نظرات درباره کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها (معجزه صبح) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها (معجزه صبح) اثر هال الرود

نظرات کاربران درباره کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها (معجزه صبح)

۴٫۱
(۱۴)
sahar
خیلی کتاب خوبی بود.مخصوصا تجربیات افراد موفق درباره صبح جادویی و اینکه صبح خودشون رو چطوری شروع میکنن باعث ایجاد انگیزه برای تغییر در من میشد.در حقیقت کتاب برای بازاریابی شبکه ای بود ولی راهکارهای رشد شخصی و موفقیت هم خیلی داشت و اون هارو خیلی عالی توضیح داده بود که کاربردی بود. در قسمت های بازاریابی (مخصوصا آخرای کتاب) که تکنیک های فروش رو توضیح داده بود من به جای فروش دغدغه های روزمره خودمو جا گذاری میکردم.مثلا وقتی می‌گفت یک بازاریاب اینگونه باید حرف بزنه یا روش متقاعد کردن مشتری باید اینجوری باشه من به جای مشتری ، کلمه خانواده رو میزاشتم مثلا به این فکر می کردم که چطوری با اطرافیانم حرف بزنم تا متقاعدشون کنم یا حرفم تاثیرگذار باشه. پیشنهاد میکنم اگر شما هم جنبه بازایابی رو دوست ندارید همینکارو کنید .در کل کتاب خوبی بود.
شهرام
این کتاب رو با کتاب ۶اقدام قبل از ۸ صبح که عمومی هست اشتباه نگیرید. این کتاب بیشتر به بازاریاب های شبکه ای پرداخته ظاهراً. اما میشه راهکارهای اون رو عملی کرد. فقط نادیده گرفتن مطالبی (بازاریابی) که به شکلی مثل وصله ناجور به متن اصلی اضافه شدند، قدری سخته.
shfame
کتاب خوبی است.صبح جادویی هم عالیه و بی شک یکی از تاثیر گدارترین کتاب هاست و من دارم روش کار میکنم
Sima Teimourianmotlagh
میشه گفت صبح جادویی جز کتاب های مورد علاقه ام هست کتابی که از جمله جمله اون درس گرفتم و لذت بردم و مجدد شروع به خوندن اون این بار به زبان انگلیسی کردم. کتاب سعی داره با راهکارهای عملی که نتیجه تجربه شخصی نویسنده در برون رفت از بحرانی که در زندگی باهش روبرو بوده خواننده رو کمک کنه تا بهره گیری بهتر از زمانش خودش رو ارتقا بده و زندگی بهتری رو برای خودش رقم بزنه. خب بریم سراغ بخش هایی از کتاب که حسابی من رو به وجد میاورد: کتاب با جمله هیجان انگیز زمان بیدار شدن با تمام قواست در جهت توصیف لذت سحرخیزی شروع میشه. به نقل از نویسنده: می دونی به نظرم باید از خودمون بپرسیم که کجای مسیر زندگی این بینش رو از دست دادیم که زندگی یک معجزه است؟!! اگر دنبال یک تغییر حسابی هستی یادت باشه اولین ساعات هر روزمون کلید قفل توانایی های بالقوه ماست و سطح موفقیت مورد نظرمون رو خلق می کنه شاید از خودت بپرسی خب حالا باید چه کار کنم؟!! باید پیشرفت شخصی رو به یک اولویت زندگی روزانه مون تبدیل کنیم. هر روز یک درصد بهتر از روز قبل باشیم. تصور کن آخر سال چه اتفاقی میوفته؟! این کتاب یک دعوت و فرصته تا به شخصی تبدیل بشی که می تونه زندگی دلخواهش رو خلق کنه. همین امروز دست بکار شو. موفقیت چیزی که با شخصی که به اون تبدیل میشیم جذبش می کنیم. یادت باشه زندگی در انتهای قلمرو آسایش ما آغاز میشه...
alomoriz
نمونه بیدار شدن از خواب رو بخونید خیلی عالی بود ، دوست داشتم تا کتاب رو میخریدم
Mozafar
چیز جدیدی نداشت... کسایی که کتاب‌های مطرح‌تر مثل آثار دارن هاردی رو خوندن نیازی به مطالعه این کتاب ندارن
حسین الوندی
کتاب خیلی جالبیه حتما بخونید
کاربر ۳۱۱۸۲۰۴
خوندش فقط وقت تلف کردنه

حجم

۱۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد