نظرات درباره کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت اثر میچ البوم

نظرات کاربران درباره کتاب نخستین تماس تلفنی از بهشت

۳٫۳
(۱۶)
𝐌𝐚𝐡𝐝𝐢𝐞𝐡
من اصلا این کتاب رو دوست نداشتم. تمومِ چندین صفحۀ کتابش رو مدیونِ یه تعلیقی‌ه که اولِ کتاب گفت: مُردگانی که به بازماندگانشان تلفن می‌زنند؛ و این تمومِ چیزی‌ه که تو رو تا به آخر می‌کشه که جوابِ سوال رو بگیری! اما این وسط دیگه از تعلیقِ قوی‌تری برخوردار نیست؛ بنابراین چشم‌هات به سرعت از روی کلمات می‌گذره تا شاید جوابِ سوالت رو بگیری! روی هم رفته کتاب سلیقۀ من نبود؛ پنجاه صفحۀ آخر رو با حالِ نزار می‌خوندم که فقط جوابم رو بگیرم. وقتی اولِ قصه تو مخاطب رو با تعلیق مواجه می‌کنی تمومِ داستانت باید اونقدر گیرا باشه که گاهی مخاطب جوابِ سوال رو رها کنه و فقط از قصه لذت ببره!
بلاتریکس لسترنج
این کتاب بی نظیر بود
خوابگزار
بخش‌هایی کوتاه از متن کتاب: · کلماتی که مردم به‌زبان نمی‌آورند بلندتر از کلماتی است که می‌گویند. · صدای مادر آدم با هر صدای دیگری فرق می‌کند؛ ما با تک‌تک بالاوپایین‌ها و نجواهایش آشنا هستیم؛ با تک‌تک لرزش‌‌ها یا جیغ‌ها. · آدم وقتی خواهر دارد دیگرهمیشه او را دارد؛ حتا اگر دیگر نتوانی ببینی یا لمسش کنی. · باید از اول شروع کنی. همه همین را می‌گویند. اما زندگی که شطرنج نیست؛ آدم وقتی محبوبش را از دست می‌دهد که دیگر واقعا نمی‌تواند «از اول شروع کند». بیش‌تر چیزی است شبیه « ادامه دادن بدون او». · دردی که توی زندگی می‌کشی واقعا تاثیر زیادی روی تو نداره... روی خود واقعی‌ت تاثیر نداره... خیلی قوی‌تر و روشن‌تر از اونی هستی که خیال می‌کنی. · می‌گویند ایمان بهتر از باور است، چون باور وقتی است که کس دیگری به جای آدم فکر می‌کند. · وقتی بچه هستیم به ما یاد می‌دهند به بهشت می‌رویم. اما هرگز نمی‌گویند که بهشت شاید سراغ آدم بیاید. · مردم چیزی که می‌خوان بهش‌ باور داشته باشن باور می‌کنن. · هر زندگی دو داستان دارد: داستانی که زندگی‌ می‌کنید و داستانی که دیگران تعریف می‌کنند.  · اشتیاق قطب‌نمای ما را تنظیم می‌کند، زندگی واقعی مسیرمان را تعیین می‌کند.
Soodeh66
کتاب مثل بقیه آثار آلبوم نثر روان و سرراستی داره که با خوندنش اصلا خسته نمیشی. موضوع جالب و خاصی هم داره که مدام کنجکاو نگهت میداره که ادامه بدی. هرچند در اواخر داستان چرخشی پیدا میکنه که غافلگیرت میکنه . در کل تجربه دلچسبی بود.
نسترن
داستان تماس تلفنی کساییه که مدت ها پیش فوت کردن با عزیزترین هاشون ،اینکه سال ها منتظر شنیدن صدای کسی باشی که الان داره باهات حرف میزنه
مهديس
یکی از بهترین کتاب های این نویسنده سه شنبه ها با موری هست .همچنین کتاب پنج نفر در بهشت منتظر شما هستند از این نویسنده خیلی زیباست که خوندنشونو به همه توصیه میکنم.
🍓
بعضی ها این کتاب رو دوست داشتن ولی شخصا احساس میکنم میتونستم کتاب بهتر یا جذاب تری مطالعه کنم. شاید پیامش توجه بیشتر به عزیزانمون تا قبلِ از دست دادنشون باشه، ولی این پیام خیلی خوب منتقل نشده؛ نکته مثبت اش هم مهارت نویسنده بود؛ به نظر من فقط همین..
fatemeh
واقا کسل کننده پیش رفت..وولی اخرش جذاب بود..پیشنهاد میکنم واسه اینکه خوندنش خستتون نکنه،یه کتاب جذاب دیگه کنارش بخونین
سلمه هاشمی
عالییییییی
Fatemeh.Idealistic
به نظر میاد عالی باشه. ممنون طاقچه
Nadia
منتظر سه شنبه ها با موری هستم .خواهش میکنم زودتر

حجم

۲۴۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۲۴۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد