نظرات درباره کتاب پیش از آنکه قهوه سرد شود (جلد دوم) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پیش از آنکه قهوه سرد شود (جلد دوم) اثر توشیکازو کاواگوچی

نظرات کاربران درباره کتاب پیش از آنکه قهوه سرد شود (جلد دوم)

۳٫۹
(۲۱)
🧸🪐
این کتاب بی نظیره با هر فصل که داستان یک شخصیت رو میگه و تغییری که سفر در زمان در زندگی اون ایجاد میکنه ما رو به فکر وا میداره که اگه ما هم میتونستیم سفر کنیم برای سفر گذشته رو انتخاب میکردیم یا آینده؟؟ و به چه علتی سفر میکردیم حتی وقتی میدونستیم نمیتونیم آینده رو تغییر بدیم… داستانی که واقعا زیباست و کاش به افراد بیشتری نشون داده میشد چون تعداد افرادی که این کتاب رو خوندن خیلی کم است. و لطفا هر دو جلد را در طاقچه بی نهایت قرار بدین.
باران
لطفا به طاقچه بی نهایت اضافه کنید
مهرناز
کتاب رو خیلی دوست داشتم جلد اولش هدیه تولدم بود و اونقدر خوشم اومد که ادامه‌ش رو از طاقچه گرفتم. رابطه بین آدم‌ها، قضاوت‌ها و برداشت‌های اشتباه از رفتار دیگران، سوءتفاهم‌ها، ناگفته‌ها و... خلاصه که کاش میشد مثل کافه فانتزی توی این کتاب، واقعاً برای چند دقیقه به گذشته موردنظر برگشت یا به آینده رفت و عزیزانمونو ببینیم و چیزایی رو تو ذهن خودمون و یا اونا اصلاح کنیم تا سوءتفاهم‌ها برطرف بشه و همگی به آرامش برسیم، حتی بدون اینکه تغییری در آینده داده بشه.
breeze
۷.۵/۱۰ نسبت به جلد قبل یکمکی ضعیف تره اونم چون داستان روند تکراری داره و در یک مکان تکراریه و خب شما تا جایی میتونید حدس بزنید چه اتفاقی قراره بیوفته اما هیچ چیز از جذابیت اش کم نمیکنه و من هنوزم با بعضی شخصیت ها گریه میکنم. جلد سوم هم از همین انتشارات منتشر شده ولی هنوز روی سایت طاقچه قرار نگرفته :)
کاربر ۳۰۳۱۷۷۸
هیجان انگیز
Azadeh_313
بر خلاف تبلیغاتی که برای این کتاب در فضای مجازی دیدم، کتاب جالبی نبود محتوا و داستان پردازی بسیار ضعیف بود. وسط راه دیگه نتونستم وقت بیشتری برای خوندنش بذارم

حجم

۲۲۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۲۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
۱۳,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد