید. دختر داستان مقاوم، پخته و مهربون بود و سعی می کرد زندگی خودش و خانوادش رو سر و سامون داده و پیشرفت کنه. دختری که تسلیم نمی شه. غلط های املایی و نگارشی داشتید البته بعضی اشتباه تایپی به نظر می رسید و به عهده ی شما نبود. باید از کلمات گفت، پرسید یا فعل های مشابه استفاده کنید تا خواننده متوجه بشه که چه کسی در حال صحبت کردنه. در ضمن چون داستان علیرضا، آخرهای کتاب اضافه شد، حس اضافی بودن و لازم نبودن رو القا می کرد. فقط داستان رو طولانی تر. اگر زودتر به داستان اضافه می شد و با شخصیت های اصلی پیش می اومد، بهتر بود. پایان بندی خوبی نداشت. داستان شخصیت های اصلی نیمه تموم موند و داستان با شخصیت فرعی علیرضا تموم شد.
کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
تکرار مطالب خسته کننده بود

حجم

۵۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۶۸ صفحه

حجم

۵۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۶۸ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
۶۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد