نظرات درباره کتاب ماسک کاغذی (مقابله با مسخره شدن) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ماسک کاغذی (مقابله با مسخره شدن) اثر بدری مشهدی

نظرات کاربران درباره کتاب ماسک کاغذی (مقابله با مسخره شدن)

۲٫۸
(۹)
💜
خوبه😅🙂
کنکاش
کسی که دیگران را مسخره می کند گاهی به دلیل پوشاندن نقطه ضعف خودش ضعف دیگران را بزرگ می کند تا ضعف خودش دیده نشود.او از ضعف های خودش ناراضی است و با دیدن ضعف دیگران آرام و شاد می شود.اینکه دیگران گریه کنند یا مبارزین بکوبند یا ....نوعی راهکار منفعلانه و ضعف است و شخص مسخره کننده ا این اذیت شدن ها لذت می بردم چون احساس قوی بودن می کند.اما راهکار نویسنده بی محلی کردن،نشنیدن و ندیدن و در نتیجه متاثر نشدن است.اگر کسی به سمت تو توپ خار دار(حرف ناراحت کننده ،توهین،تمسخر و...)پرتاب کرد جاخالی بده.این یک راهکار روانشناسی است و همین طور مواظب باش تو هم به دیگران توپ خاردار پرتاب نکنی.
هانیه اکبری
به مشکل مسخره شدن و راه های مختلف مواجهه با آن پرداخته بود. اما نتیجه نهایی و راه حل پیشنهادی برای مواجهه اش از نظر روانشناسی مناسب نبود. کاملا منفعل و بدون القای جرئت مندی.
Shima Ghanbarzadeh
این کتاب برخلاف اسمش اصلا توصیه ای برای مواقعی که مورد تمسخر واقع میشیم نداره و بدآموزی هم داره چون به بچه ها یاد میده چطور مسخره کنن🙄تنها تصاویر جذابیت کتاب هست
Payam Ebrahimi
عجب کتاب فاجعه‌ای. افتضاح واژه‌ی کوچیکیه برای توصیفش. نویسنده تقریبا هیچی از اصول پایه‌ی داستان نویسی هم بلد نیست. نه شخصیت رو می‌شناسه. نه ریتم بلده. نه ساختار. نه گره‌گشایی. و دریغ از یه جو خلاقیت (مخصوصا با اون تک بیت‌های یخ و آبکی بی‌سروته) تا صفحه‌ی آخر فقط طرح مساله صورت می‌گیره و در صفحه‌ی آخر یه (مثلا) گره گشایی ناگهانی داریم که البته گره‌گشایی هم نیست. و اصلا ربطی به شخصیت اصلی نداره. البته همون طرح مساله هم کلا روی هواست. بی‌سروته کمترین چیزیه که میشه به چنین کتابی گفت. و صدالبته حیف از تصاویر زیبا.
mamaniuum
این کتاب بیشتر آموزش مسخره کردن دیگرانه تا بخواد یاد بده مسخره کردن بده به هیچ وجه مناسب بچه ها نیست خسته نباشن نویسنده ی بزرگوار :/
مهراوه
من از این کتاب خوشم اومد چون به بچه ها کمک می کنه جلوی مسغره شدن خود را بگیرند ولی به هر کسی توصیه نمی کنم

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد