نظرات درباره کتاب زندگی های پنهان درون گرایان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زندگی های پنهان درون گرایان اثر جن گرانمن

نظرات کاربران درباره کتاب زندگی های پنهان درون گرایان

نویسنده:جن گرانمن
امتیاز:
۳.۹از ۶۴ رأی
۳٫۹
(۶۴)
مهدی رفیعی
این کتاب بی نظیره واقعا باید دست نویسندش رو بوسید ک در حمایت و اگاهی بخشی پیرامون جامعه درونگراها این کتاب رو نوشته ...این کتاب رو به شدت به خود درونگراها پیشنهاد میکنم تا با پذیرش شخصیت خودشون از شر تمام سوتفاهم هایی ک برون گراها براشون ایجاد میکنن رها بشن و فکر نکنن نقصی دارن...همچنین به برون گرا هم پیشنهاد میکنم حتما بخونن که دوستای درون گراشون رو با حرف ها و برچسب هایی ک میزنن آزار ندن چون معمولا صمیمی ترین دوستان افراد برون گرا، افراد درونگرا هستند
hapynes
طاقچه جااان لطفااا ب بی نهایت اضافه اش کنیددد 🥲💙
Minerva
اول کتاب نوشته شده که بین 30 تا 50 درصد از افراد درونگرا هستن که خب این میتونه شامل افراد خانواده، همکلاسی، هم اتاقی، و یا همکار شما باشه. بنابراین اگر برونگرا هستین و همیشه با ارتباط گرفتن با درونگراها مشکل داشتید با خوندن این کتاب میتونید بفهمید مغز این افراد چجوری کار میکنه و چه تفکر و احساساتی دارن و در نتیجه ارتباط بهتر و سالمتری باهاشون برقرار کنید. اگر خودتون درونگرا هستین و قصد دارین این کتاب رو بخونید باید بگم این کتاب شمارو از چیزایی که شاید حتی نمیدونستید به درونگراییتون مربوطه مطلع میکنه و باعث میشه از اینکه با بقیه متفاوتید حس بدی نداشته باشید.
کاربر azarmahmudi
من یک درونگرا هستم ، خوشحالم که یه نویسنده روحیاتم رو کامل توضیح داده
narges
آخر هفته‌ها با آخر هفته با کتاب طاقچه یه چیز دیگه‌ست؛ مخصوصا برای درونگراها. تشکر از طاقچه‌ی عزیز برای تخفیف نود درصدی این کتاب خوب
mahboob
برای درون گرایان توصیه میکنم که خودشون بهتر بشناسن و بخاطر خصوصیات که دارند احساس تنهایی و غیرعادی بودن نکنند . من وقتی این کتاب رو خواندم از درون گرا بودن خودم خیلی خوشحال شدم و حالا دیگه حرفای آدمهای برون گرا اذیتم نمیکنه و میدونم چطوری با آنها برخورد کنم که آنها هم درکم کنن و ناراحت نشن. به برون گرایان هم توصیه میکنم که بخونن تا ما درون گرایان بهتر درک کنن و فکر نکنن همه آدمها باید مثل اونا رفتار کنن، در غیر اینصورت اون آدم غیر اجتماعی، مریض، مغرور و... هزار تا صفت دیگه به شخص درون گرا بدهند.
farzanalaei
ارزش خواندن رو داره حتما . چه برای درونگرا ها و چه برونگراها . مهم ترین خصیصه این کتاب که من جذبش شدم . نقل قول از افراد درونگرا بود که این نقل قول ها باعث میشد پی ببرم که چقدر ادم شبیه من هست . و اینکه تنها نیستم . یکی دیگه از خوبی های این کتاب این بود که میگه باید درونگرایی خودت رو بپذیری . نه اینکه راهی برای خلاصی از درونگرایی انتخاب کنی . نمیخوام زیاد توصیح بدیم . و آخر کتاب هم به صداقت اشاره میکنه و میگه که هر چی هستی خودت باش .
ایمان امید آرامش
بعد از خوندن کتاب خدا رو شکر کردم که من رو هم درون‌گرا آفرید!!.واقعا انرژی گرفتم واز زندگیم بیشتر از قبل لذت میبرم. البته ترجمه کتاب خیلی جالب نیست بعضی از بخش‌ها هم تصور می‌کردم خسته کننده باشه ولی خیلی از بخش‌ها هم واقعا لذت‌بخش بودند.
کاربر ۱۹۱۲۱۷۹
کسی این کتاب رو خونده دوستان؟؟ هیچ نظری ثبت نشده ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید
کاربر 7440026
خیلی کتاب عالی است باخوندنش کلی انرژی گرفتم برا اولین بار حس کردم یکی منو با تمام معنا درک میکنه.(منم یک درونگرا هستم)😊
h
کتاب « زندگی پنهان درون گرایان » رو میتونیم نوعی دایره‌المعارف درونگرایی در نظر بگیریم. نویسنده با نوشتن تجارب متفاوت درونگرایان، بسیاری از معضلاتی که درونگرایان با اونها دست و پنجه نرم می‌کنند رو بررسی کرده و راه‌حل و مسیر صحیح مواجه با این معضلات رو هم ذکر میکنه.
کاربر ۳۰۹۰۴۱۷
کاش می‌شد این کتابو به همه‌ی آدما داد تا بخونن؛ این‌جوری اگه برون‌گرا باشن با درون‌گراها آشنا می‌شن و دیگه با کارهاشون باعث آزار درون‌گراها نمی‌شن، اگرم درون‌گرا باشن که با خودشون بیشتر آشنا می‌شن و متوجه می‌شن غیرعادی نیستن.
Mahdi Aghabeigi
خواندن این کتاب برای هر انسانی بویژه درونگراها واجب است چرا که به صورت کاملا علمی و بدون جانبداری ویژگی های شخصیتی را بررسی می‌کند تا دیگر هیچ کس از طبیعت خودش شرمنده نباشد.
reyhan
اگه درونگرا هستید، حتما این کتاب رو بخونید. این کتاب تفاوت درونگرایی و خجالتی بودن رو به خوبی توضیح میده، راجع به تعامل با دیگران و پیشرفت در زندگی، روابط کاری و دوستانه توی دنیایی که ظاهرا برای برونگراهاست صحبت میکنه و همچنین درونگرایی رو از نظر علمی هم بررسی میکنه.
کاربر 3668361
اگر درون‌گرا هستید توصیه می کنم این کتاب را حتما بخوانید. البته مطالب خسته کننده زیادی هم دارد که بهتر است از مطالعه آنها صرف نظر شود. ولی در کل کتاب ارزشمندی است
الناز باقرزادگان
تماما قابل درک بود برام🙏
پریسا ف
شما در جمع در اکثر اوقات ساکت هستید؟ از گوش دادن به حرف دیگران لذت می‌برید؟با تنها ماندن در یک اخر هفته در خانه و انجام کارهایی که دوست دارید مشکلی ندارید؟در مورد درون‌گرایان نظرهای مختلفی داده می شود بسیاری آن‌ها رو منزوی و گوشه‌گیر می‌دانند.این کتاب ذهنیت درستی از درون‌گرایان به شما می‌دهد و به دور از حواشی و شعار ‌زدگی به آن می‌پردازد.در این کناب با چالش های مختلفی که دروگرایان با آن مواجه هستند روبرو می‌شوید و اگر فرد ‌درون‌گرایی باشید با سطر سطر کتاب هم ذات پنداری خواهید کرد.به همه‌ی درون‌گرایان و افرادی که مایلند درون‌گرایان را بشناسند این کتاب رو پیشنهاد می‌دهم.
زینب نظیفی
خییلی دوستش داشتم، اگر درونگرا هستین حتما حتما بخونیدش. قشنگ حس کردم برای اولین بار یکی منو عمیقا متوجه میشه.
Farhan_Farjoudi
چه درون‌گرا باشید چه برون‌گرا، خوندن این کتاب به شدت توصیه میشه،دونستن اینکه درون‌گراها چه ویژگی هایی دارن، مخصوصا اگه درون‌گرا باشید واقعا لازمه. چون اینجوری بهتر از ظرفیت وجودتون استفاده می‌کنید.
فاطمه جنتی
الان ۳۲ سالمه و این کتاب رو می خونم تقریبا همه مطالب کتاب به عنوان یه درون گرا مورد تاییدم بود حتی یه سری ویژگی هایی که فکر نمی کردم علتش درون گرایی باشه هم فهمیدم به خاطر درون گراییه.اگه این کتاب رو ۱۸ سالگی می خوندم شاید زندگی برام راحت تر میشد.شایدم اون موقع کتاب انقدر برام ملموس نمیشد.چون هنوز وارد جامعه نشده بودم . با چالش های درون گرایی دست و پنجه نرم نکرده بودم. قسمتی که راجع به ازدواج بود چیزی ورای حق بود.به همه درون گراها و برون گراهایی که پارتنر دوست یا خواهر برادرشون درونگران و رفتارهای عجیب غریبشون رو می خوان بهتر درک کنن و رابطشون قوی تر بشه پیشنهادش می کنم

حجم

۴۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۴۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد