نظرات درباره کتاب دیکته و زاویه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دیکته و زاویه اثر غلامحسین ساعدی

نظرات کاربران درباره کتاب دیکته و زاویه

انتشارات:انتشارات نگاه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۱۸ رأی
۴٫۶
(۱۸)
Ardalan
بیش از هر چیز برای من یادآور پرندگویی های فلسفی بکت است که بومی شده. دیکته رو دوست داشتم و زاویه رو دوست تر. چه شخصیت های ابزوردی که همه با هم مخالف. چقدر جذاب شروع و پایانش که رفتگری میاد و یسری آشغال میریزه زمین از روی چرخش و میره ...
علیرضا
فیلم کوتاه «دو با دو» حدس میزنم از روی این نمایشنامه اقتباس شده.
P.H
خوب بود
matsinn
نمایشنامه زاویه منو یاد کلاب هاوس انداخت :))
Hepatitis G
زدی تو خال
راقم این سطور
عالی
مهسا مهری
این کتاب شامل دو نمایشنامه‌ی درجه یک با فضای سیاسی اجتماعی با قلم جناب ساعدی، برای همین امروز هست. کوتاه، مفید، قابل تامل و خیلی ملموس. نمایشنامه‌ی دیکته من رو یاد فیلم «دو با دو» انداخت.
Hepatitis G
دیکته و زاویه؛ دونمایشنامه کوتاه و روان از غلامحسین ساعدی هستند که به نقد خفقان اجتماعی و سیاسی و گروه‌های مختلف مردم به ویژه روشنفکران می‌پردازد‌. نکته مورد علاقمه من در این اثر این است که مفاهیم ساختگی جز ایمان و امید، توسل به توهماتی است که انفعال می‌آورد.
mahdi
‌سلام من سال هاست بیکار و‌ بی پولم کلی هم کتاب کسب و کار خریدم به امید کار و پول اما هیچ فایده نداره واقعا داغون و خیلی شدم هیچ کسم کمکم نکرده کاش کمی پول داشتم وضعیتم این طوری نمی موند آخرش نمیدونم چه بلای سرم میاد در حد مرگ و جنون اذیتم کردن پیشنهاد و توصیه تون چیه ؟
مانا
کتاباتو بفروش😄
Bookworm
سلام چند ساله تونه ؟
محمد
سلام به شخصه تجربه‌ای ندارم و متاسفانه نمیتونم کمکی کنم اما صرف کتاب خوندن عملا سودی نداره تا وقتی بستری برای اجراش فراهم نشه، یعنی خوندن کتاب وقتی نیازه که بستر از قبل آماده شده باشه! اما شما میتونید اگه توانایی یا استعدادی دارید، جایی برید که اونجا مربوط به استعداد شماس (مثلا مکانیکی و ...) شرایطتون رو مطرح کنید و از طرفی هم خودتون میتونید بستر مناسب رو فراهم کنید، به این صورت که در مورد کاری که میخواید بکنید رو در موردش فکر کنید و نیازهاش رو یکم یکم تامین کنید (نیاز نیست همون اول عالی شروع کنید) خواستن توانستن است محقق میشه به شرطی که حرکتی هم وجود داشته باشه! ان‌شاءالله که موفق بشید، با آرزوی خوشبختی... 🌺

حجم

۳۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد