نظرات درباره کتاب کنت مونت کریستو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کنت مونت کریستو اثر الکساندر دوما

نظرات کاربران درباره کتاب کنت مونت کریستو

انتشارات:نشر افق
امتیاز:
۳.۷از ۱۸ رأی
۳٫۷
(۱۸)
n.m🎻Violin
فوق العاده جذاب👌🏻📚
الیزابت دارسی
کتاب های الکساندر دوما خیلی جذابن و یکی از دلایلش اینه که هیچکدوم از کتاب های شبیه اون یکی نیست و همیشه داستان طوری پیش می‌ره که انتظار نداری یکی از کتاب های بود که خیلی دوستش داشتم ،متن خیلی روون بود و داستان خیلی قشنگ بود🍄
یک خوره کتاب :)
کتابی با ژانر ماجراجویی و کمی ته مایه جنایی. و از همه مهم تر جالب و هیجان انگیز و جذابه. طوری که به قدری داستان جالب و باحاله که نمیتونید نصفه رهاش کنید. خیلی توصیه می کنم بخونیدش و کلا حس و حال خوبی رو به شما میده و یک طور هایی مصداق این مثل هست که میگه سر بی گناه تا لبه دار می‌ره اما بالای دار نمیره. و خدا بهش کمک می کنه که بتونه انتقام بگیره. منم از نقش بازی کردن ها و زیرکانه بودن کنت لذت بردم.
هستیا
کتاب بسیار جالب و زیباییه با ترجمه روان. داستان خلاصه هست اما همه اتفاقات اصلی درش اومده. فقط نمیفهمم چرا وقتی نسخه چاپی ۷۵ تومن هست باید نسخه الکترونیک ۶۰ تومن باشه.!!
کتابخوار.
کتاب راجب ادمون دانتسه که بعد از مرگ ناخدا لکلر فرماندهی کشتی فرائون رو بر عهده میگیره. دانگلار، مباشر آقای مورل(صاحب کشتی) به دانتس حسادت میکنه و شروع به شکایت میکنه. از اون طرف ادمون عاشق یه دختر به اسم مرسدس بوده. مرسدس یه خاطر خواه دیگه داشته که اونم پسرعموش، فرنانه. اما مرسدس نامزد دانتس بود و هربار به فرنان جواب رد میداد. فرنان هم کینه ی دانتس رو به دل گرفت، کادروس هم دوست دیگه ی دانتسه که همسایشونه. یه روز فرنان و دانگلار و کادروس علیه دانتس دسیسه میچینن که دانتس رو به زندان بندازن تا فرنان به مرسدس برسه و دانگلار هم جای دانتس رو بگیره. اونا یه نامه جعلی به دادستان مینویسن و دانتس محکوم به حبس ابد میشه... اما ادمون بعد از چهارده سال موفق میشه از زندان فرار کنه و حالا میخواد انتقام نامردی هایی که در حقش شده رو بگیره... داستان حالت ماجراجویانه و کاراگاهی داره و تجربه خوندنش برام خیلی شگفت انگیز بود. شاهکاره شاهکار. حتمن نسخه کاغذیش رو خوندم و ترجمه هم واقعا عالی بود.
محمد حقگو
روالی داستانی تند وبدون اضافه کاری. به یه بار خوندنش میارزه
hasan sadat
متن کتاب خوب بود و روان فقط اسم هارو بعد از اینکه داستان جلو رفت اشتباه میکنی پایان بندی هم می‌تونست خیلی بهتر باشه

حجم

۱۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۲۶,۲۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد