نظرات درباره کتاب ماجرای غریب و غم‌انگیز یک قاچاقچی در قشم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ماجرای غریب و غم‌انگیز یک قاچاقچی در قشم اثر متین ایزدی

نظرات کاربران درباره کتاب ماجرای غریب و غم‌انگیز یک قاچاقچی در قشم

نویسنده:متین ایزدی
انتشارات:نشر نیماژ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۶۹ رأی
۴٫۱
(۶۹)
وحید
ریتم تند و در عین حال تصویرسازی استادانه‌ی داستان شما رو کاملا در خودش غرق می‌کنه. بسیار مهیج، گرم و صمیمی است. شما را با خود می‌برد به دنیای پرهیاهو و ماجراجویانه شخصیت‌هایش. بسیار لذت بردم و بی‌صبرانه چشم‌انتظار نوشته شدن ادامه داستان هستم. ممنون از قلم توانا و صمیمی نویسنده
⠀⠀⠀
برید تو سایت zoomg.ir اسم کتابو سرچ کنید؛ یه متن هست که در مورد کتاب توضیح داده
مینا
من ۵۰ درصد کتاب را خوندم خیلی جذاب بود و تصویرپردازی های نویسنده را دوست داشتم. موضوعش هم جالب بود و اینکه صحنه ها ایران خودمون هستن باعث شد بیشتر با کتاب ارتباط بگیرم، اما وقتی فهمیدم تموم نمیشه و جلد بعدی هم داره که مثل اینکه چاپ نشده فعلا بقیه اش را نخوندم 😅 منتظرم جلد بعدی هم بیاد بعد تمومش کنم.
محمد
عالی منتظر جلد دومش می‌مونم
neo
یک تریلر جذاب و خواندنی با تصویرسازی‌های پخته و درست‌وحسابی. کسایی که اکشن دوست دارن و فضای جنوب رو می‌پسندند عاشقش می‌شن.
sedmamad
یک رمان بسیار جذاب و هیجان انگیز با المان های بومی جنوب ایران و فضاسازی سینمایی. شخصیت پردازی و انتخاب القاب هم زیبا و هنرمندانه بود. از این ماجراجویی دلنشین لذت بردم و منتظر جلد دوم هستم.
کاربر ۲۷۹۲۶۲۶پریسا علمی
مثل یک فیلم سینمایی پرهیجان بود . حقیقتا لذت بردم
msms
خب به سلامتی، نویسنده شش سالی وقت صرف کردن برای جلد اول، یک ده سالی هم تا ١٤٠٥ باید منتظر موند برای جلد دوم والی ماشاال..،. انصافا بین کتابهای اکشن ایرانی نمونه بی نظیری بود و با خواندن کتاب خودت رو داخل بازی کامپیوتری تصور میکردی. مخصوصا اگر کتاب رو زمانی شروع به خواندن کنی که تازه از سفر قشم برگشتی و با محلی های منطقه درباره کار شریف قاچاقشان صحبت کرده باشی، کتاب تصویری کاملا واقعی در توصیف جزیره و مردمان آن در جلوی چشمانت ایجاد میکند.
gh.hanieh
با این که از جملات جنوبی استفاده شده بود اما متن روان بود و همین جملات دلنشین و با مزه بزرگترین مزیت کتاب بودند. گاهی چند بار یه جمله ش رو می‌خوندم و کیف میکردم. اما یه جاهایی خواندن متن و پیگیری روند داستان سخت میشد چون نویسنده داستان رو همزمان از موقعیت سه نفر تعریف میکرد و بدون هیچ علامتی یکهو جمله بعدی درباره فرد دیگه توی داستان بود!!! و مورد دیگه این که این کتاب جلد اول این داستان هست که از طرح جلد ش اصلا نمیشه این مورد رو فهمید!!! اما پایان جلد اول بگونه ای نوشته شده که مخاطب رو برای خواندن جلد بعدی مشتاق می‌کنه. به نظرم بیشتر مناسب رده سنی نوجوانان هست.
mehdik2017
عالی چقدر خوب تصویر سازی کرده فضای قشم رو ای کاش ادامه داشت باتشکر
بادشرقی
پایان داستان کاملا باز است...بی صبرانه منتظر جلد دوم هستیم.
Pirooz
خیلی وقت بود یک کتاب با این همه هیجان نخونده بودم هنوز تمومش نکردم. وقتی میخونمش‌ گذر زمان رو احساس نمی‌کنم. جذابه😉😉😉
afshinmehrabi
داستانی فوق العاده با گویش زیبای جنوبی واقعا جذابه خوندنش
atieh
داستان خیلی قشنگ و پر هیجانی بود. انقدری بگم که کاملا ارزش داره خریده بشه
کاربر 7553656
خیلی عالی
سینا جوادی
این کتاب فوق العاده عالیه. ریتم تند و تصویرپردازی فوق العاده اش در عین نگاه به جزییات به یکی از متفاوت ترین رمانی هایی که خونده بودم این کتاب رو تبدیل کرد. پیشنهاد میشه حتما بخونید!
Shabnam Salami
داستان در مورد یه گروه قاچاقچی در قشمه بوکسور علی شخصیت اصلی داستان یه ماموریت پیدا میکنه که ظرف ۱۰ روز باید انجامش بده وقتی نظرات این کتابو خوندم انقد بهش علاقه مند شدم که خریدمش اما خوندنش برای من حدود دو هفته زمان برد ، چون اصلا رغبت نمیکردم بخونمش !!! برای من اصلا داستان هیجان انگیزی نبود ، در واقع فقط اخرای کتاب که ماموریت رو شروع کردن کمی هیجان داشت اما کل کتاب زیادبرام جذاب نبود از کتاب ، گویش جنوبی و توصیفات وقایع، واقعا جالب و قشنگ بود .
Alireza Batooei
جالب بود وخواندن آنرا توصیه میکنم
رضا
اسپویل نمیکنم اما به احتمال ۹۰ درصد نمی‌تونید حدس بزنید نویسنده اخر کتاب چه سوپرازی براتون تدارک دیده احسنت به این نویسندگی
کاربر 5580455
نویسنده کتاب خیلی عالی فضا داستان رو تصویر سازی کرده.

حجم

۱۷۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱۷۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد