نظرات درباره کتاب اینشتین عاشق: عاشقانه‌ای علمی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اینشتین عاشق: عاشقانه‌ای علمی اثر دنیس اوربای

نظرات کاربران درباره کتاب اینشتین عاشق: عاشقانه‌ای علمی

۴٫۲
(۱۱)
سپیده
✏🖊✏جملاتی منسوب به آلبرت اینشتین؛Albert Enistein ✏🖊✏ ✏🖊- انسان های ضعیف، انتقام می گیرند انسان های قوی، می بخشند و انسان های باهوش، نادیده می گیرند. ✏🖊- عشق مانند ساعت شنی می ماند! همزمان که قلب را پر می کند، مغز را خالی می کند...! ✏🖊- هیچ وقت کاری بر خلاف وجدانت انجام نده، حتی اگر شرایط ایجاب کند. ✏🖊- از انیشتین پرسیدند؛ نسبیت یعنی چه؟! پاسخ داد: دست خود را یک دقیقه روی اجاق بگذارید، به نظرتان یک ساعت خواهد آمد! و یک ساعت در کنار دختری زیبا بنشینید، به نظرتان یک دقیقه خواهد آمد... این یعنی نسبیت... ✏🖊- هرگز نمی توانیم مشکلات را با همان روشی که آن ها را ایجاد کرده ایم، حل کنیم! ✏🖊- دوست داشتن کسی که معنی دوست داشتنت را نفهمد،درست مثل توضیح دادن قانون نسبیت برای مادر بزرگت است!! تو چانه میزنی و او بافتنی اش را می بافد... ✏🖊- جهان جای خطرناکیست، نه به خاطر وجود افرادی ستمگر و ددمنش، بلکه به خاطر وجود افرادی که در برابر آنها نمی ایستند! ✏🖊- موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود، همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند! ✏🖊- اگر مردم قدر زمان را می دانستند، هیچ وقت کفش بند دار نمی پوشیدند! ✏🖊- دانش واقعی، آن چیزیست که پس از گذراندن تعلیمات مدرسه، در ذهن می ماند. ✏🖊- اگر انسان ها در طول عمر خویش فعالیت مغزشان به اندازه ی یک میلیونیوم معده شان بود، اکنون کره ی زمین تعریف دیگری داشت. ✏🖊- تخیل مهم تر از دانش است... منبع: نت پ.ن: لطفا دقت کنید؛ جملات منسوب به اینشتین هستند.
ارش نیک نیا
مرسی افرین
k.t
اینشتین :"به طرزی هولناک روشن است که تکنولوژی ما از انسانیت ما فراتر رفته است." تازه اینو در دهه ۱۹۴۰ گفته و الان خطر میکروب های زیست مهندسی شده و یا نانوبوت هایی که دور نیست شاید ساختنشون .... کاش در کنار رشد علمی انسانیتمون هم رشد میکرد ..😔 اگر بدون خردمندی یا دور اندیشی ، به توسعه دادن تکنولوژی خودمان ادامه دهیم،چه بسا خدمتکارمان، دژخیم‌مان شود. -ژنرال عمر بردلی😧 (این کتاب رو نخوندم اما فک میکنم جالب باشه و این جمله ها و تاریخ و خطراتش رو از کتاب آینده ی ذهن از میچیو کاکو نشر مازیار نوشتم.) البته علم در حال خدمت و بهبود بخشیه زندگیه اما خب ما درست استفاده نمیکنیم و مثلا الان همین پیشرفت ها کلی امید به زندگی و روش های درمان و دسترسی به غذا و آب رو برامون راحت کرده اما ما با تنبلی کردن و استفاده ی غلط باعث افزایش میزان بیماری هایی مث دیابت ،چاقی مفرط، بیماری قلبی و.. در حد نزدیک به همه گیر شدنشون شده... و با پیشرفت بعضی تکنولوژی ها هم از کجا معلوم افرار معیوب العقل قدرت طلب به خیال خودشون بخوان زنین و تصاحب کنن و اونوقت زمین زیبای مارو نابود نکنن..همون طور که الان مناطق زیادی از اون رو زیر آتش جنگ دارن نابود میکنن...😢
mahdi.asg
هرکی به زندگی اینشتین علاقه داره یه سریالی هس به اسم genius از شبکه national Geo graphic داره پخش میشه درمورد این بزرگوار.تموم سایتای ایرانی دارنش و بسیار جذابه و فلن ۶ قسمتش پخش شده.
Arash Nik
این فیلم از روی کتابی بنام جهان اینشتین به نویسندگی والتر ایزاکسون در سال 2008نوشته شده
plato
دوسداشتم☺
_BARDIA_
انیشتین که به میلوا خیانت کردددد😐
بوی سیب
ای انیشتین جلل خالق😁 عشق مرز نمیشناسه:)🍎
@then@
فکر میکنم کتاب خوبی باشه "یک عاشقانه ی علمی!"❤
محمد جعفری
خوبه
AMiR
عالیه...

حجم

۹۳۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۰۲ صفحه

حجم

۹۳۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۰۲ صفحه

قیمت:
۱۱۲,۰۰۰
۵۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد