نظرات درباره کتاب فرمانده من؛ دفتر اول و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب فرمانده من؛ دفتر اول اثر رحیم مخدومی

نظرات کاربران درباره کتاب فرمانده من؛ دفتر اول

۴٫۳
(۴۶)
|قافیه باران|
آدم های کوچک اندام ِ بزرگ منش را دوست دارم! آن ملکوتیان خاکی را .... همان فرماندهان سرباز... همان سرداران بی سر! آن مردانی که پاره های آهن بودند و ارتفاع ایمانشان بلند تر بود از قله ها.. همان مردان بی ادعا... 🍃🌷🌷🌷
هشنا
سلام این همون کتابه نیست که رهبر تعریفش رو میکرد؟اگه کسی اطلاع داره بگه
شهـــ گمنام ــــید
کتابی که مقام معظم رهبری هم توصیه کردند حتما بخونید، روایت های جالب و متفاوتی از فرماندهان جنگ
A AA
شما چقد اهل مطالعه ای.. من کتاب ادواردو و عارفانه و مصطفی رو خوندم و عاشقشونم دیدم شما هم اونا رو خوندید.. ان شاءالله موفق باشید
جلائیان
وقتی می بینم چنین ادم هایی وجود داشتند به ادم بودن خودم شک میکنم به اینکه چقدر عقبم از حقیقت داستان این فرماندهان شجاع ،دلیر و مظلوم تلنگری به وجودم وارد کرد واقعا سخنان مقام معظم رهبری راجب این کتاب که در پشت جلد چاپ شده عین احساساتم رو بیان کرده.
SARA
واقعا... یعنی منم انسانم؟
taghche
خوب بود...
مهدی میرجلیلی
بسیار بسیار عالی ویژگی های منحصر به فردی تو این کتاب هست. مثلا اینکه یک نویسنده نداره، چند نویسنده عالی فرمانده شون رو ترسیم کردند. تقریظ آقا رو ببینید.
yousef.k
خیلی خوب بود
amir ataei
۶ خیلی عالی بود مخصوصا آن فرمانده عزیزی که موقع تنبیه رزمندگان، خودش هم با تنبیه شوندگان جریمه را انجام می‌داده داستان تکان دهنده ای داشت رضوان الله تعالی علیهم
Amir Kasmaei
ای شهیدان خدایی کتابی عالی از فرماندهان دلیر و شجاع و خاکی و خدایی هشت سال دفاع مقدس خوشا بحالتون که رفتید
آشیانه
کتاب قشنگی بود ممنون از طاقچه
فریده
عالی بود. مجموعه داستان هایی در مورد فرماندهان جنگ. تاثیر زیادی بر من گذاشت و امیدوارم که بتونم راه شهدا رو ادامه بدم. این عزیزان به خاطر ما از جانشون گذشتن.
ketabjoo
کتابهایی که بیان خاطرات دفاع مقدس باشند قطعا تاثیر گذار هستند و خواندنشان لازم هست به خصوص که یادداشت رهبری را هم همراه داشته باشد.ولی شخصا بعد از خواندن دو خاطره ابتدایی چنان قلبم به درد آمد که ترجیح دادم ادامه ندهم.
رهگذرِ دنیا
واقعا تکان دهنده هستن خاطرات این کتاب! قلبم اومد تو حلقم! با این حال دوست داشتم همون موقع همراهشون میبودم... . تقریظ:«السلام علیکم یا اولیاء الله و احبائه، السلام علیکم یا اصفیاءالله و خیرته، السلام علیکم یا انصاردین الله و اعوان ولیه ... ای آیت‌های خدا، ای معجزه‌های ایمان، ای نشانه‌های تعالی جاودانه انسان ... ای گلهای محمدی که فساد و آلودگی جهان امروز نتوانست از شکوفایی باز داردتان، برقی شدید و دنیای تاریک را روشن کردید، حجتی شدید بر آن کوتاه‌نظران که بالندگی انسان الهی را در عصر تسلط مادیت ناممکن میدانستید، خاطره‌ی مسلمانان صدر اسلام را زنده کردید و صدق و اراده و فناء فی الله را حتی پیش از آنان به نمایش گذاشتید. آنان به نفس پیامبر و نزول پیاپی آیات قرآن دل را گرم و جان را تازه می‌کردند. اما شما چه؟ حقا خلوص و تقوا را مجسم کردید و برای آن امام بحق که مظهر خلوص و تقوا بود سربازانی شایسته شدید ... سلام الله علیه و علیکم هنیئا لکم رحمة ربکم. کتبه بیمناه الوازره اسیر امانیة و ذلیل نفسه‌علی الحسینی غفرالله له و رحمة و حشر مع اولیائه و الحقه بهذه الزمره الطیبه. آمین. این کتاب در ۱۳ رجب ۱۴۱۱ با چشمی لبریز اشک شوق و حسرت زیارت شد.»
abbas
عالی...
مطلبی زاده
خاطرات کوتاه اما بسیار جذاب از زبان رزمنده هایی که از فرماندهان شهید خود گفته اند. به غیر از یکی دوتا بقیه خاطرات عالی بودند چه از نظر محتوا چه از نظر بیان.
سعید
بسیار تاثیر گذار بود. چنین فرماندهان شجاع و مخلصی که در دفاع مقدس، مجاهدت ها آفریدند، میتوانند الگوی کاملی برای جوانان این روزگار باشند. انشاءالله که هم در این دنیا و هم در آخرت، دستگیر ما باشند. روحشان شاد.
AhmadReza
در کل کتاب خوبی بود و پیشنهاد میکنم مطالعه کنید اما نوع نگارش جوری است که شما را به حال و هوای جنگ نمیبرد ولی برای یکبار خوندن خوبه و اینکه فرماندهان غیور مردی داشتیم که ازشون اسمی برده نمیشود
گمنام
نسبت به کتابهای دفاع مقدسی که خوندم خیلی ضعیف تر بود
s
با ۳۰٪ تخفیف بخرید:) کد: SMPGU5Y3XNSHZD مهلت استفاده: تا ۳ روز بعد

حجم

۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
۲۱,۷۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد