نظرات درباره کتاب مردان کوچک و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مردان کوچک اثر لوییزا می الکات

نظرات کاربران درباره کتاب مردان کوچک

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۲ رأی
۳٫۶
(۱۲)
Roya
لوئیزا می آلکوت چنین سرنوشتی رو برای شخصیت جو در کتاب زنان کوچک نمی خواست . جو یه جورایی بازتابی از شخصیت خودش بود که مستقل و مجرد بود و مصمم بود از راه نویسندگی امرار معاش کنه . اصرار و پافشاری ناشر این نویسنده مشهور سرنوشت این شخصیت داستانی محبوب رو اینطور تغییر داد . لوئیزا می هیچ وقت ازدواج نکرد ولی خواهرزاده ش رو طبق وصیت خواهرش که کمی بعد از تولد نوزاد فوت کرده بود به تنهایی بزرگ کرد و قصه هایی رو که شب ها برای این دختر کوچولو میخوند به صورت یک کتاب ( اگر اشتباه نکنم به اسم کتابخانه لالا ) چاپ کرد .
نون
دوستانی که نوشتن این داستان در مقایسه با زنان کوچک ضعیف بوده ؛ عزیزان این ترجمه کامل نیست و خیلی کوتاه شده است . جلد اصلیش چهارصد و خورده‌ای صفحه میشه در حالی که این صد و شصت صفحه ست . خیلی فضاش شاده و دنباله‌ی همسران خوبه . اگه همسران خوب رو نخوندید دست به خوندنش بزنید بعد بیاید این کتاب رو بخونید . می تونید از این سایت دانلود کنید tarikhema.org من از اونجا دانلود کردم . یا کتابش رو از انتشارات فرهنگی هنری بخرید. البته اونم دو فصلش رو ترجمه نکرده.
☆rose☆
خوب بود ولی غیر واقعی و اصلا هم به پای زنان کوچک نمیرسید
Anita
اره واقعا
💗Adrian🎀
دقیقا
zahrratta
وااای این کتاب عالیه. من عاشقشم. تمام پسر بچه های کتاب رو دوست دارم. شیطنتا و بازیگوشیاشون خیلی داستانو قشنگ کرده.😍
Moti
در مقایسه با کتاب‌های زنان کوچک و همسران خوب که یه جورایی جلد ۱ و ۲ این کتاب شمرده میشن باید بگم که اصلا خوب نبود. آدم اصلا باورش نمیشه که لوییزا می‌آلکوت که زنان کوچک رو نوشته این کتاب رو هم نوشته باشه. ولی با این حال اگه یه روز حوصله‌ داشتید این کتاب رو بخونید طولانی نیست و یه روزه میشه خوندش.
نون
این نسخه‌ی کوتاه شده است . کتاب کاملش ۴۰۰ و خورده ای صفحه ست 😕 . اگر میخواهید دنباله ی داستان رو بدونید بعد از همسران خوب بخونیدش . خیلی قشنگه .
M
حس خوبی داشت و برای نوجوانان و والدین کتاب مفیدی است.

حجم

۱٫۱ مگابایت

حجم

۱٫۱ مگابایت

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد