نظرات درباره کتاب شناخت ذهن و کنترل آن و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شناخت ذهن و کنترل آن اثر رامین کرمی

نظرات کاربران درباره کتاب شناخت ذهن و کنترل آن

نویسنده:رامین کرمی
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵۶۷ رأی
۴٫۲
(۵۶۷)
معجزه ی سپاسگزاری
عرض ادب. معرفی کتاب...و نوشته ای از دکتر هلاکویی که به گمانم برای فضاهای مجازی،بسیار پر کاربرد است... تحقیقات روان‌شناسی نشان داده که وقتی انسان هیجان‌ زده می‌شود، عقل و خِرد او به "یک‌ سوم" افت پیدا می‌کند (چه مثبت و چه منفی، چه عاشق و چه عصبانی، پر از خشم و نفرت و یا محبت افراطی و ...) یعنی اگر ما از درجه ۱۸۰ IQ (ضریب هوشی) برخوردار و جزو نوابغ باشیم، وقتی هیجان‌زده شویم، ضریب هوشی‌مان به ۶۰ می‌رسد (نُرمالِ ضریب هوشی، ۱۰۰ است)، یعنی مثل یک آدم عقب‌مانده تصمیم می‌گیریم...!! خونسردی، آرامش و متانت و تصمیم نگرفتن در لحظه های خشم و عصبانیت و یا عشق زیاد، راهِ درست زندگی کردن و موفق و خوشبخت شدن است. دکتر فرهنگ هلاکویی. کاربران و دوستان با معرفت: متن دکتر هلاکویی،را چند بار بخوانیم. سپاسگزارم.
کاربر 6464038
نصیحت‌های مفید با اثبات علمی همیشه تایید و ضمیمه عملکرد ها میگردد 🌹
کاربر 8478258
بسیار زیبا
ali AKbar
خدا قوت دست خوش
arman
تفاوت این کتاب با سایر کتابهایی که در این رابطه نوشته شدن در اینه که این کتاب فقط به طرح مشکل بسنده نمیکنه و از همون ابتدا راهکار میده و ارزش چند بار خوندن و بکار گیری در زندگی رو‌داره
sara taghizade
به نکته خوبی اشاره کردید؛ راهکار! این کتاب راهکار داد بر خلاف خیلی از کتاب‌های دیگه...
مریم
کتاب بسیار مفید بوده و با زبان ساده و قابل فهم ما را با مفاهیم عالی مربوط به شناخت و کنترل ذهن آشنا میسازد و سرآغاز یک تحول نوین در زندگی است. با تشکر فراوان از نویسنده محترم
کاربر ۲۴۹۳۹۷۵
خیلییییییی عالیییییییی
eeeeeeehsan
باورم نمیشه بعد از مدت ها کتابی که دنبالش میگشتم رو پیدا کردم. چقدر روون و منظم نوشته شده. یه نویسنده‌ی با سواد که تونسته ذهن و جسم و روح رو به زیبایی تفکیک کنه و بهمون کمک کنه افسار کل زندگی و احساسات رو به دست بگیریم.
mhdaghigh
کتاب جامع، کاربردی و مفیدی هست بعضی نظرات گرجیف با شیوایی و سادگی قابل تحسینی گشوده شده تا بحدی که برخی ابهامات روانشناسی کار بر روی خود رو حداقل برای من بعنوان یک خواننده برطرف کرد. کتاب الهام‌بخش هست چون از بر خورد جزمی اجتناب شده،خوشحال هستم نویسنده ایرانی هست.برخی اگر روی یکی دو کلمه خاص تعصباتی دارند می توانند کتاب رو نخونند!
مژده
ذهن انسان در واقع یعنی دیدگاه انسان یعنی احساس انسان ذهنهای متفاوت یعنی واکنش های متفاوت به پدیده های یکسان و در کل ذهن انسان یعنی تعیین کننده ی سعادت یا شقاوت دنیوی و اخروی انسان ؛ لذا به نظر من آشنایی هر چه بیشتر با این بخش مهم از وجود و کسب مهارتهای کنترل و هدایت آن ، از جمله رسالتهای اصلی هر شخصی خواهد بود و این کتاب به واسطه بیان شیوا خواندنش را توصیه میکنم هر چند به توصیه ی نویسنده ی همین کتاب جهت تاثیر و نتیجه گیری بیشتر مطالعه سایر متون مشابه و در ارتباط نیز ضروری خواهد بود.
کاربر ۲۱۳۱۷۵۸
سلام و خداقوت. به نظرتون میتونه منو به خودآگاهی برسونه که از نیروی درونم بیشترین بهره رو ببرم؟
سارا
کتاب بسیار بسیار خوبی بود، دو بار خوندمش چون ب نطرم باعث میشه یجور دیگه ب زندگی نگاه کنی
ــسیّدحجّتـــ
کتاب به سادگی نفْس که تو قرآن بیان شده رو ثابت می‌کنه ولی به همون راحتی البته بدون دلیل متقن، وجود شیطان رو انکار... در قسمتی از کتاب ایشون دینی خودساخته رو بیان می‌کنن که ارزش‌های اخلاقی این چند چیز است و باقی رو کنار بذارید... . در مجموع خیلی از کتاب استفاده کردم خیلی جالب بود برام نکات روانشناختی‌ای که بیان کرده بود و جواب چندتا از سوالاتم رو هم گرفتم... ولی خب ایرادات جدی به مباحث دینی و اعتقادیش وارد می‌دونم . در یک کلام: ای‌کاش لذیذ بود!
مصطفی
قابل توجه جناب بهادری: درستی تحریف به زیادی، معنایش آن است که اشخاصی توانسته‌اند سوره‌ای همسان با قرآن بیاورند و این همسانی به گونه‌ای است که نمی‌شود این بخش فزونی را از قرآن تشخیص داد. ارائه آیات و سوره‌ها در این سطح از همسانی، به معنای فروپاشی تحدی و نتیجه‌اش ساقط شدن اعجاز قرآن است که قطعا محال است؛ زیرا هیچ کس در طول تاریخ نتواسته است کلامی همانند آیه‌ای از آیات قرآن بیاورد.
مصطفی
این فرید خان تفاوت قانون و نظریه رو نمیدونه و نظریه غیر قابل اثباتِ تکامل داروین رو قانون میدونه
amirmahdi bahadori
کی میتونه ثابت کنه بعد از هزاران سال در قرآن دستی برده نشده ؟
یوسف
بسیار عالی وتاثیر گذار
بنفشه عطری
کتاب کابردی و ای کاش همه این کتاب رو مطالعه کنن چون مفیده
deyar
هر چی پیش تر رفتم برام جذاب تر شد از روی ی فصل قضاوت نکنین خیلی چیزها یاد گرفتم ازش
iamreza
بسیار کتاب با کیفیت و آموزنده ای هست ضمن اینکه بسیار روان و ساده به توضیح مسائل پرداخته، کتاب پرمحتوایی هست که دوست دارم به همه آموزه هاش عمل کنم. استفاده مکرر از کلمات مربوط به رابطه جنسی رو دوست نداشتم و در این مورد با نویسنده مخالفم چون در دوران مجردی این حس توسط خود انسان برآورده میشه و هیچ نیازی هم وجود نداره. بخش روابطش که به شدت دنبالش بودم خیلی مفید بود وخیلی دوسش داشتم. سپاس فراوان
Rashfamm
کتاب خوب ومفیدی است.وممنون ازنویسنده که به به صورت رایگان برای استفاده قرار داده.
reza hoorizad
با تشکر از نویسنده محترم کتاب بسیار بسیار جالب شروع میشه ولی در ادامه انگار نویسنده رشته کلام را از دست می دهد و موضوعات اصلی مانند شعور جمعی و .... دیگر مطرح نمی شوند. ولی در مجموع بسیار بسیار کتاب خوبی است و من شخصا از نویسنده قدردانی می کنم.
armin
عالی
shadi
در کنار بعضی قسمتها که روشون حرف دارم ولی باید بگم که در کل کتاب جالب و خاصی بود و خداروشکر در موقعیت خوبی دیدمش انگار که خدا رسوندش، به نظرم همه باید حداقل یک بار این مفاهیم رو بخونیم و بفهمیم اونوقت حتما دنیای بهتری هم میسازیم. ممنون از نویسنده و طاقچه جان🙂
پریسا
واقعا این کتابا دوست داشتم و به همه ی افراد کتاب خون اطرافم توصیه کردم. خیلی متن روان و همه فهمی داره الان دارم واسه بار دوم میخونمش ولی بازم دوست دارم بارها بخونمش تا مطالبش ملکه ذهنم بشه راستی ملکه من ذهنی؟ یا خود واقعی؟;-)
آوا
کتاب فوق العاده ای بود
Behnam Parsa
مباحث روان و جذاب مممطرح شده.واقعا از خواندن مطالبش لذت میبرم ..

حجم

۱۴۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۱۴۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۱صفحه بعد