نظرات درباره کتاب شادی در سختی‌ها و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شادی در سختی‌ها اثر ویدا دلبر

نظرات کاربران درباره کتاب شادی در سختی‌ها

نویسنده:اندرو متیوس
انتشارات:پندار تابان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۸ رأی
۴٫۸
(۸)
أبوٰمُخلــــِـــٰـــصْ
خوشبختی فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است
پناه
دنیا همه اش درد و پراز پوچ و فریب است هر لحظه ی من مرگ و حیاتی که غریب است این بین خدا ناظر این قلب غمین است او حاضر و ناظر و جهان جمله چنین است این جا که سراب است و جهان هم که مسافر صدها غم و دردی است که جا مانده به خاطر هر لحظه و هر ثانیه ، یک عمر چنین است کار همه مان در عوض شکر همین است ما نعمت خود را نشناسیم و هویداست آن آخر کاری که در آن مرگ چه زیباست
مُخـــْلِـصــــٌ
چون قضا آید شود دانش به خواب مه سیه گردد بگیرد آفــــــــتاب
مُخـــْلِـصــــٌ
چون قضا آید شود تنگ این جهان از قضا حلوا شود رنج دهان
عاطفه
من نسخه ی صوتی این کتاب رو تا نیمه گوش کردم. برخلاف نقاشیِ بامزه ی روی جلد، داستانهای تلخی تعریف کرده. اگر روحیه حساسی دارید نخونیدش. بخشهایی از کتاب : ۱) "پذیرش" تسلیم شدن نیست. بلکه به این صورت است که بگویید : این قسمتی از سفر من است. اگرچه الان دلیلش را نمی دانم اما می پذیرم‌. ۲)در مشکلات، "چرا" نگویید. بلکه "چگونه" بگویید. یعنی نگو چرا این مشکل برای من پیش اومد؟ بگو چگونه میتونم بر این مشکل غلبه کنم. ۳) در دنیای واقعی، مردم نمیتوانند زندگی ما را تغییر دهند ، این کار را ما خودمان می کنیم. ۴)شما همیشه مشکلات خواهید داشت. و اگر مشکل بزرگی نداشته باشید، مشکلات کوچک، بزرگ جلوه می کند. ۵)هر چه قواعد کمتری داشته باشیم در مورد اینکه زندگی چطور باید باشد یا دیگران چگونه باید رفتار کنند، آسانتر خوشحال خواهیم شد. ۶)استرس ما از قواعدی که در سر داریم ایجاد می شود. اگر نسبت به بعضی مشکلات استرس زا بی خیال شویم یا همه شان را کنار بگذاریم ،ما خوشحال تر می شویم.
کاربر 7635276
من تا الان فقط سی صفحه اول کتاب رو خواندم تا همین جاشم خیلی منو جذب کرد.مطالب برآمده از واقعیت‌های زندگی است که با هنر نویسنده، هم با زبانی ساده بیان شده و هم گاهی با چاشنی طنز هم همراه شده.تا اینجا که خواندن کتاب حس خوبی بهم داد.امیدوارم به زودی بقیه کتاب رو هم بتونم بخونم.

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد