نظرات درباره کتاب بیایید داستان بنویسیم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بیایید داستان بنویسیم اثر مهدی میرکیایی

نظرات کاربران درباره کتاب بیایید داستان بنویسیم

امتیاز:
۴.۵از ۶۷ رأی
۴٫۵
(۶۷)
zingin
عالی بود، ممنونم از نویسنده محترم
Mohammad
مفید و عالی ( البته بیشتر به درد داستان کوتاه می خوره)
امیری حسین و نعم الامیر
به نظرم ارزش خوندن داره به نکات مفیدی پرداخته
طاها
نقطه ضعف نداره؟؟
طاها
بخونمش یا نه؟؟؟
fatemeh yazdanpanah
بهترین کتابیه که در زمینه داستان نویسی خوندم. و باعث شده اشتباهات نگارشی ام را تصحیح کنم. برای تمامی نویسنده های نوپا، این کتاب رو توصیه میکنم.
FATEME
فوق العاده هست . این کتاب رو پیشنهاد میکنم به کسایی که علاقمند به داستان نویسی هستند برا شپا ها بسیار عالیه . من که ازش خیلی خوشم اومد حتما بخونید ☆
ⓝ.ⓗ.ⓩ
به نظر من خیلی عالی و برای کسانی که به نویسندگی علاقه دارند مثل من خوبه و راهنمایی های خوبی کرده ممنون از طاقچه
Bahareh Sh
برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان نویسی و‌ کسانی که اطلاعاتی درباره عناصر و ساختار داستان ندارن کتاب بسیار خوب و‌ روانی هست.‌ به زبانی‌ ساده مقدماتی که شاید به سختی برای افراد مبتدی پیدا بشه رو‌ توضیح داده.
علیرضا
بسیار آموزشی و جالب
آتنا
کتاب کم حجم و مفیدی که برای علاقه مندان به نویسندگی گزینه خوبیه. عناصر داستانی رو یاد می ده و متن روانی داره. اگر به نویسندگی علاقه دارید توصیه می کنم بخونیدش.
زهرا😎
کتاب در مورد داستان نویسی هست ولی بیشتر روی داستان کوتاه تمرکز داره که خب برای نویسنده شدن همین مهمه. تمرین های خوبی داره و در هر فصل یک داستان کوتاه هم هست که کاملا منظور نویسنده از اون فصل واضح میشه. همه گام های نویسندگی رو خیلی به زبان ساده گفته بدون هیچ تکلفی.. خلاصه اگه به نویسندگی علاقه دارید و نمیدونید چه کنید قطعا از این کتاب شروع کنید.
احمدسید
واقعا" خیلی مفید بود
ز_ منصوری فر
عالی بود .
ssss
واقعا عالی از نشر طلایی گله مندم که ژاور مفتش را بازرس ژاور و هدیه گل سر در ارمغان مغان را گل سرخ چاپ کرده و ضربه مهلکی به محتوا زده.
کاربر ۲۴۰۰۱۴۹
قلم نویسنده خیلی شیرین و گیراست و خودش گواه ارزش کتاب هست. چیزی که برای من ارزشمند بود این هست که کتاب زرد نیست و نویسنده به قصد پر کردن کتاب محتوا ارائه نکرده. اگر اهل نوشتن هم نیستین به نظرم خوبه این کتاب رو بخونید.من با خوندش کاملا درک کردم که چرا میگن فلان اثر شاهکار هست.
siti
اگر یه ایده توی ذهنتون دارید و می خواید به داستان تبدیلش کنید کتاب خیلی خوبیه کلی از گره های توی ذهنم در مورد نوشتن داستان رو باز کرد کلا پیشنهاد میکنم حتما بخونید
کاربر ۴۱۳۴۳۴۰
خیلی کتاب خوبی است حتما تهیه کنید.
علیرضا
من ۴۰ صفحه این رو خوندم ول کردم گفتم بیام نظر بدم و باز برم ادامه رو بخونم عالیه عالیه عالیه حتما کسانی که هیچ اطلاعاتی ندارن ولی می خوان داستان بنویسن حتما مطالعه کنند خوبه برای شروع عالیه
کاربر ۳۷۰۰۸۰۱
خیلی عالی هست کتاب خیلی خوبی هست
طاها
یکم طولانیه
محمد صالح
خوب هستش. ولی اگر داخل اینترنت رو بیشتر بگردید همچنین مطالبی رو می تونید پیدا کنید. نویسندگی هم که خیلی آموزش آن چنانی نمی خواد. باید بیشتر بنویسی و بیشتر کتاب بخونی تا نویسنده خوبی بشی. سوژه ها هم که از در و دیوار می ریزن. درکل کتاب بد نبود

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد