نظرات درباره کتاب سلام بر میت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سلام بر میت اثر رضا کشمیری

نظرات کاربران درباره کتاب سلام بر میت

نویسنده:رضا کشمیری
انتشارات:نشر معارف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۲ رأی
۴٫۵
(۱۲)
یاعلی علیه السلام ³¹³
سلام لطفاً بزارید تو بی نهایت
حاج خانوم
بسم‌الله الرحمن الرحیم روایت جالبی بود. بعد کتاب زن‌آقا (که روایت مستندی بود.) این داستان، گریزی است به زندگی طلاب، ترس‌ها، وحشت‌ها و سختی‌های کار... موقعیت های جذاب داستان کم نبود و آدمی دوست داشت سر مقبره این امامزاده برود. داستان از کمی بیشتر اغراق داشت. چند ایراد جزئی داشت. ۱- کسی که به معجزه شفا گرفته و به تعبیر نویسنده خدای متعال عمر دوباره به او داده، این عمر دوباره لااقل یکسالی طول می‌کشد، نه ده روز. ۲- معلوم بود نویسنده تا حالا نه مرده دیده و نه توی قبر رفته یا نزدیک به قبر بوده. مرده تازه درگذشته، دچار جمودنعشی نمی‌شود و تلقین‌خوان، وارد قبر متوفایی نمی‌شود که نامحرم است. کاش دقت بیشتری در روایت می‌کردند.
کاربر ۵۸۴۱۸۸۴
خیلیییییییییییییی عالی بود از لحاظ نثر جذاب و ادبی محتوا سراسر یادمرگ و مرگ اندیشی شدیداً به همه رمان دوستان توصیه میشه
کاربر ۲۰۴۸۷۹۸
خیلی جذاب بود شیرین و تکان دهنده آخرای کتاب اشکم دراومد
نَعناء🌱
این کتاب رو پیشنهاد می‌دم به کسایی که وقتی توی قبرستان راه می‌رن، حال خوشی بهشون دست نمی‌ده؛ اونا خیلی خوب با این کتاب همراه می‌شن... نمی‌تونم بگم نویسنده کتاب قلم خیلیی قوی‌ای داشت، اما چیزی که می‌رسوند قطعا ارزش خوندن داشت و من لذت بردم✨
لیلا سروش
داستان طلبه ای که برای تبلیغ وارد روستایی میشود... نویسنده مطالب و حکایات را زیبا ونامحسوس لابه لای داستان به مخاطب منتقل میکرد.اما افراطی سایه مرگ همه جای داستان بود که مطالعه کتاب را به همه به خصوص افراد افسرده توصیه نمیکنم .
فرسا
واقعا کتاب خوبی بود و خوندنش توی ماه رمضون هم لطف دیگه ای داشت . در سراسر کتاب مرگ و آخرت بسیار تکرار شده و از روایات و داستان های آموزنده ای در این رابطه استفاده شده بود .
amir ataei
کتابی درباره طلبه سال چهارم که برای تبلیغ اولین بار به روستایی در کرمان رفته و با چالش های مختلفی روبرو می‌شود و قرار است علاوه بر داستان تبلیغ مطالب او را درباره مرگ و معاد هم بشنوید. زیبا بود

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد