نظرات درباره کتاب چگونه سوگیری و تبلیغات را در رسانه‌ها تشخیص دهیم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب چگونه سوگیری و تبلیغات را در رسانه‌ها تشخیص دهیم اثر ریچارد پل

نظرات کاربران درباره کتاب چگونه سوگیری و تبلیغات را در رسانه‌ها تشخیص دهیم

۳٫۸
(۳۹)
Pūyān
با توجه به حجم بسیار کم کتاب نمی‌شه ازش انتظار جامع بودن داشت اما در حد خودش نکات بسیار مفید و ارزشمندی در خصوص سواد رسانه‌ای گفته و مثال‌های مفیدی هم داره‌. خواندنش رو توصیه می‌کنم.
Bahareh Sh
با وجود مختصر بودن کتاب نمیشه انکار کرد که نکته ‌های خیلی خوبی رو در بر داشت. به زبان ساده و بی‌طرفانه سو گیری‌های رسانه‌ها رو توضیح داده بود. به نظرم خوندنش برای همه لازمه.
@man
بودجه رسانه رو هر کسی تامین کنه تبلیغات و جبهه اون نشون داده می شه حتی اگه شیطان باشه
Mohammad Mortaji
ترجمه واقعا بد و آزاردهنده‌اس. کاش مترجم زحمت نمی‌کشید و متن انگلیسیش رو می‌ذاشت. به خدا راحت‌تر بود.
Mahtab
کتاب بسیار عالی و کاربردی که بنظرم لازم است همه اقشار جامعه آن را بخوانند. و بتوانند سنجشگرانه با اخبار و گزارش‌ها و تبلیغاتی که دریافت می‌کنند برخورد نمایند. یک اشکال بر مترجم این کتاب و سایر کتابهایی که در مجموعه اندیشه ورزان مطالعه کردم این است که مترجم خواسته با آوردن مثال‌هایی برای فهم بهتر موضوع به مخاطب کمک کند، اما خود مترجم نتوانسته از آسیب سوگیری در مثال‌ها در امان بماند و در این مورد جهت دار عمل کرده، خواننده اگر هنگام خواندن کتاب به این موضوع اشراف داشته باشد، بسیار از مطالب کتاب بهره خواهد برد. در کل کتاب را مفید و خواندن آن را برای همه ضروری می‌دانم.
sajad sameie
کتاب حرف های جالبی برای گفتن داشت.نویسنده هرچند امریکایی ولی در تلاش برای همگانی نوشتن کتابه.ایراد بزرگ کتاب عدم جمع بندی مناسب اون هستش
Mahtab
فکر میکنم منظورشون اینه که کتاب رو فقط برای هموطنان خودش ننوشته، بلکه به گونه‌ای هست که برای همه مردم دنیا قابل استفاده است.
Ali Hedayati
هرچند آمریکایی یعنی چی اخه😂
Parinaz
کتابی کوتاه ولی مفید نمیشه گفت جامع ولی برای شروع خوبه و نکات ارزنده ای رو بیان میکنه ارزش خوندن داره از جمله مواردی که کتاب به اون تاکید داره این هست که یک خبر رو بلافاصله قبول نکنید و سعی کنید از دیدگاه های مخالف و منظرهای گوناگون بررسیش کنید و بعد به نتیجه گیری برسید
وحید
خواندن این کتاب هم امروز در اپلیکیشن طاقچه تمام شد. با وجود حجم کم، کتاب مفید و جالبی بود. البته کتاب به شما چیز جدیدی نمی‌آموزد. هنگام خواندن کتاب، حس می‌کنید مطالب گفته شده مسایلی بدیهی است که همیشه می‌دانسته‌اید (سوای مثال‌هایی که حاوی اطلاعات جدیدی می‌تواند برایتان باشد.). خاصیت این کتاب، یادآوری این مسایل و کنار هم چیدن آنها و ارائه‌ی یک چشم‌انداز جدید به شما است. کتاب دانسته‌های شما را چنان زیبا و منسجم به هم جوش می‌دهد که در ذهنتان ماندگار می‌شود.
سجاد
ترجمه خیلی خوبی نداشت.
amir_masumi
در عصری زندگی میکنیم که محاصره شدیم از اخبار و اطلاعات و کاملا مرسوم دوست داریم که حقیقت و متوجه بشیم چه در امور سیاسی چه هر چیز دیگه ای این کتاب دقیقا داره همین موضوع و بررسی میکنه که چجوری می تونیم توی این دنیایی که توسط خبرگذاری ها و ... رمزنگاری شده دچار سویگیری نشیم.
کاربر 7503663
این کتاب محتوای جدیدی به خواننده ارائه نمی دهد و مطالبی نخ نما که حتی یک فرد بی فکر هم از آن اطلاع دارد را طبقه بندی کرده و تنها با خواندن آن به این نتیجه می رسید که این موضوعات تکراری که بصورت رایگان مثل نقل و نبات و خیلی حرفه ای تر در فضای مجازی منتشر شده است.

حجم

۴۲۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۴۲۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد