نظرات درباره کتاب من پیش از تو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز

نظرات کاربران درباره کتاب من پیش از تو

۴٫۲
(۱۰۹)
آسمان
بالاخره من هم نتونستم در برابر وسوسه ی "جوجو مویز خوانی" مقاومت کنم.😅 مدت ها بود این کتاب جلوی چشمم بود و هربار میگفتم نه بیخیال جوجو مویز سطح پایین مینویسه. این نظر رو به خاطر خوندن "دختری که رهایش کردی" پیدا کرده بودم. چون اون کتاب از نظر شخصیت پردازی و داستان پردازی واقعا ضعیف بود. ولی من پیش از تو عالی بود. کاری با مفهوم اشتباه و پیام غلطش ندارم. از نظر فرم و پرداخت هنری واقعا خوب. فقط ترجمه اش فوق العاده ضعیف و افتضاح بود‌. جملات بعضی جاها کتابی میشد تو خط بعد محاوره میشد این ترجمه ی بد خیلی رو اعصابه و از کیفیت کار کم میکنه.
آسمان
فدات شم شقایقم❤😘
-Dny.͜.
عا باریکلا😃👌🏿💛
قاصدک!
بعضی کتابها اونقدر منو به عمق خودشون میبرن که حتی نمیخام قبول کنم که تمام این حرف ها، احساسات، عشقها، شکست ها، اتفاقات و هرچیز دیگه، صرفا نوشته‌ی یک نویسنده پشت لپ‌تاپ بوده. همش فکر میکنم که واقعا ویل وجود داره امیلیا وجود داره و این داستان گوشه ای از جهان به بزرگی اتفاق افتاده. هرچند این کتاب اونقدر معروف شده که نظر من کاری براش نمیکنه. ولی اونقدر منو جذب کرد که نسبت بهش احساس مسئولیت پیدا کردم و گفتم حتما باید بیام اینجا و بقیه رو تشویق به خوندن کنم، 😍
کتاب باز
من تا نصفش خوندم. جرئت ندارم پایانش را بخونم. ولی تا همون نصفه اش خیلی خیلی قشنگ بود❤
feri
عالی بود و غم انگیز
نازبانو
تولد جوجو مبارک💃💃💃💃💐💐💐👏👏👏👏🎶🎶🎶🎊🎊🎇🎆🎉 امیدوارم کتابای بیشتری بنویسه 😍😍😍
aseman
داستان جذاب و قشنگه خیلی با خودم جنگیدم که به خودم بفهمونم که اگر داستان مطابق میل من نیست دلیل بر این که داستان خوبی نداره نمیشه من پیشنهاد میکنم کتاب رو بخونید و فکر کنید بهش هر کدوم از ما اگر جای لوییزا بودیم چی کار میکردیم؟
kamrang
کتاب زیبا و تلخی بود ماجرای یک عشق متفاوت و ناراحت کننده
H
اواخر داستان میفهمیم که(من) توی اسم کتاب کیه، ویل قبل از کلارک یا کلارک قبل از ویل. شرایط و محدودیت ها و حس های ویل بنظرم خوب و درست و تأثیر گذار نویسنده انتقال داده بود. وقتی اطرافیانش میخوان خوشحالش کنن با چیزهایی که خودشون فکر میکنن خوشحال کننده س درحالی که شرایط اون اجازه ی بوجود اومدن حس خوب و خوشحالی و نمیده مثل رفتن به مسابقه ی اسب سواری. فیلمش رو هم دیدم حس های که تو خوندن کتاب میگیری و منجر به درک تصمیم آخر ویل میشه تو کتاب خیلی بهتر منتقل میشه ومن کتاب و بیشتر دوست داشتم. تصمیمش خیلی ذهنم و درگیر کرد. پایان تلخ ... یا تلخیِ بی پایان .... یا امید و احتمال دادن به پایانِ تلخی
محمد مهدی
خب این تصمیم افتضاح مال کسی هست که به ابدیت روح انسان اعتقاد نداره و فقط انسان رو همین جسم خاکی میدونه که هرآن احتمال پایان عمرش هست. اما روح هست که تا ابد زنده است یعنی هزاران هزار هزار میلیارد میلیارد سال هم بیشتر و راحتی حقیقی برای روح تعریف شده نه جسم. حالا بعد این خودکشی و بی صبری تا ابد در تاریکی تصمیمش می ماند. مستند زندگی پس از زندگی گویای این استدلال است.
مریم
خیلی خوب خواننده رو درگیر موضوع میکنه...طوری که همش قیافه ویل اخلاقش جلو نظرت باشه...نویسنده خوبیه
Nana
خیلیی عالیی و احساسییی😢و پر از مفهوم خیلی خوب میشه با داستان ارتباط برقرارکرد توصیه میکنم حتما بخونید و فیلمشم ببینید
عاطی
جذاب و پرکشش ❣❣
𝑯𝑨𝑺𝑻𝑰ꨄ︎
عالییی من حتی فیلمشم دیدم
t.ftm.s
فیلمش با همین نامه؟
Hafez gomroki
روند پیش رفتن داستان خیلی جذابه و در نهایت یه پایان غیرقابل پیش بینی
کاربر ۱۳۳۰۱۰۳
موضوع کتاب قابل تامل و بیانگر زندگی ای با واقعیت های تلخ است. از زمان آشنایی ویل و لوئیزا با تمام تفاوت هایشان، هر کدام سعی کردند برای یکدیگر زندگی را از بعدی دیگر نشان دهند. ویل با تمام لحظات سختی که داشت، سعی کرد لوئیزا را از دیواری که دور خودش کشیده و کمتر از توانایی و استعدادش تلاش میکنه، آگاه کنه. و لوئیزا به ویل نشان داد برای عاشق شدن و با مردی ماندن چیزهایی غیر از آنچه او بلد بود هم هست. تصمیم ویل تامل برانگیزترین جای داستان بود.
saye
خیلی این کتاب و دوست داشتم و جالب این بود که راحت می تونستی خودتو جای شخصیت ها قرار بدی و درکشون کنی
امیرعلی
کتاب جذاب و خوبی بود به شدت موضوعی که روی اون کار کرده بود قابل ستایشه و موضوع دسته اولی رو به کار برده بود
fatemeh.h88
کتاب داستان عاشقانه متفاوت و جذابی داشت. کتاب های مویز برای افرادیکه تازه کتاب خواندن حرفه ای را شروع کردند خیلی مناسب است.
خاکستری
فیلمشم هست خواستید ببینید
tina G
عالی بود دوس داشتم بارها و بارها بخونمش...
mahnegar
من اولین کتابی که از جوجو میز گرفتم و با ذوق جلد های دیگه کتاب هم گرفتم من پس از تو. هنوز هم من. باز هم من. نمیدونم جلد اولش که همه چی تموم میشه اون 3 جلد دیگه برای چی نوشته شده🤔 به نظرم جوجو مویز مثله فهیمه رحیمی ما هست عاشقانه های آبکی ولی در کل ارزش یه بار خوندن رو داره.

حجم

۴۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

حجم

۴۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد