نظرات درباره کتاب تست مامان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تست مامان اثر راب فیتزپاتریک

نظرات کاربران درباره کتاب تست مامان

۴٫۲
(۴۰)
Ali Hashemian
این کتاب با هماهنگی نویسنده ترجمه شده؟ چون یادمه که یه نسخه دیگه از این کتاب با سرپرستی آرش میلانی ترجمه شده بود که تایید نویسنده رو هم داشت و توی سایت اصلی کتاب هم معرفی شده بود
amir_masumi
درباره این کتاب یاد این داستان میوفتم. هنری فورد، پس از فروختن صدها هزار اتومبیل در آمریکا، در جواب سؤال فردی که از او علت وارد شدنش به عرصه‌ی اتومبیل سازی را پرسید گفت: «اگر از مردم می‌پرسیدم که چه چیزی می‌خواهند، آن‌ها جواب می‌دادند: اسب‌های سریع‌تر!» دقیقا کتاب بالا برای این هست که بتونیم درست سوال مناسب و بپرسیم و از احساسی کردن مخاطب پرهیز کنیم و در کل جواب واقعی سوال خودمون و بگیریم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
اگر اولین بار است که اسم این کتاب را می‌شنوید، احتمالا مثل من برای‌تان سؤال پیش بیاید که «تست مامان» یعنی چه؟ اصلا چرا نویسنده چنین اسم عجیبی برای کتابش انتخاب کرده‌است؟ راب فیتز پاتریک، همان ابتدای کتاب، به این سؤال جواب می‌دهد.😅 به‌عقیدۀ فیتز پاتریک، احتمالا بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای جدید، از نکته‌ای مهم غافل شده‌اند: نحوۀ سؤال پرسیدن از نیازهای مشتری. راب فیتز پاتریک عقیده دارد که اگر شما نتوانید از آنچه مطلوب مشتریان‌تان است درست باخبر شوید، کسب و کار شما به‌نحو ناراحت‌کننده‌ای با شکست روبه‌رو می‌شود. در واقع، فیتز پاتریک، در کتاب «تست مامان»، سعی کرده‌ است که با چند روش کاربردی و ساده، فوت‌وفن ارتباط با مشتری را به شما آموزش دهد. ارتباط با مشتری و فهم سلیقه و نیاز او، از مهم‌ترین اسرار موفقیت در فروش یا ارائۀ خدمات است.در واقع، گفت‌وگوی مؤثر و سازنده با مشتری برای اعتبارسنجی ایده‌ها، مهم‌ترین نکته‌ای است که نویسندۀ کتاب «تست مامان» بر آن تمرکز می‌کند. البته این مسئله تنها نکتۀ مهم کتاب نیست. او در ۹ فصل، به‌صورت ساده و عملی، دربارۀ اسرار موفقیت در کسب و کار صحبت می‌کند. با مرور عناوین هرفصل، به‌سادگی می‌توانید متوجه گسترۀ موضوعات آن بشوید.🦋
Meisam
سلام کتاب خوب و کاربردی بود. مخصوصا برای کسانیکه ایده ای دارند یا بدنبال توسعه هستند مفیده. جهت کلی کتاب نوع ارتباط گیری و تحقیق با مشتریان بالقوه است و بیان عادتهای اشتباه خیلی از کارافرینان در این حوزه.
mehran8
کتاب به شدت مشکلات نگارشی و املایی داره
پویا
کتابی بسیار عالی، مخصوصا برای مدیران محصول و کسانی که ایده ای دارند و دنبال اعتبارسنجی ایده هاشون هستند...
کاربر ۱۵۲۳۵۷۹
چند تا نکته ی کلیدی خوب داشت.ولی به اندازه ی تعریف و مقدمه اش کارایی نداشت برای من.
MAHDI
عااااالی. چقدر دقیق و روان ترجمه شده بود.لذت بردم.
tabassom
ترجمه مهسا ریاحی رو بیشتر دوست داشتم درباره کتاب هم واقعا فوق العادست
RasoulFaCh
خیلی کتاب خوبیه اما این ترجمه فاجعه است. توی متن ترجمه کتاب مثلا «سی هزار تومن» یا «عمه ریحانه» یا «کوفته تبریزی» اورده شده. خب این چه جنایتیه؟ تصور مترجم محترم این بود که ما درکی از دلار نداریم؟ یا اسم شخص یا غذای خارجی ممکنه برامون خیلی نامفهوم باشه؟
کوثر نومیری
کتابی کاربردی با توضیحاتی عالی و کافی است
کاربر ۱۹۷۸۳۰۴
بسیار جذاب و کاربردی بود و تمام علاقه مندان به کارآفرینی توصیه میشود موفق باشید
abolfazl4001
کتاب خیلی خوبیه ولی بعضی جاها دیگه خیلی کش داده اصل مطلب و فقط کتاب پر کرده، در کل پیشنهاد میشه
پیام جمیلی
کتاب بسیار خوب و کاربردی ای است اما غلط های نگارشی زیادی دارد.
یلدا
از بهترین کتاب های حوزه بازاریابی و کسب و کار که حتما باید خونده باشید
mahbob
کتابی فوق العاده در حوزه ی کسب وکار

حجم

۲۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد