نظرات درباره کتاب با خدا همه چیز ممکن است و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب با خدا همه چیز ممکن است اثر سیدمجتبی حورایی

نظرات کاربران درباره کتاب با خدا همه چیز ممکن است

۳٫۴
(۱۰)
fawtiiss
کتاب مفیدی بود، انگار موضوعات و متونی که جاهای مختلف خونده و دیده ایم رو تو یه جا برامون جمع کرده و استناد های مذهبی هم بین مطالب دیده میشه. کتابی درمورد چگونه درست زیستن عه، اینکه چجوری میتونیم تلاش کنیم تا آدم بهتری باشیم تو زندگی هم برای خودمون و هم برای دیگران، چجوری با تصمیمات هرچند کوچیک زندگیمون میتونیم چیزهای بزرگی رو تغییر بدیم.
کاربر ۱۵۶۷۹۰۴
کتاب خوبیه و‌ خوندنش بسیار ارزشمند
مهدی
ممنون از اظهار نظرتون 👏👌
کاربر 3087660
کتاب نگاهی عمیقتر به قوانین حاکم بر هستی داشته و از روانشناسی زرد و گاها سطحی فاصله گرفته... خیلی از توصیه ها قابل اجرا و عملیاتی است.
Hadith
بیشتر هدف این کتاب این است که وجودمان را از بدیها پاک کنیم و حسنات را جایگزین کنیم. تا خدا هست غصه چرا؟ به سایت چهارفصل محمد افلاکی سری بزنید و معجزه تبسم را گوش کنید. مولتی ویتامین روح؛ جول اوستین را هم بخوانید همراه این کتاب مفیده مخصوصاً برای کسانی که تفکر و روش غربی را ترجیح می دهند.
ar_man
سوال: اگر مشیت الهی بر زندگی ما حاکم باشه، آیا جز اینه که ناامیدی و یأس و بدبختی موجود در زندگی ما تجلی مشیت الهیه؟ و آیا بدین ترتیب، دعا کردن خود به خود تبدیل به عملی عبث و سنگ اندازی بشر به عنوان یه هیچ در برابر اراده‌ی سهمگین وجود مطلق خداوند نمیشه؟!
Hadith
مشیت الهی بر ناامیدی و یأس و بدبختی نیست که اگر بود در احادیث نمی گفتن که انسان مومن افسرده نمیشه. اینکه کسی ناامیده باید به ایمانش شک کنه، باید طبق گفته آقای حورایی خودش رو از بدیها خالی کنه و به جاش با صفات مثبت و حسنات زینت بده درونش را. به سایت چهارفصل محمد افلاکی سری بزنید و دوره معجزه تبسم را گوش کنید.
مهراد حسن پور
یه چرت تابلو. مگه ما از اول که به دنیا اومدیم پاک و خالی از سوءظن نبودیم؟ مگه اینایی که باید تخلیه کنیم از بدو تولد با ما بوده؟ خب اینا در طول زندگی و در اثر اتفاقات و تجربیات مختلف رفته تو مغزمون. دوستان، تنها راه نجات انسان دقیقا مثل هر موجود زنده ی دیگه، فقط تلاش و پشتکار هستش. خدا بهمون عقل داده و اتفاقا ما رو در آزادی عمل قرار داده تا ببینه چه میکنیم. دقیقا مثل اون پدری که همه چیز رو به بچه یاد میده و بعد مثلا صد میلیون تو بیست سالگی بهش میده و میگه برو زندگی خودتو بساز. دیگه برگردی و التماسش کنی که نشان از بی عرضه بودنه. پس از مغزمون استفاده کنیم و چرندیات هر دکتر خودخوانده ای رو قبول نکنیم.
علیرضا مهیمنی
همون پدری که توی بیست سالگی بهت صدمیلیون داده و بهت گفته برو زندگی تو بساز ، وقتی میبینه داری یه قسمتو اشتباهی میری اگه دلسوز باشه باز مجدد راهنمایی ات میکنه . و شما هم اگر فرد عاقلی باشی در حین تلاش و پشتکار ، وقتی میبینی میتونی از کسی کمک بگیری ، عاقلانه ست که بگیری اینها بر فرض اینه که خدارو به عنوان قادر قبول داشته باشی و الا همون فرمون که هستی برو جلو شما‌که این کتابو خوندی پس حتما تفکر و اعتقاد مذهبی داری ما در عین اینکه باید تلاش کنیم پشتکار داشته باشیم به اون پدر هم نیاز داریم نه اینکه تلاش نکنیم فقط دعا کنیم همون پدر گفته ب من بگو نیازت رو به موقعش برطرف میکنم ولی تلاشت رو داشته باش

حجم

۹۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۹۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد