نظرات درباره کتاب وانیل و شکلات و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب وانیل و شکلات اثر ازووا کاساتی مودینیانی

نظرات کاربران درباره کتاب وانیل و شکلات

انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۵۸ رأی
۳٫۶
(۲۵۸)
hediye.mehri76
بهناز جان دمت گرم ، همه ی دخترات اینجان ک
کاربر 5229355
بهناز معرفی کرده بخونیم
کاربر 7494563
من از طرف بهناز برگزیده اومدم و خیلی خوشحالم خوندن این کتاب رو در کنار هم شروع کردیم
کاربر 7498340
به پیشنهاد بهناز.😍😍
علیجانپور
😡داستانی برای هر چه باشکوه تر نشون دادن خیانت هایی که یک زن می‌تونه در زندگی داشته باشه‼️‼️‼️ به هر دلیل: انتقام از همسر، هوی و‌هوس یا هر چه.. , برای تایید روابط خارج از چارچوب خانواده داستان کتاب به خوبی نوشته شده و و تاثیر ش رو‌هم متاسفانه به خوبی میزاره. اینکه یه زن شوهردار بایسته و به مردی جذاب زل بزنه و بزاره احساسات شکل بگیره و پیش بره. نویسنده اون عذاب وجدانی که سراغ پپه ( شخصیت اصلی داستان ) و دیگر زنانی که مثل او خیانت کردن میاد رو به خاطر آموزش و تربیت خانوادگی میدونه که ظاهراً خیلی هم به نظرش موجه و منطقی نمیاد ! اخر داستان وحشتناکه.! یه رابطه ی غیر اخلاقی و نتیجه ی اون ، خیلی زیبا و قابل پذیرش جلوه داده میشه !! متاسفم برای تبلیغ این کتاب. طاقچه در معرفی این کتاب باید به این تایید و توجیهِ خیانت و رواج فمنیسم در داستان هم اشاره میکرد! تو داستان تقریبا همه ی زنان اطراف شخصیت اصلی داستان (پپه ) تجربه ی خیانت به همسر رو داشتن و ازون ناراحت هم نبودن بلکه توجیهی برای کارهای همسراشون یا احساسات خودشون داشتن ‌ . 😕😕😕
علیجانپور
کجای پیام من نشون دهنده ی اینه که خیانت مرد رو‌ توجیه کردم !! کاملآ مشخصه که نویسنده داره داشتن روابط خارج از خانواده ی زن‌ رو‌ توجیه میکنه.این برای من خیلی بیشتر به چشم اومد وگرنه هوس بازی های شوهره که کاملا تقبیح شده ... اما چون ( مرد ) هوس باز هست پس ( زن ) هم باید دنبال هوسش برود آمّااا هوس زن تو این کتاب عشقی پاک بود ولی رابطه های خارج از خانواده ی مرد خیانت که اتفاقا خیانت هاش رو متعدد نوشت تا حال بهم زنتر باشه.. هدف نویسنده کاملا مشخصه..
کاربر 7003686
جالبه خیلنت های مرد اصلا برات ناراحت کننده نیست و فقط زن هست که باید باحیل و نجیب باشه😏
نسترن عبداللهی
منم این کتاب رو خوندم و واقعا به نظرم چرت بود ، چرت محض ولی نظر شما خیلی عجیبه، چطور میشه فقط به خیانت یک طرف رابطه نگاه کرد؟؟ اتفاقا عاشق شدن اون زن قابل باور ترین قسمت داستان بود چطور معلول سال ها رنج بود. به طور کل داستان کاملا تخیلی و غیر واقعیه بود. چطور میشه مردی که به معنای واقعی شعورش در حد یک گاو هستش توی چند وقت آدم با شعوری بشه؟ چطور میشه خیانت های متعدد که به گفته ی نویسنده اولیش در اوایل ازدواج رخ داده رو بخشید؟؟ولی باز هم چطور میشه بچه ی حاصل یک خیانت رو قبول کرد و همه چی گل و بلبل جلو برد؟؟

حجم

۴۰۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۶۸ صفحه

حجم

۴۰۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۶۸ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد