نظرات درباره کتاب دانشنامه داروهای اعتیادآور و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دانشنامه داروهای اعتیادآور اثر ریچارد لارنس میلر

نظرات کاربران درباره کتاب دانشنامه داروهای اعتیادآور

۵٫۰
(۸)
Saeed Molavi
صرف‌نظر از ارزشمند بودن ذاتی کتاب که یک کتاب مادر درمورد اعتیاد است و مطالعه آن به‌طرز شگفت‌انگیزی معلومات و آگاهی خواننده را در این حوزه افزایش می‌دهد، کار درخشان مترجم در برگردان این اثر جداً درخور تحسین و تقدیر است. همین چهل پنجاه صفحه‌ی اول کتاب را که به عنوان نمونه دردسترس است مطالعه کنید تا متوجه قلم توانای مترجم در ترجمه این اثر بشوید. کتاب ارزشمند در کنار ترجمه خوب ممنون از طاقچه بابت انتشار فایل پی‌دی‌اف این کتاب
FaLoSa
عالی کتاب عالی ترجمه عالی موضوع عالی به جای کتمان و وحشت از اعتیاد و به‌جای برخورد قهری با معضل اعتیاد باید آن را شناخت و علم خود و جامعه را در این زمینه افزایش داد. دانشنامه داروهای اعتیادآور بدون‌شک بهترین و جامع‌ترین کتابی است که مطالعه آن این مهم را فراهم می‌کند.
امیرسالار شهسواری
چقدر من دنبال این کتاب بودم. از طاقچه هم ممنون که پی‌ دی‌ اف این کتابو موجود کردید. با نظر یکی از دوستان که درمورد ترجمه روان و دقیق این کتاب کامنت داده بودند کاملا موافقم. رشته‌ی خود من داروسازی هست و شیش هفت سال پیش بخشی ازین کتاب رو برای کار پایان نامه ترجمه کردم. این کتاب عالیه نه به این‌خاطر که خودم داروسازی خوندم. این کتاب مرجعه و از معلم ساده دبیرستان تا دانشجو و استاد دانشگاه و هر خانواده‌ای که با اعتیاد درگیره می‌تونه ازین کتاب استفاده کنه! به‌خصوص یه بخشهایی داره این کتاب درمورد فرهنگسازی درباره سوءاستفاده‌های داروئیه! واقعا این کتاب همه‌چی‌تمومه
سید رسول غفاری
عجیبه که نسخه‌ چاپی این کتابو هیچجا پیدا نکردم. انتشارات بی‌خاصیت جهاددانشگاهی چکار داره می‌کنه؟ از این کتاب باید حداقل یک جلد در هر کتابخونه‌ و هر مرکز ترک اعتیاد وجود داشته باشه! داستان چیه که نسخه چاپی این کتاب در کشوری که میلیونها معتاد داره پیدا نمیشه؟ پس این مشاورای ترک اعتیاد و ماموران و دستگاههای متولی مبارزه با مواد مخدر با کدوم دانش تو این راه مبارزه می‌کنن! بازم خوشا به غیرت طاقچه که پی‌دی‌اف این کتاب ارزشمند موجود کرد.
Oldman
حیف که فایل کتاب بصورت ایپاپ نیست که خب چاره‌ای هم نیست چون کتاب کلی ارجاع درون‌متنی و ایندکس داره که به شماره دقیق صفحات نیازه اون بخش از کتاب که تاثیر داروها بر جنین و عملکرد داروها در بدن زنان باردار رو توضیح می‌ده خیلی جالبه. تقابل داروها با یکدیگر هم خیلی بحث مفیدیه. در این کتاب با حجم بالایی از اطلاعات روبرو شدم که جداً برای زندگی در دنیای امروز آموزششون لازمه. نمیدونم چرا سیستم آموزش و پرورش یا دانشگاه هیچ آموزشی در این موارد برای دانش‌آموزان و دانشجوها نداره؟ واقعا چرا جامعه اطلاعاتش درمورد سواستفاده‌های دارویی اینقد پایینه؟ چرا کتابهایی مثل این کتاب اصلا هایلایت نمیشن!
Anoosheh
واقعاً کتاب کامل و جامعیه! درود به استاد اشکان پشنگ‌‌زاده با این ترجمه دقیق و روانی که انجام دادند. کتاب رویکرد بسیار جالبی نسبت به سوء‌استفاده‌های دارویی دارد و به‌نظرم مطالعه آن می‌تواند نگرش و دیدگاه جدیدی در ذهن خواننده‌ی اثر نسبت به مسئله اعتیاد و درمان آن و از همه مهم‌تر پیشگیری در این حوزه به‌وجود آورد. حجم اطلاعات ارائه‌شده باورنکردنی است ولی سبک نگارش کتاب و همچنین ترجمه روان مترجم مطالعه‌ی این اثر را به یک تجربه شیرین بدل می‌سازد. به عنوان یک روانشناس مطالعه این کتاب را برای همه‌ی افراد جامعه از سن شانزده‌سال به بالا توصیه می‌کنم.

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

قیمت:
۱۶۱,۲۸۰
۸۰,۶۴۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد