نظرات درباره کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی اثر فاطمه قربانپور

نظرات کاربران درباره کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی

نویسنده:دنیل استیل
امتیاز:
۲.۲از ۳۸ رأی
۲٫۲
(۳۸)
کتاب باز
چرا کتابهاتون از دانیل استیل انقدر کمه؟ اون بیشتر از صدتا کتاب نوشته و شما فقط یکی از کتابهاشو که اصلا هم خوب نیست، گذاشتین؟ آخه این چه کاریه؟
alireza
کتابش انگار مال دانیل استیل نبود...از این دختر دبیرستان های نویسنده نبود احیانا😊
ریحانه دانشمند
واقعا کسل کننده بود داستانی را که میشد در 300 صفحه جمع کرد با گزافه گویی و تکرار بیش از حد هر چیز کشش داده بود. هیجان خاصیت نداشت مخصوصا از یک سوم داستان به بعد. به خودم شک کردم چرا داستان های دانیل استیل را میخونم؟ همه این قدر بد بودند یا این یکی این قدر بد بود. بیشتر از پول از وقتی که هدر رفت ناراحتم.
کاربر 6340082
کتابهاش فوق العاده هستن من خیلی از کتابهاش رو خوندم البته نسخه چاپی رو خریداری کردم
tina G
من دوست نداشتم... عین فیلم هندی هایی که اول یه قسمت از اتفاق رو نشون میدن.. بعد همون اتفاق رو دور آهسته نشون میدن.. و بعد یکی اون اتفاق رو با همون جزئیات برا یکی دیگه تعریف میکنه و نشون میدن🤪 خیلیییی ضعیف بود... موضوع کلی خوب بود ولی ارتباطش نه... اینقدر قسمتای تکراری داشت که نمیخوندم دیگه.. غلط املایی هم که دیگه نگو🤪
zoha
محتوای داستان خیلی جذاب نبود مهصوصا اینکه خیلی سریع متوجه ماجراش میشی. توصیفات خیلی زیادی بود ولی بدتر از همه اشتباهات تایپی نگارشی به شدت زیادش بود که خیلی تو ذوق میزد. در کل پیشنهادش نمیکنم و فکر میکردم هیجان‌انگیزتر از اینها باشه.
خاکستری
دنیل استیل نویسنده ی خوبیه ولی اون همه مثل همه نویسنده ها تمام کتاب های جذاب نیست خیلی وقت پیش از این نویسنده کتاب خانه ترستون رو خوندم از این خیلی بهتر بود. البته ترجمه خوب هم اثر زیادی روی داستان داره حتی بهترین کتاب ها هم با ترجمه بد خراب میشن
رامین
طاقچه عزیز یه ویرایش مختصر می‌توانست این کار و تمیز و قشنگ بکنه. خیلی غیر حرفه‌ایه کتابی و با این حجم غلط تایپی و نگارشی بفروشین به ملت.
کاربر ۱۸۰۶۰۵۷
در پیام من برای اشتباه نوشتاری در یک کتاب،،طاقچه به من جواب داد که اونها بر اساس نسخه اصلی این فایل رو درست می کنند و کاری ندارن که از نظر مفهومی اشتباهی بشه یا نه. این پذیرفتی نیست از سیستمی که قراره کمک کنه به همه ما که به انسانهای بهتری تبدیل بشیم.
مارال
یک داستان کسل کننده با اشتباهات تایپی فراوان
Farzaneh
متوجه این همه غلط دیکته نمیشم ترجمه افتضاحش ماجرای دیگه ایه.
آلوین (هاجیك) ツ
من نسخه چاپیش رو خوندم البته چندسال پیش و یادمم هس که اون موقع خیلی پیگیرش بودم... کتاب ضعیفی نیست بخصوص حالت معماییِ گنگی که داره میتونه برای برخی از سلیقه‌ها جالب باشه.
مریم
این همه اشتباه تایپی چرا؟!!!
lily
یک داستان معمولی با ۲ محور اصلی، یکی دارایی‌های یک زن اشرافی که اکنون مرده و محور دوم فرزند نامشروع همان زن. داستان خوب ساخته و پرداخته و روایت شده اما به نظرم از فصل ۲۲ به بعد اضافیه و داستان تا قبل از اون تمام شده است. نویسنده بیش از حد رمانتیک و علاقمند به پایانهای خوشه که همه به هم می‌رسند. نکته دیگه اینکه یک طرف داستان رو خیلی بد و بی‌رحم توصیف میکنه و طرف دیگر را خیلی مهربان و فرشته‌خو که به شدت تو ذوق خواننده می‌زنه. در آخر ویرایش و نگارش کتاب در اپ طاقچه به شدت افتضاح و بد هست و پیشنهاد میکنم نسخه دیگری از کتاب را بخونید. ۳ ستاره فقط برای داستانه وگرنه ویرایش کتاب ۱ ستاره هم زیادشه.
hamtaf
یک داستان شیرین بی دغدغه با عاقبتی خوش و البته پر از غلط تایپی 😕 و در ترجمه هم کم دقتی ... والا هنوز نمی دانم آلزایمر یا فراموشی چه اشکالی داشت که در ترجمه -جنون- ! جایگزین شده؟!
کاربر ۱۳۴۲۵۱۰
داستان بعد از پیشینه ی جواهرات خیلی پرکشش نبود غلطهای تایپی هم بود ولی داستان جالبی بود
Hedy-lamarr
دانیل استیل کتاب زیاد داره.چند تا از کتاباشو خوندم پیش پا افتاده و آبکی بود.ولی از کتاباش زویا و گرانی دان رو خیلی دوست دارم حتما دانلودشون کنید.
کتاب باز
زویا که حرف نداره👌
فهمی
خیلی کتاب لوس و واقعا اشرافی بود... مثل رویا... همه چی آرومه....من چقد خوشبختم بدون هیجان و همه چی بر وفق مراد 😞😞😞 و پر از غلط املایی... حیف پول یه ستاره هم زیادشه
صائمه
مشکل تایپی که زیاد داشت .درنورد داستانم بگم قصه ی خوبی داره ولی خیلی دیگه کش داره از همون اولم مشخص بود اخرش چی میشه
Taha
من نمونه رو خوندم، جدای از متن رمان، بسیار غلط تایپی داشت که نمیدونم مشکل از ترجمه بوده یا تایپیست به این افتضاحی تایپ کرده. فکر کنم میانگین هر صفحه چندتایی غلط تایپی داشت که واقعا خوندن رمان رو سخت میکرد. واقعا هیچکس قبل انتشار یه نیم نگاهی به متن نمی اندازه ببینه چیه و چجوریه؟
Soheila Bahrami
کتاب مثل تمام کتاب‌های دانیل استیل عالی بود.منکه لذت بردم
Masume Taghavi
چرا هیچ‌کتاب دیگه ای از دنیل استیل ندارین، این هممممه کتاب درجه یک داره

حجم

۲۵۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۲۵۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد