نظرات درباره کتاب ناگهان هوس و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ناگهان هوس اثر لائورا اسکیول

نظرات کاربران درباره کتاب ناگهان هوس

۳٫۷
(۳۴)
arastou1981@
بسیار زیبا ،موضوع پر کشش و رمانی زیبا از آمریکای لاتین ،اما آنچه برای من بسیار جالب‌توجه بود ،تصویر جلد کتاب ،که در ایران بعد از واقعه بهمن۱۳۵۷ ،نخستین طرح جلدی ست جسورانه که گویای متنی روان و از هر لحاظ پر کشش و دارای اروتیسم منطقی ،میباشد ،ومن تابحال چنین طرح جلدی که گویای جنبه هایی از داستان باشد ندیدم
msms
مثل آب برای شکلات رو از این نویسنده بخونید باز به مراتب بهتره ... و باز هم مشکل همیشگی با طاقچه در متفاوت ارجاع دادن اسم یک نویسنده که در یک جا لائورا اسکیول نوشته و در جای دیگر لورا اسکوئیول، که با تایپ اسم نویسنده نمیتوان تمام کتابهای موجود رو مشاهده کرد
eurus
و دوباره کتابی پیدا کردم که حس زندگی بهم داد و دیدگاهم و به دنیا بهبود بخشید ...
cheraghi_shahin
خوبیلو پدری مهربان و دانا؛ خوب در این داستان نقش خودشو ایفا کرد این داستان به غیر از اینکه کاملا انسان ها رو به صلح و قوه ی تخیلی که باعث رویا پردازیی هایی که تو رو به اون هدف خاص سوق میده میرسونه ؛ احساسی هم بود واقعا عالی بود البته نظر من تا اینجا نیمی از کتاب بود که انقدر جذبش شدم حتما پیشنهاد میدم مطالعه کنید این ۲۵ صفحه ی هدفمند و صلح ورزی رو با سپاس از برنامه ی خوبتون. واقعا اطلاعات زیادی از اسپانیایی ها و سرخپوست ها تو ذهنم ماندگار شد.
AS4438
ارزش یکبارخواندن را دارد.
رامین
بسیار عالی نوشته شده و با اینکه فرهنگ مکزیک از ما خیلی فاصله داره ولی داستان دلنشین و زیبا روایت شده. حتما ارزش مطالعه دارد.
محمد
کتاب جذاب و خواندنی بود و ترجمه روانی داشت.فقط متوجه ارتباط اسم اون با محتوای کتاب نشدم!
حسین
بدون شک یکی از بهترین کتاب هایی که میتونید بخونید و لذت ببرید حجم زیادی هم نداره ولی غرق در داستان و فضای اون می‌شید
علیرضا
متن زیبایی داره و تاثیر یک انسان رو در بهبود روابط به خوبی نشون میده(کما اینکه بعضی افراد در پسرفت رابطه ها تاثیرگذار هستند!) ولی احساس کردم یجاهایی ش سانسور شده.موردی که باعث تعجبم شد اینه که به نظرم عکس روی جلد مفهوم و محتوای کتاب رو به خوبی منتقل نمی کنه.
farzin
بس که زیبا بود

حجم

۱۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد