نظرات درباره کتاب بانوی زیبای من و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بانوی زیبای من اثر جرج برناردشاو

نظرات کاربران درباره کتاب بانوی زیبای من

۴٫۷
(۷)
🌻سپیده 🌻
باز هم جملات زیبای "جرج برنارد شاو"، -مردی که در نبرد زندگی می خندد،قابل ستایش است. -گاهی آدم باید اونقدر خوب باشه که ببخشه،اما اونقدر احمق نباشه که دوباره اعتماد کنه. -در زندگی قرار نیست خودتان را کشف کنید،قرار است خودتان را بسازید... -کسی که نتواند فکرش را تغییر دهد،هیچ چیز را نمی تواند تغییر دهد. -از بین تمام فضیلت ها،سکوت را انتخاب کن،چرا که بوسیله ی آن می توانی متوجه عیب های دیگران شوی و عیب های خود را پنهان کنی. -زندگیی که صرف اشتباه کردن سپری شده باشد،نه تنها شرافتمندانه تر است،بلکه سودمندتر از زندگی ای است که صرف انجام هیچ کاری نشده باشد. -کار زن ها اینست که تا حد ممکن زود ازدواج کنند،و کار مردها اینست که تا وقتی که می توانند مجرد باقی بمانند!
طه
نظر من فارغ از محتوای نمایش‌نامه و فقط راجع به ترجمه و نشر فارسی کتاب است. باعث تاسف است که این کتاب حاوی ده‌ها غلط‌ نوشتاری و املاییِ مضحک باشد. برای کتاب و کتاب‌خوان ارزش قائل شوید؛ یا اشتباه‌های بچه‌گانه‌ی کتاب را اصلاح کنید یا نشر آن را متوقف کنید چرا که باید تفاوتی بین متن یک کتاب و یک متن درجه‌ی چندمی تلگرامی وجود داشته باشد.
ولنسی پارسی
بینظیر بود . داستان درباره دختر عامی است که معتقد است می تواند زندگی بهتری برای خود بسازدو پیش یک استاد میرود تا بتواند مثل یک بانو صحبت و رفتار کند. اولین چیزی که درباره پول به ذهن افراد خطور میکند این است که چه قدر می تواند زندگی را بهبود بخشد لکن از دردسرها کسی نمی گوید و این کتاب درباره دردسرهاست ، درباره یک زاویه دید دیگر برای نگریستن به پول . تا بیش از نیمه داستان مابایک ماجرا ساده وپیش پا افتاده اما جذاب مواجهیم و بعد داستان دچار پیچیدگی هایی سرشار از لطافت میشود . شاید همین پیچیدگی هاست که آن را در ذهنم تاابد مدفون خواهد ساخت و فراموش نخواهم کرد .
masool
فیلمش به مراتب زیباتره

حجم

۱۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد