نظرات درباره کتاب پاسخ به والدین و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پاسخ به والدین اثر سیما فردوسی

نظرات کاربران درباره کتاب پاسخ به والدین

۳٫۲
(۲۷)
mohamad.kamali
کتاب کاملا کاربردی و مناسب برای تربیت بچه‌هاس. مطلب غیرمفید داخلش پیدا نکردم. خداقوت.
akram
مطالعه کردم نکات خوبی داشت ولی جدید نه
حسینی
بخشهایی از کتاب رو لازم داشتم و خوندم نکات خوبی داشت
✨🌸 𝒍𝒆𝒊𝒍𝒚 🌸✨
درود، کتاب واقعا کاربردی، روان و جذاب بود.
Marzieh Kord
کتاب بسیار روان نوشته شده ولی مطمئن نیستم که برای همه مفید باشه، چون اصلا مطلب جدیدی برای من نداشت و من انتظار سطح بالاتری رو داشتم، به عنوان مثال این قسمت که گفته به بچه نگیم میریم بازار بعد بریم دکتر، از نظر من شاید خیلی قدیمی باشه و حداقل در این زمان من ندیدم کسی با فرزندش اینگونه برخورد کند یا حداقل کسی که وقت میذاره برای تربیت فرزند کتاب می خونه این رفتار خیلی دور از ذهن هست ، من انتظارم از کتاب مطالبی با سطح بالاتر و جالبتر بود.
خوابگزار
برنامه بعد ازظهر ایشون را یادتونه؟
من
در مورد خانم فردوسی هم مثل بقیه مشاهیر تلوزیونی در دوران انحصار دهه هفتاد (از الهه رضایی و مصطفی رحماندوست و شجاعی مهر و مهران مدیری بگیر بیا تا بیژن بیرنگ وغیره...) به مراتبی رسیدند که خوشبختانه با باز شدن فضا ادامه پیدا نکرد. این دوستانی که از اون دوران یاد خیر میکنن حتی محتوای کلام ایشون هم یادشون نمیآد ولی با بررسی دقیقتر و نگاه دوباره میفهمیم که ما چقدر بدبخت بودیم که چشممون به دهان اینها بود.
ATiSA
ممنون آقا سالار
ATiSA
من خودم دهه هفتادی هستم ولی بارها گفتم واقعا دهه شصتیا از ما بهترن واقعا بهترن هم صبورترن، هم قانع تر
Nasim A
کتاب خوب و از نظر من خلاصه واری بود. نکات خوبی در مورد تنبیه و تشویق داشت. و همینطور در مورد تحصیل بچه ها که اشاره شده بود اگر میخواین بچه به درس علاقه داشته باشه باید مطمئن بشین مطلب درسیش رو یاد گرفته. اگه یاد نگرفته باشه به چی علاقه مند بشه👍👍
zee2271j
مطالب جدیدی نداشت اصلا، و روش ها قدیمی بود، خیلی جاها مانند نکات جنسی واقعا نیاز به توضیح بیشتر داشت و رفع اشکال نمیکرد، هر مادری میدونه باید مراقبت کنه خب... بنظرم خیلی کم توضیح دادن توی کتاب.

حجم

۵۴۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵۴۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد