نظرات درباره کتاب اثر مرکب و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

نظرات کاربران درباره کتاب اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
امتیاز:
۴.۲از ۱۲۴۸ رأی
۴٫۲
(۱۲۴۸)
Mehran Ostovar
توصیه می کنم هرکسی در هر سن و رتبه اجتماعی که به هدفمندبودن و پیشرفت فکر می کنه این کتاب رو مطالعه کنه.
علی نقره
قیمت کتابهاخیلی گرونه..درضمن خیلی ازبرنامه هاهمین کتاب ورایگان قراردادند..
Hasti
مثلا چه برنامه هایی ؟
کاربر ۲۰۳۳۰۶۲
سلام اسم برنامه چیه؟
*فاطمه*
میشه اسم این برنامه ها رو بگید تا من هم استفاده کنم؟
Fereshteh
کتابی فوق العاده کاربردی و مفید. کتابی بود که به بسیاری از سوالهای ذهنی من پاسخ مناسب داد و من رو از سردرگمی در راه خودم نجات داد. گستره ی دید من رو باز تر کرد. این کتاب، راهنمایی خیلی خوب برای کسانی است که قصد بهبود کیفیت زندگی خود و رسیدن به اهدافشون رو دارن.بسیار واقعیت گرا و دارای راهکار های عملی هست.
حامد
من متن انگلیسی کتاب رو خوندم خیلی جذاب بود. خوشبختانه اصلا ربطی به کتاب‌های انگیزشی نداره و واقعیت‌ها رو بهتون میگه.
حسین(ع) همه جا با ماست
خیر ببینی دارن هاردی! اثرمرکب اگر بهترین کتاب موفقیت نباشه جز بهترین هاست. عالیه یک سوال از دوستان طاقچه دارم.احساس می کنم مطالب کتاب هایی که حتی چند ماه پیش خوندم رو فراموش کردم و باید دوباره بخونمشون.طبیعیه و دوباره بخونم یانه ؟! و اینکه یک مطالعه درست باید حتما با یادداشت برداری باشه تا تو ذهنمون بمونه؟؟
Shima
من کتابامو هایلایت میکنم، هر وقت احساس میکنم فراموش کردم برمیگردم و فقط هایلایتا رو یه بار دیگه مرور میکنم
حسین(ع) همه جا با ماست
ممنونم
جوان ثروتمند
سلام، بهتون پیشنهاد میکنم از روش مطالعه هشت مرحله ای دانشگاه هاروارد استفاد کنید تا مطالب فراموش تون نشه
محمدرضا
من زیاد اهل کتاب‌های موفقیت نیستم. این کتاب هم همینجوری بدستم رسید و خوندم اما احساس می‌کنم می‌شه چیزهایی از این کتاب (شایدم از این نوع کتاب‌ها) یاد گرفت که در زندگی به کار آدم بیاد. در کل خوندن این کتاب (و البته عمل به توصیه‌هاش متناسب با شرایط و اولویت‌های هر کس) رو پیشنهاد می‌کنم.
فاطمه ملکی
واقعا عالیه.خیلی قشنگ در کنار اینکه به روشی راهه موفقیت رو نشون میده تویه آدم و زندگیش نظم و ترتیب به وجود میاره اینکه اهدافمون رو بنویسیم کارهایی که در طول روز انجام میدیم ثبت کنیم و..... این کتاب رو برای کسایی مثل خودم که واقعا میخوان موفق بشن توصیه می کنم. ببخشید میشه یه کتاب علمی صوتی معرفی کنید
Megacurly
کتابی هستش که باید یک بار خونده بشه و از مطالبش برای بهتر شدن زندگی کمک گرفت. باعث میشه نسبت به کارهای کوچیک و خرج های بی اهمیتی که انجام میدید آگاه بشید و اون هارو کم و یا هدایت کنید.
jaVad
بسیار کتاب خوب و با راهکارهای عملی برای موفقیت است. این کتاب یک دایره المعارف موفقیت است، که چکیده ای از تمام کتابهای موفقیت و انگیزشی را در خود دارد. تمام راهکارهای ارایه شده در آن جذاب و عملی هستند و مطمینا اگر به آنها عمل شود، موجب تحول در زندگی خواهد شد. خواندن این کتاب را به هر کسی که تمایل دارد زندگی خود را به سمت موفقیت متحول کند توصیه میکنم. مطمین باشید ارزش هزینه و وقتی را که برای آن میگذارید دارد.
مجید
واقعا کتاب خوبیه من ک خیلی ازش استفاده کردم بدون بزرگ نمایی حتما پیشنهاد میکنم ک بخونید
حسین خجسته
این کتاب میتونه مارو از خشکسالی به یک روستای پر از چشمه و درخت برسونه
mmdrza
کتابی واقعا خوب یکی از کوچکترین تاثیراتش این بود که شخصا هر ماه نیم میلیون تومان نمیزاره از جیبم برای خرت و پرت بده.
hmd@
خیلی کتاب خوبیه و توصیات درجه یکی داره واقعا ، دیدگاه دارن هاردی رو خیلی دوستدارم و البته اثر مرکب چیزی نیست که یکبار بخونید و تموم سعی میکنم چند بار این کتابو و سایر کتابهای دارن رو بخونم تا این روش ها توی ذهنم بمونه و بهتر بتونم با دیدگاه دارن هاردی رفتار کنم . اگه میخواید آدم موفقی توی زندگیتون باشید حتما توصیه میکنم این کتابو بخونید
مریم قمری
این کتاب عالیه نظم میده به آدم و به نظرم این کتاب رو که میخونید پشت سرش کتاب ۴اثر از فلورانس اسکاول شین رو بخونین و پارادوکس افکاری رو حس کنید.
مهدی
شخصا از دارن هاردی و شخصیتش خوشم میاد و همینطور از کتاباش🙄 مخصوصا قسمتی از این کتاب که درباره زندگی خودش صحبت میکنه
aylan
یکی از بهترین کتاب های انگیزشی که به نظرم با عمل کردن به راه کارها خیلی زود تاثیر گذار خواهد بود
Toohid
واقعا کتاب بی نظیریه باید این کتاب رو تو مدارس به دانش آموزان تدریس کنن، از وقتی این کتاب رو خوندم کلا باورهام و نگرشم نسبت به موفقیت تغییر پیدا کرد، نمی دونستم فرق بین مثبت اندیشی و موفقیت چیه فکر می کردم هر کی مثبت اندیش باشه اتوماتیک وار موفق هم میشه. واقعا بی نظیره البته من نسخه الکترونیکیش رو نخوندم نمی دونم عین همون چاپیه یا کم و کسر داره.
Eli Zeinali
فکر نمیکردم دارم کتاب میخونم اینقدکه روان و شیوا بود انگار یه سخنران جلوت صحبت میکرد . خیلی انگیزه گرفتم . بینظیره
soheil
به نظرم تو این وضعیت آشفته ای که هر کی از ننش قهر میکنه میاد کتاب خودیاری مینویسه،فقط چند نفر انگشت شمار هستن که سرشون به تنشون میارزه،یکیشون همین خوشتیپه :) موضوع کتاب راجب عادات کوچک زندگیمونه که در طولانی مدت میتونه نتایج بزرگی-چه خوب چه بد- به همراه داشته باشه؛ 'اگر' و فقط 'اگر' به دستورات کتاب عمل کنید -که اکثریت نمیکنیم - میتونه خیلی تاثیر گذار باشه؛البته باید بگم که پولدار و ثروتمندتون نمیکنه متاسفانه :))
خورشید
عاشق ترجمه روان این کتاب شدم شدیداااا

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان