نظرات درباره کتاب مطلع مهر و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مطلع مهر اثر امیر حسین بانکی‌پورفرد

نظرات کاربران درباره کتاب مطلع مهر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۵۶۰ رأی
۳٫۷
(۵۶۰)
#233
من نسخه چاپی رو خوندم، کتاب خوب و جالبی هستش! بنظرم نیازه که هر دختر و پسری (مخصوصا مذهبی ها) حتما مطالعه کنن
مهسا مسلمی
خیلی کتاب خوبیه برا ازدواج عالیه ...قدیما خوندم حدود شش سال پیش درست قبل ازدواجم خیلی به کار اومد خیلی بهم کمک کرد بعدها همسرم بهم میگفت تو جلسه خواستگاری خیییلی خوب صحبت میکردی بهش نگفتم از کجا آوردم صحبت هامو ...الان میگم از این کتاب بود ....
الهه
کتاب خوبیه.نسخه چاپی رو خوندم
امیرحسین
بهترین و جامع ترین کتاب در زمینه ی ازدواج
teacher.fateme
کتاب نیمه دیگرم رو خوندید؟ چطوره ؟
zainab.sh
سلام اصلا خبر نداشتم که مسابقه ای در کار بوده. ولی من قبلا این کتاب رو خوندم و فوق العاده ست یعنی واقعا خیلی جامعه! اما یه سوالی این کتاب که رایگان تو اینترنت هست چرا باز نگذاشتید؟
گمنام
سلام. خیر. از تو اینترنت هم مثل اینکه برداشتن
مرضیه
اونایی ک بردن بگن . حداقل درشادیشون شریک بشیم. در پول ک شریک نشدیم😅
ahmadian2012
کتابها عالیییییییییی و فوق‌العاده
Hana
کتاب کاربردی و جامعی هست. از جمله نقاط مثبت این کتاب: + اشاره به مباحث روان شناختی در جلسات خواستگاری به منظور چگونگی شناخت شخصیت مخاطب + طرح تعدادی از سوالات خواستگاری و دسته بندی در موضوعات مختلف برشی از کتاب که به نکته مهمی اشاره کرده: "عیبی که امکان دارد گفتن آن یک خواستگاری را برهم زند، نگفتن آن، یک زندگی را برهم خواهد زد."
زهرا کریمی
چرا اینجا کتاب ۱۰۰ تومنه در صورتی که در کتابچین ۱۱ تومانه؟
حدیث
لطفا این کتاب رو جز طاقچه بی نهایت قرار بدید
محمود
سلام من متاسفانه نامزدمو‌ که خیلی برام عزیز بود از دست دادم،من حتی ده دقیقه هم مطالعه نداشتم با اینکه آدم اهل مطالعه ایی هم هستم ولی مطالعم مرتبط با ازدواج نبود،پشیمون شدم من سره نداستن یه سری مطالب ساده و شناخت جنس دختر از دستش دادم و ایشونم ازدواج کرد...کتاب بخونید تا اینجوری مثل نوشدارو پس از مرگ سهراب نشه این کتاب ها...حیف
hmsaeidkia
سلام خسته نباشید کتاب خیلی عالی هست ولی پیشنهاد میکنم چند کتاب دیگر هم کنار این کتاب خونده بشه
دخترک برفی
تاالان که قریب به ۲۰۰ صفحه رو خوندم، واقعا بی نظیره ...به نظرم برای همه ی جوونا لازمه ☺
طاقچه
سلام دوستان عزیز طاقچه تنها نسخه ی الکترونیکی کتاب های مسابقه کتابخوانی خندوانه را عرضه می کند. اگر قصد خرید کتاب چاپی را دارید، باید به کتاب فروشی‌های سطح شهر مراجعه کنید و حتما هنگام خرید توجه داشته باشید که کتابی را تهیه کنید که دارای برچسب کد مسابقه باشد. همچنین توجه کنید که با خرید هر کتاب فقط به ده سوال همان کتاب می توانید پاسخ دهید.
مجید شاکری
عالیه
Peyvand
هم کمک میکنه تو زندگی هم تو مسابقه شرکت میکنی
طاقچه
سلام دوستان عزیز هر تعداد کتابی که مد نظر دارید می توانید تهیه کنید . از هر کتاب ده سوال مطرح می شود و بسته به میزان امتیازی که کسب می کنید در هر مرحله از قرعه کشی ها شرکت داده می شوید. برای اطلاع بیشتر به سایت طاقچه مراجعه کنید. هنگامی که نسخه ی الکترونیکی کتاب هارا خریداری می کنید نیاز به وارد کردن کد نیست. شما به طور خودکار ثبت نام می شوید. اگر کتاب چاپی خریداری کرده اید ، هنگام جواب دادن به سوال های مسابقه کد خود را وارد می کنید و وارد مسابقه می شوید . برای شرکت در مسابقه حتما باید شماره تلفن خود را در قسمت حساب کاربری وارد کنید . کسانی که قبلا با ایمیل حساب کاربری ساخته اند، بعد از به روز رسانی نسخه ی جدید، شماره تلفن خود را در قسمت حساب کاربری وارد و ثبت نمایند . اگر هنگام دریافت کتاب با خطای دانلود مواجه شده اید ، بعد از حذف کتاب در منوی بالای صفحه ی اصلی طاقچه ، دوباره اقدام به دانلود فایل نمایید . اگر باز هم دچار مشکل شده اید در زمان دیگری تلاش فرمایید.
بنده خدا
۱۰۰ هزار تومن؟؟؟ شوخی می‌کنید دیگه اصلا ۱۰۰هزار تومن نمی‌ارزه. کتاب‌های خوب دیگه‌ای هم هست. اصلا اینو به این قیمت نخرید.
Ho3ein Mosavi
چقد خوبه این کتاب ۱۰۰٪ یه چیزی بهتون اضاف میکنه و دیدتون رو باز تر میکنه
Maryam
حتما بعد ازخوندن کتاب تصمیم به ازدواج میگیرید😊

حجم

۹۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

حجم

۹۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۶ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰
۵۰%
تومان