نظرات درباره کتاب بدنسازی رزمی؛ کاربردی از حرکات و تغذیه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بدنسازی رزمی؛ کاربردی از حرکات و تغذیه اثر عادل  شیرازی

نظرات کاربران درباره کتاب بدنسازی رزمی؛ کاربردی از حرکات و تغذیه

۴٫۰
(۲۵)
عرفان
کتاب خوب و کاربردی بود کلیت آنچه یک رزمی کار از تمرینات آمادگی جسمانی باید بداند را گفت اما برای اجرا باید کتب دیگر را مطالعه کرد. فقط اگر تصاویر تمرینات اضافه بشه، عالی میشه.
majhool133
اگه ورزشکار حرفه‌ای هستین و قبلا مطالعه داشتین، مطالب کتاب احتمالا براتون تکراری خواهد بود اما برای شروع کتاب خوبیه
بد نبود
این کتاب چگونگی ورزش کردن درست را یاد میداد و برای ورزشکارانی که میخواهند موفق بشوند بسیار خوب است . توصیه میکنم بخوانید😊😊😊😃
codmos10
بسیار مفید. حداقل اطلاعاتیه که هر ورزشکاری نیازه بدونه. البته جای اشاره به اهمیت تنفس خالی بود. عزیزان به هیچ وجه اهمیت تنفس را در حرکات بدن‌سازی انکار نکنید، تشخیص درست دامنه مثبت و منفی حرکت و در ادامه دم و بازدم و مکث به‌جا و به‌اندازه، در پیشرفت شما تاثیرگذار است. با داشتن تنفس صحیح احساس می‌کنید که ماهیچه شما هم داره نفس میکشه و فعالیت بهتری داره. البته بدن‌سازی هماننده یک زنجیر است. یعنی هرچقدر که اجرا و نوع حرکت مهمه، تغذیه و استراحت هم به همان اندازه مهمه و ژنتیک هم به همان اندازه اهمیت داره و در کل اینکه نمیشه گفت ژنتیک از تغذیه مهم‌تره یا برعکس. چون که این یک زنجیر آهنی یا یک کابل پولادینه که تمامی اجزای تاثیر‌گذار در اون مانند عضوی به یکدیگر وصلن. خرابی و ضعف هر عضو دقیقاً ماننده شکستگی یک حلقه زنجیر یا پارگی یک رشته کابل است و باعث تحت تاثیر قرار گرفتن بقیه اعضا هم می‌شود، پس لازمه که به تمامی موارد اهمیت بدیم. توصیه من این است: در هرکاری مخصوصا ورزش و بویژه بدن‌سازی، اجزای تاثیرگذار را بشناسید، رشته‌های کابل و حلقه‌های زنجیر را ببینید، و شناسایی کنید که در کدام یک ضعف و قدرت دارید و سپس به شکل درست، نقاط ضعفتان را برطرف کنید و نقاط قوتتان را تقویت کنید. زیرا همانطور که گفتم این زنجیر و کابلی است که آسیب به هر عضو آن بر کل مجموعه تاثیر گذار خواهد بود و در نهایت حتی می‌تواند موجب از دست رفتن کل زنجیر و کابل یعنی کل مجموعه و زحمات شود؛ زنجیر و کابلی که دارد یک اتاقک آسانسور را بالا می‌کشد و ساکن آن اتاقک، موفقیت و هدف شماست. پس حواستان بهش باشد و با خودتان درباره‌اش روراست باشید. از این جهت میگم حواستون باشه چون خیلی از این آسانسورهای هدف و موفقیت برخلاف آسانسورهای دنیای واقعی ترمز اضطراری ندارن که بعد از قطع کابل و زنجیر، اتاقک چند طبقه پایین‌تر وایسه، اونا بعد از دست رفتن، بلافاصله برای همیشه سقوط می‌کنن، و دیگه برنمیگردن. به امید پیروزی هادی در مسترالمپیای ۲۰۲۴ فعلا.
فرو
سر نخ‌های زیادی داره برای اینکه آدم بره بیشتر بخونه و یاد بگیره ولی کاش یکسری منابع معتبر فارسی هم معرفی میکردن در کل حرف نداشت و خیلی مفید بود
رضا اصلی فاز
با خوندن این کتاب متوجه شدم که بدن سازی و رزمی در کنار همدیگه میتونن همونی بشن که دنبالشی
ghazal73
یه کتاب کامل و عالی مخصوصا برای اون دسته ای که مبتدی هستن خیلی مفید
کاربر ۱۹۳۷۷۳۵
سلام چرا میتونم نسخه الکترونیکی را بخرم
کاربر 3574641
چون میتونی گلم
salmanketab
خیلی عالی
حامد
بسیار مفید و خوب
kavian
کتابی بسیار جالب و خواندنی می باشد. من خودم هم شائولین کار می کردم و هم بدنسازی. با مطالعه ی این کتاب میزان دانش و آگاهی ام تا حد زیادی ارتقا یافت.
1984
کتاب خوب و علمی هست. همیشه اگه بشه بدن رو در اوج نگه داشت و هیچ کار غیراصولی انجام نداد واقعا لذت بخش میشه.

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد