نظرات درباره کتاب سیزدهمین قصه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سیزدهمین قصه اثر داین سترفیلد

نظرات کاربران درباره کتاب سیزدهمین قصه

۳٫۹
(۳۴)
افرا
صرفا و فقط داستان بسیار جذابی داشت ولی از ترجمه و محتوا داستان اصلا لذت نبردم.
طاقچه ۱۱۱۱۱۱
اصلا خوب نبود نویسنده خیلی کشش و توضیح داده انگار فقط میخواسته صفحه های کتابش زیاد شه من که وسط کتاب ولش کردم خسته کننده بود
شاهدخت کتاب ها
عالیییی بود
شاهدخت کتاب ها
مخااااااااالفم
A
موافقم 👌🏻👌🏼👌🏽👌🏾👌🏿👌
aseman
ماجرا و داستان کتاب خیلی خیلی خوبه میشه گفت بعضی جا ها به داستان کم لطفی شده که یه مقدار باعث گیجی لحظه ای میتونه بشه هر چند یک یا دو صفحه که جلو برید سیر داستان مشخص میشه( نمیدونم مشکل از خود داستانه یا ترجمه) به هر حال جذابیت اینقدر زیاد هست که با اطمینان بهتون پیشنهادش کنم شما تا لحظات اخر در حال کشف راز های جدید هستید و مدام دو قلو ها خانم جان د دیگ هستر و همه شخصیت ها ذهن شما رو مشغول خودشون و اتفاقای پیرامونشون میکنن پیشنهاد میکنم حتما و حتما دست از خوندن نکشید و داستان رو تموم کنید. بمب اتفاقات اخرای داستانه😉
masi
برای من کتاب بسیار جذابی بود ممکنه با یکی دو بخش اول به راحتی نتونین ارتباط برقرار کنین ولی بعدش داستان بقدری جذاب و معمایی و پیچیده میشه که به راحتی نمیتونین کناب رو قبل تموم مردنش زمین بگذارین
.Z.B
واییی قیمت نسخه چاپیشو😲😱 دمت گرم طاقچه 👏👍
sara
کجا نوشته قیمت چاپیشو؟؟؟🤔
hananeh
مگه قیمت چامیش چقدره ؟
عاشق کتاب
داستان سراسر رمز و راز و پر از معماهای غیر قابل پیش بینی بود. هرچند در بخشهایی از کتاب از زیاده گویی های نویسنده خسته می شدم اما خواندن کتاب را به علاقه مندان به داستانهای معماگونه توصیه می کنم.
fereshteh
با تشکر از طاقچه نویسنده و مترجم کتاب در نوع خودش عالی بود.کتاب درباره مارگارت نویسنده جوان و فروشنده کتاب است که از بدر تولد در کتابفروشی پدرش بزرگ شده. مارگارت دعوت میشه تا زندگینامه نویسنده معروفی به نام خانم وینتر را بنویسد. از اینجا معما خانواده، شخصیت های افول کرده، بلند پروازی ها، بدجنسی، مهربانی دوقلوها و شبح آغاز میشه! داستان از 3 قسمت تشکیل میشه. آغاز، میانه و پایان. در هر 3 قسمت تکه ای از زندگینامه با معماهای جدید بیان میشه و نویسنده به طرز جالبی رازهای مارگارت را با راز های خانم وینتر در یک جهت قرار میده. ممکنه در آخر کتاب بگید کل داستان را شاید میشد در چند صفحه بیان کرد و تمام، اما اینجا هست که قدرت و زرنگی نویسنده در داستان پردازی معلوم میشه. کتاب جالب بود و تا قسمت آخر کتاب معما ها راز موندن. کتاب بدون هیچ قضاوتی مثل یک زندگی نامه واقعی تمام شد. توصیه میشه بخوانید.
شهریار
چطوری بود ؟ ارزش خوندن داره آیا ؟ اسم فیلمش چیه ؟ محصول کدوم کشور ؟ سال چند ؟
فرشاد
در یک کلام افتضاح و وقت تلف کن.هر کاری کردم نتونستم تمومش کنم.
hananeh
متوسط بود
mahrokh
قشنگ بود آیا.؟
کاربر ۱۴۲۶۸۹۱
♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆★★★★★★★★★★★★★
کاربر ۱۴۲۶۸۹۱
عالیه☆☆☆★★★
نازنین
خیلی قشنگ بود! آدم دوست داشت زود بره بقیه کتاب رو بخونه! و داستانش وارد زندگی آدم میشد! داستان در واقع زندگی‌نامه‌ی یک نویسنده‌ی معروفه که هیچ‌وقت داستان واقعی زندگیش رو نگفته و به هدکی میپرسیده دروغ میگفته و حالا در اواخر عمرش تصمیم گرفته واقعیت رو بگه داستان زندگیش رو جوری تعریف میکنه که عین داستانهای پریان که توی بچگی میخوندیم و لذت میبردیم دوست داریم باز هم بخونیم! روان و جذاب و هر قسمت فکر میکنی بعدش چی میشه و بهتون قول میدم که نمیتونین حدس بزنین آخرش چی میشه! خوشم اومد واقعا! البته برام اخر داستان چند تا سوال پیش اومد که احساس کردم شاید حواس نویسنده به بعضی جاها نبوده که مطرح نمیکنم که داستان لو نره! ولی باز هم به نظرم ارزشش رو داره که بخونین!
saraaaa
Z987Z1WB21VVK 20 درصد تخفیف اشتراک سه ماهه
مهدی تمدن رستگار
بد نیست.
نرگس
باید جالب باشد
کاربر 2297883
یک نویسنده سالخورده قصه ای رو برای یک زندگینامه نویس کم تجربه تعریف میکنه که مدت هاست همه در موردش کنجکاوی میکنن. شاید اوایل کتاب کمی خسته کننده باشه ولی ارزش خوندن داره چون غافلگیر میشید!
nadia92
توصیفات بی خودی زیاد داشت.انگار که نویسنده موقع اضافه کردن جزئیات به دیکره‌ی اصلی میخواسته اونو حجیم کنه یا اینکه ازش راضی نبوده و همش توصیفات اضافه ،واردش کرده. من فقط صرف اینکه میخواستم ببینم اخرش چی میشه تمومش کردم ولی واقعا توصیفاتش زیاد و بی‌جا بود. این بخش نظر رو وقتی نوشتم که خونده بودم و مدام فکرم درگیر بود که با این همه توضیحات این بیشتر به درد فیلم شدن میخورد. یه بار گفتم خب شاید فیلم داشته باشه و کشتم و دیدم بلهههه فیلم داره با هر زحمتی بود فیلم رو دیدم.خیلی خوب به نظرم با کتاب مطابقت داره. علت این که فیلم با زحمت دیدم اینه که فیلم ساخت شبکه b b c هست و نتونستم دانلودش کنم اخرشم انلاین دیدم.
هنگامه
بد نبود ولی به نظرم‌تا حدودی اتلاف وقت بود..داستان از یه جایی به بعد ریتم یکنواختی داشت.حس کنجکاویمو برای ادامه داستان ترغیب نمی کرد.
Ali
ریتم داستان کند و پر از حواشی زائد، به جای داستان پردازی است. من که نتوانستم پیش بروم و رها کردم.
fat
من دارم میخونم و حسابی لذت میبرم فوق العادس

حجم

۴۲۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

حجم

۴۲۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

قیمت:
۹۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد