نظرات درباره کتاب افسانه باران و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب افسانه باران اثر نادر ابراهیمی

نظرات کاربران درباره کتاب افسانه باران

امتیاز:
۴.۰از ۱۹ رأی
۴٫۰
(۱۹)
mh.mirvakili
سلام.لطفا کتاب بر جاده های آبی سرخ رو هم اضافه کنید.ممنون
شروعی دوباره...
به پشتیبانی پیام بدین
SAJAD AZADVAR
از اکثر داستانهاش لذت بردم این کتاب نیازمنده تفکر زیاد هنگام مطالعه‌
hassan fatemi
در حد اثر های دیگه نادر ابراهیمی نبود ولی بازم قابل قبول‌ بود و میشد از بعضی از داستان هاش لذت برد...
hassan fatemi
با یک مرورگر دیگه امتحان کن... برای من مشکلی نداشته فقط ۳ روز پشت سر هم پوچ آوردم😞
elliiisa
چرا گردونه رو نمیاره هی میزنه درحال آماده‌سازی ولی نمیاره؟؟؟
تیگلاط
من البته نسخه ی چاپی این کتاب رو خوندم . دیدگاه جالب و جدیدی راجع به فرهنگ مردم ایران به من ارائه داد. انگار از بطن جامعه نوشته شده بود.
*𝐻𝑒𝒾𝓇𝒶𝓃
اگر یک گوشه ی جنگل های گیلان نشسته بودم و می توانستم صبح تا شب کتاب بخوانم شاید حالا حال و روزم بهتر بود. و شاید هم بد تر. هر چه بود نوسان کمتری داشت. افسانه ی باران دویدن زیر ابر هاست در پاییز. من عاطفه ام تنها در همین کتاب ها خلاصه شده. عشقم همین چند وجب است و آسودگی و امنیتم هم. به همین خاطر وقتی چیزی را می خوانم، یعنی کوشیده ام که زنده بمانم؛ بعد از چند ماهی که نخواندم برای زنده ماندن. این مجمع داستان هایی کوتاه ست. خط روایت داستان ملموس است. شخصیت ها هویت خودشان را دارند و چینش داستان ها هم ارتباط مفاهیم با هم را به خوبی می سازد.
سياه مشق
داستان هاشو دوست داشتم نمی دونم چرا طاقچه، کتابهایی که خوندم رو پیشنهاد می ده!
Zohreh
خیلی زیبا بود:)
آبیِ آسمونی
من قلم جنابِ نادر رو با تمام پیچیدگیش خیلی دوست می‌دارم اما اون طور که باید نتونستم با همه ی داستان های این کتاب ارتباط برقرار کنم...
کاربر ۲۴۱۱۲۰۸
کتاب خوبیست. سه تا از داستانها خیلی خوب بود و بهترین توصیفی که می تونم براشون بکنم این بود که حکیمانه بودند. دو تا از داستانها خیلی حوصله سر بر بودند و اگر من جای نویسنده بودم کتاب رو با داستان دیگری شروع می کردم. بنظر من اولین داستان واقعا حوصله سر بر بود.
توحيد
کلا داستان کوتاهو دوست ندارم ولی این کتاب، مثل باقی آثار نادر نیست و به نظر میاد از آزمون و خطا هاش در مسیر پختگی باشه. کماکان به نظرم قوی ترین کارش، بر جاده های آبی سرخه
یا محمد مصطفی
خیلی بد
محمدحسین
این کتاب بهترین مجموعه‌ی داستانِ کوتاهی بود که تا حالا خوندم. شخصیت‌پردازی‌ها و فضاسازیِ داستان‌ها خیلی عالی بود. اکثر داستان‌ها فوق العاده پرمحتوا بودند. روایت‌ها در عین سادگی جذابیت زیادی داشتند و هم این که به شدت قابل تامل بودند. احساس می‌کنم بعد از خوندن هر کدوم از داستان‌ها می‌شه چند ساعت راجع بهشون گفت‌و‌گو کرد.

حجم

۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۴,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد