نظرات درباره کتاب آوای وحش و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آوای وحش اثر بهار اشراق

نظرات کاربران درباره کتاب آوای وحش

۴٫۱
(۲۴)
حنانه نیک مهر
خیلی کتاب خوبیه 😍 پیشنهاد میکنم حتما بخونید،من که از خوندنش لذت بردم من کتابشو دارم با ترجمه ی آرزو علیزاده کتاب سپید دندان هم یجورایی میشه گفت جلد اول این کتابه،اونم بخونید جالبه هردو کتاب درمورد باک هستن که یه سگه اصلا از خوندنش خسته نمیشید😊👍
🌷
منظورش از اون رویایی که از یک مرد خمیده و پر مو که از تنهایی می ترسید . چی بود؟
علی
شاید نمادی از خودش که به انسان تشبیه شده
QRCK
جک لندن نویسنده جالبیه این کتاب عالی بود
✴⋆ 🎀 𝐸𝓁𝒶𝒽𝑒 🎀 ⋆✴
آوای وحش داستان سگی که از زندگی شهری و بی خطرش ناگهان پرت میشه تو دنیای وحشی که رحم نداره. نکشی کشته میشی؛ نخوری خورده میشی. من ب شخصه چون روحیم لطیفه با سگ داستان نتونستم کنار بیام چون تو سیر داستان بینهایت با حیات وحش و ذاتش خو گرفت و درنده شد. ولی اینقد جذاب بود که ی کله خوندمش. قلم نویسنده عالیه و اصلن خسته کننده نیست پیشنهاد میکنم بخونینش.
erfan.jh
این کتاب خوبه ولی سپید دندان بهتره .
valhala
به نظرم وقتشه شما هم با اوای وحش بخونین
رابرت
کتاب جالبیس و پر محتوا
هانی
فوقولاده هست.همه آثار جک لندن ارزش خوندن دارن
Amir
آقای لندن خودش سرگذشت عجیبی داشته و زندگی داشته پر از فراز و نشیب ، موفقیت و شکست و سرشار از رویاپردازی، به نظر من همین رویا پردازی لندن هستش که باعث میشه اون کتاب پرفروش آوای وحش رو بنویسه و سبب میشه که درآمد حاصل از فروش کتاب هاش رو صرف ساختن قصری که در رویاش میدیده بکنه که در نهایت با سوختن اون قصر لندن هم به زندگیش پایان بده ؛ رویاپردازی همون قدر که میتونه زیبا باشه همون قدر هم میتونه تو رو از پا دربیاره......... و راجب کتاب باید بگم که فکر میکنم متن روان و ترجمه خیلی خوبی داشت داستان زندگی باک هم مثل جک پر از فراز و نشیب و اتفاقات مهم بود و دریافتی که من از کتاب داشتم کند و کاو یک سگ برای پیدا کرده نیاکان و جوهره وجودی خودش و درد هایی که باعث رشد اون سگ/گرگ میشه و ارتباطش با دنیا انسان ها و دیگر سگ ها و تجربه ریاست ، طمع ، از دست دادن ، مطیع شدن و آزادی بود؛ خلاصه بهتون بگم که داستان بعضی قسمت ها طولانی و حوصله سر بر میشد ولی حداقل من این تجربه رو داشتم که با سگی به اسم باک از گرمای جنوب به سرمای شمال سفر کنم و لذت ببرم .
『تی‌تی :)♡』
واقعا چی میشه گفت؟ عالی، بی نظیر، قوی، شگفت انگیز و زیبا🌱💚 داستانی که از منطقه ای گرم و دوست داشتنی، جایی که سختی معنا ندارد وارد دنیایی سرد، تاریک، دور از خانه و مملو از درد و خون و شکنجه میشود! یه جاهایی قلبم از اون سختی هایی که باک متحمل شد به درد میومد💔 پایان جذابش باعث شد نسبت به باک حس خوبی بگیرم، شخصیت این سگ قوی، شجاع و جنگجو اونقدر برام واقعی بود که یک لحظه هم کتابو زمین نذاشتم +بشدت خوندنی🌱 -نسخه چاپی خونده شده🌸
Astronaut
حتما باید بخونیدش ! من با خواندن این کتاب عاشق گرگ ها و سگ ها شدم و به نظرم اول این کتاب رو بخونید بعد سپید دندان .🖤🌌
HeliOs
زیبا بود.
💕Adrien💕
رایگان بشه لطفا🙏🙏🌷🌷
sgadlin
کتاب های جک لندن عالیست من واقعا کتاب هایش را دوست دارم
zahra
خلاصه کتاب هستش یا کامله؟
علی
یک کتابی که واقعا ارزش مطالعه داره و جالبه و راجبه عشق بین انسان و حیوانات و محیط زیست است.تلفیقی از کارما در میان وقایع هیجان انگیز یک رمان دوست داشتنی و عواطف و احساسات.

حجم

۱۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۱۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد