نظرات درباره کتاب تماشاگر در سایه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تماشاگر در سایه اثر آرزو احمی

نظرات کاربران درباره کتاب تماشاگر در سایه

انتشارات:نشر افق
امتیاز:
۳.۹از ۱۱ رأی
۳٫۹
(۱۱)
Mehraban
وقتی خریدمش نمی دونستم ژانر وحشته، و وقتی خوندم فهمیدم. بنابراین... خوندنش رو به کسانی که ژانر وحشت دوست ندارن توصیه نمی کنم. اما داستان... یک داستان تخیلی ، معمایی و ترسناک و البته درام. خلاقیت نویسنده خوب بود. داستان درمورد خانواده ای سه نفره متشکل از مادر، دختر و برادر کوچکترشه که بعد از فوت پدرشون و مواجه شدن با مشکلات یک دفعه انگار در بهشت رو شون باز میشه و برای پیشنهاد ‌کار جدیدی که به مادرشون شده و برای زندگی، پا به یک دهکده ساحلی میذارن و با صاحب کار مادرش، لازاروس یان و افراد دیگه ای آشنا میشن. شاید بپرسین چنین داستان مِلو و آرومی چطور میتونه ترسناک و تخیلی بشه؛ اما جواب سوالتون تو روایت نویسنده از داستان این خانواده و دوستان و دشمنانشونه. داستانش منو یاد کتاب تیمارستان متروک انداخت؛ با این تفاوت که خب اون کتاب بیشتر درمورد ارواح بود و این کتاب.... خب بهتره خودتون بخونید البته نه تو تاریکی شب!
کاربر 5120931
چقدر در عمق داستان به عنایت تصویرسازی خوب نویسنده و پردازش شخصیت ها فرو رفتن آسان بود ابتدا و انتهای مشخص و جذب کننده ای داشت
داتیس
یک داستان کمی ترسناک وتخیلی از نویسنده داستان زیبای سایه باد،هیچوقت به پای آن نمی رسد،به نظرم زیاد جالب نبود،مهیج ومعمایی در حد معمولی با ترجمه خوب.
کاربر 4091196
کتاب جالبی بود و کمی ترسناک ولی ارزش خوندن رو داره بهترین کتابیه که تا حالا خوندم
تارا
این داستان معایی و ترسناک بود من خیلی این رو دوست نداشتم
Mohammad Bagheri
داستان تخیلی بود و سیر تا حدودی غافل گیرکننده.

حجم

۶۷۲٫۲ کیلوبایت

حجم

۶۷۲٫۲ کیلوبایت

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۱۲,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد