نظرات درباره کتاب با دعای ندبه در پگاه جمعه؛ نقد و بررسی اشکالات سندی و محتوایی دعای ندبه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب با دعای ندبه در پگاه جمعه؛ نقد و بررسی اشکالات سندی و محتوایی دعای ندبه اثر علی‌اکبر مهدی‌پور

نظرات کاربران درباره کتاب با دعای ندبه در پگاه جمعه؛ نقد و بررسی اشکالات سندی و محتوایی دعای ندبه

امتیاز:
۴.۵از ۲ رأی
۴٫۵
(۲)
سیّد جواد
کتاب ۵۱۰ از کتابخانه همگانی (بینهایت)، یک کتاب تحقیقی پژوهشیِ جذاب و خواندنی در مورد شبهات مطرح شده پیرامون دعای شریف ندبه، که از امام صادق علیه السلام به دست ما به یادگار رسیده است.
کاربر کتاب
ممنونم سید جواد، وقتی شما نام این کتاب رو نمیدونید، فکر نکنم دیگه تا ابد پیداش کنم
سیّد جواد
سلام بر کاربر محترم کاربر کتاب!! نه متاسفانه ، نام این کتاب را نمی دانم.
کاربر کتاب
اقا سید جواد ازتون یک سوال داشتم، اگر ممکنه راهنماییم کنید لطفا. من یک کتابی رو چند وقت پیش یک قسمتهاییش رو خونده بودم و متاسفانه اون کتاب رو نصفه رها کردم چون میخواستم بقیهش رو سرفرصت بخونم اما الان اسم اون کتاب رو فراموش کردم در به در دنبالش هستم، اما پیدا نمیکنم کتاب تا جایی که یادم هست تقریبا غیرداستانی یا روانشناسی بود و راجع به این موضوع بود : کتاب راجع به اشخاصی هست که از فاجعه‌هایی زنده بیرون اومدن و بخاطر زنده بیرون اومدن از اون فاجعه ها افسرده شدن. مثلا افسردگی افرادی که از فجایعی مثل برجهای دوقلوی 11 سپتامبر زنده بیرون اومدن. * اواسط کتاب هم، یک عکسی بود که یک نفر از برج دوقلو بیرون پریده بود و داشت سقوط میکرد که نویسنده چند خط راجع به این عکس هم صحبت کرده بود و ( داخل اون عکس، اون فرد انگار داشت پرواز میکرد) ... * اسم این کتاب رو میدونید؟

حجم

۱۵۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

حجم

۱۵۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد