نظرات درباره کتاب سر بر باد؛ از گزیده اشعار عباس کیارستمی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سر بر باد؛ از گزیده اشعار عباس کیارستمی اثر عباس کیارستمی

نظرات کاربران درباره کتاب سر بر باد؛ از گزیده اشعار عباس کیارستمی

انتشارات:انتشارات رسم
امتیاز:
۳.۶از ۴۰ رأی
۳٫۶
(۴۰)
آرام
از بودن با تو، در رنجم... از بودن با خود، در هراس... کجاست بی خودی؟. .♥.
آرام
آقا آرین 🌹🌱
آرام
ملیکا خانوم 🌹💛 آقای امیررضا :یجورایی به" نبودن" اشاره داره 🌸
Amirreza Nouri
یعنی چی؟
El Santo
بهترین تعریف از کیارستمی، اینه که بدون نقاب بود و فقط و فقط خودش بود.. "از ستم روزگار پناه بر شعر از جور یار پناه بر شعر از ظلم آشکار پناه بر شعر"
محمد
هر چند با قدیس سازی و بت سازی یک فرد مخالفم اما این یک سوئ استفاده از نام عباس کیارستمی است؛ نویسنده با کپی کردن عینا بخشی از مجموعه شعر گرگ در کمین و کتاب شعر دیگری مرحوم کیارستمی و هاشور زنی یکسری صفحات آمده است کتاب درست کرده و آن را در معرض فروش گذاشته است. خواننده هم با عدم توجه به مجموعه شعر اصلی و بی توجه به زحمات نویسنده اصلی مجموعه شعر گرگ در کمین و با توجه به نام کیارستمی خریداری می کند. باعث تاسف است.
frznh
عالی
Mahi.G243
فراسوی نیک و بد آسمانیست آبی ...... خیلی کوتاه خیلی ساده و روان
کاربر 5438872
کتاب از ۱۹ شعر کوتاه تشکیل شده، زمان مطالعه ۴ دقیقه!
سمیرا
عالی
fariba
چیزی که برام جالب بود, متن دو زبانشه. اشعار, عالی نبودن, ولی خوب و عمیق بودن. کاش بیشتر بود, خیلی خیلی کمه😊اما خوب... ۴۰۰۰ تومن می ارزه.🌹
اردوان
99.01.22 نوزده کوته‌سروده از عباس کیارستمی، شاعر سینمای ایران که نام بیشتر فیلم‌هایش را هم شعرگونه می‌گذاشت... باد ما را خواهد برد، خانه‌ی دوست کجاست؟، زندگی و دیگر هیچ، زیر درختان زیتون ... سروده‌هایش نیز مانند فیلم‌هایش سرشار از سادگی ست ولی دیگر از کندی سینمایش بهره‌ای ندارد، خیلی زود سخنش را می‌گوید و می‌رود امیدوارم با نگاه به نام پدیدآورنده، این سروده‌ها را نپسندیده باشم! چرا که بسیاری از داوری‌های ما آدم‌های خام و متعصب از روی نام پدیدآورنده انجام می‌شود. البته این سنگینی نام پدیدآورنده و آشنایی با او، ژرفای سخنانش را بهتر می‌نمایاند چراکه با جوانی روبرو نیستیم که به گفته‌ی استاد کدکنی جدول‌ضرب‌وار واژه‌ها را کنار هم بچیند و بگوید هایکو یا شعر سپید گفته‌ام! ما پیشینه‌ی کیارستمی را می‌دانیم از فیلم گزارش (1356)... او می‌داند چه می‌گوید چون گفته‌هایش را زیسته و تا اندازه‌ای در فیلم‌هایش نمایان است. گزیده‌ها: بیزارم از زبان زبان تلخ از زبان دستور از زبان کنایه با من به زبان اشاره سخن بگو چه راحت پذیرفته‌ایم که نبینیم حتا یک کبوتر را در پرواز جمعی کلاغان چگونه آسوده بخوابم که زمان نمی‌ایستد لحظه‎ای در خواب حاصل کج‌روی‌هایم کوره‌راه‌هایی است برای رهروان امروزم از دست رفت چون هر روز نیمی در اندیشه‌ی دیروز نیمی در اندیشه‎ی فردا شمارش معکوسِ روز مرگ من آغاز شد درست لحظه‌ی تولدم از تنهایی سهم بیشتری می‌خواهم از تو سیراب می‌شوم از سراب، شما باور نکنید دل کندم از مراد بریدم از مرید می‌روم سبک از بودن با تو در رنجم از بودن با خود در هراس کجاست بی‌خودی؟
فروردین
بی نهایت قشنگ بود
امین۳۶۹
فرا سوی نیک و بد، آسمانی است، آبی. کتاب بسیار کم حجم از چند شعر کوتاه از عباس کیارستمی. برای توصیف اشعار فقط میشه گفت ساده همین. عمق و مفهوم خاصی داخل اشعار نیست و خلاصه کتاب چیزی برای ارائه نداره. کنار هم باشیم هوای همو داشته باشیم.
کاربر 1339891
متاسفم. هیچ دوستش نداشتم. (بدیهتا تصویرسازی‌هارو. نه شعرهارو)
علیرضا گلرنگیان
یکی دو تا شعر خوب داشت.
tadai
شعرها که هایکو بودند اما واقعا غالب نوشته ها ارزش چاپ نداشتند. و از این روند بت کیارستمی سازی بیزارم ...

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد