نظرات درباره کتاب ماندن در وضعیت آخر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ماندن در وضعیت آخر اثر امی ب. هریس

نظرات کاربران درباره کتاب ماندن در وضعیت آخر

انتشارات:نشر نو
امتیاز:
۴.۱از ۶۸ رأی
۴٫۱
(۶۸)
arash ngar
من این کتاب رو با ترجمه خانم بیتا حکمی با نام خوب ماندن خوندم و این ترجمه رو هم‌مطالعه کردم جفت ترجمه ها خوبن این یه مقدار ساده تره ولی اون ترجمه رو بهتر دوس داشتم این کتاب رو به شدت پیشنهاد میکنم که بخونین و کتاب تاثیر گذاریه
fat
برای ماه رمضان گردونه نمیذارید؟😂🤦🏼‍♀️
~MON¡REH~
خوندنش هیچ موقع دیر نیست ولی چقد خوب که قبل از ازدواج و قبل از بچه دار شدن این کتاب رو خوندم/ پیشنهاد میشه قبلش کتاب اول ینی " وضعیت اخر " رو بخونید تا مطالب این کتاب دوم قابل درک تر باشه .
Mohammad
(۶-۷-[۱۱۷]) کتاب "وضعیت آخر" محتواش بیشتر پیرامون معرفی و شناخت "تحلیل رفتار متقابل" بود، این کتاب با توجه به موضوعات و تئوری های مطرح شده در کتاب قبل، به ارائه راهکار میپردازه، اگر ابتدا کتاب "وضعیت آخر" رو بخونید درک موضوعات این کتاب براتون راحت تره.
امین آقا
نیاز به دانش قبلی داره ،طوری که خود نویسنده توصیه میکند که جلد قبلی را بخوانیم. مگر نه چیزی نمیفهمی!
Nilpar
@azam بله جلد قبلی "وضعیت آخر" هست
azam
جلد قبلیش همون کتاب وضعیت آخر هست؟ این دو به هم مرتبط هستند؟
shaparak
خواندن این کتاب برای همه واجبه نکاتی داره کهبرای روش بهتر زندگی کردن باید دونست
سهيل قهرمانی
توصیه میکنم حتما قبل از این کتاب ، کتاب وضعیت آخر و قبل از این دو کتاب تحلیل رفتار متقابل اثر اریک برن رو مطالعه کنید . این سری کتابها رو چندین بار باید مطالعه و تمرین کرد
ابوالفضل
بی نظیر و خواندنی
سید
سلام یه سوال دارم حتما باید کتاب اول رو بخونی بعدش اینو؟
فروغ
سلام، به نظرم آره، چون من اون کتابو خوندم و فصل اول این یکی رو که خلاصه ی کتاب قبل هست هم خوندم؛ نظر شخصیم اینه که خلاصه ی این فصل نمی تونه حق مطلب رو درباره ی کتاب قبل ادا کنه؛ بازم به نظرم خودتون یه نگاهی به فصل اول بندازین ببینید توضیحاتش براتون کافیه یا نه.
Mary
چقدر حال زیستن منو خوب کرد این کتاب! 🌺 استثنایی و لازم برای هر کسی ک میخاد "پیش بره" اولین نکته مهم اینه که اول بایستی کتاب وضعیت آخر همین نویسنده رو بخونید (با ترجمه اسماعیل فصیح) و بعد این کتاب رو. نکته دوم: اگر اهل کتابهای رشد شخصی نیستید یا پیشینه ای ندارید، این دو کتاب رو‌ نخونید (یا از اینها شروع نکنید)
Farough
حتما باید قبلش کتاب وضعیت آخر رو بخونید وگرنه ،حرف خاصی ازش نمیفهمید. کتاب خوبیه اما اصلا به پای کتاب وضعیت آخر نمیرسه. صرفا یه سری مثال های ساده مطرح کرده برای فهم بهتر اصول رفتار متقابل. تا حدی کارگشاست
کاربر ۲۶۶۹۰۴۶
سلام لطفا صوتی هر دو کتاب و در طاقچه قرار بدید
Nilpar
خوب و آموزنده. کتاب بهمون کمک میکنه که بهتر خودمون و بشناسیم و با تله هامون ارتباط بگیریم و اینکه کمک میکنه که به مرحله من خوب هستم شما خوب هستید برسیم و به عبارتی بین نقش های کلیدی کودک، والد و بالغ یک بالانس ایجاد کنیم. پیشنهاد میکنم جلد اول یعنی "وضعیت آخر" هم مطالعه کنید اما به نظرم لزوما نباید اون و اول بخونین چون بخش اول همین کتاب با خلاصه کتاب وضعیت آخر شروع میشه.
Martha'e Dark
دوست داشتم برای این کتاب یک خلاصه می‌نوشتم ، اما بنظرم اومد که هرگز نمیشه این کتاب گرانقدر و گران‌مایه رو توی چند خط خلاصه کرد. کتابی که تا عمیق‌ترین بخش وجودتون شمارو راهنمایی میکنه! تا عقلانی‌تر برخورد کنید ، تا بهتر زندگی کنید و بتونید زندگی ببخشید. از برخورد‌هاتون مطمئن بشید و اطمینان حاصل کنید که چقدر هر حرف و هر کلمه ی ما روی فرزندان‌مون تاثیرات ژرفی رو میذاره. بسیار مچکرم و خرسندم که افتخار خوندن این اثر ارزشمند رو داشتم و هرگز فراموش نمیکنم که هم این کتاب و کتاب وضعیت آخر نوشته ی همین نویسنده چقدر مسیر زندگی و طرز تفکر منو بهبود بخشید :)
Hadis
این کتاب را نه یک‌بار بلکه بارها باید خواند و در جملاتش تمعق کرد
younes
خیلی کتاب خوبی بود. نکته ی اصلی مطلب رو بدون زیاده گویی منتقل می کرد و برای هر کدوم مثالی ذکر کرده بود.
pegah ebadi
فهرست مشخص نیست دسترسی به صفحاتی که نیاز داریم ممکن نیست ابزار خواندن راحت نیست
حسن نیکدهقان
با اینکه دکتر هلاکویی به همه توصیه کردن که این کتاب رو بخونن حقیقتا من هیچ لذت و استفاده ای از این کتاب نبردم.شاید مشکل از مترجمش باشه.نمیدونم.البته من حدودا ۲۰۰صفحه از این کتاب رو خوندم
faezeh
سلام وقت به خیر ابتدا بهتره کتاب "وضعیت آخر " رو مطالعه کنید و بعد این کتاب رو که در ادامه کتاب قبل نوشته شده( البته برای درک بهتر کتاب، لازمه مطالعاتی در زمینه روانشناسی داشته باشید) . ترجمه آقای اسماعیل فصیح یکی از بهترین ترجمه هاست( و ایشون از عالی رتبه هستند).
Vector
کتاب خوبی بود و اطلاعات کامل و جامعی داشت👍

حجم

۷۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۷۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۱۴۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد