نظرات درباره کتاب مردی به نام اوه و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب مردی به نام اوه اثر فردریک بکمن

نظرات کاربران درباره کتاب مردی به نام اوه

نویسنده:فردریک بکمن
انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۴.۳از ۲۲۵ رأی
۴٫۳
(۲۲۵)
هادی
زندگی ی پیرمرد در همسایگی یک زوج جوان و اتفاقاتی که پیش میاد من خوندم جالب بود پیشنهاد می کنم این رمان زیبا رو بخونید
🍃نــہـــالــــے🍃
ساده ..روون...دوس داشتنی....😊 چند سال پیش فیلمش رو هم دیده بودم... و خب توحهم جلب شد ک کتابشو هم بخونم.....
♥︎ Sara ♥︎
خیلی قشنگه 😍
Marzy
ترجمه‌ش اصلا قشنگ نبود و یه قسمت‌هاییش سانسور شده بود.
بهاران بانو65
عاااااالییییییی من اصلا نمیتونستم گوشی رو کنار بذارم.حتی یه شب تا صبح خوندمش واین اولین کتابی بود که از بکمن خوندم وبرام شروع جذابی بود
کاربر ۱۴۷۴۹۲۶
من اصلا این کتاب رو دوست نداشتم. البته یه ترجمه دیگه ازش رو خوندم ولی به‌هرحال از داستانش خوشم نیومد و در لحظه لحظه خوندنش حس خیلی بدی بهم می‌داد و کلا خواندن این رمان برای من خیلی طول کشید. در توصیفش می‌تونم فقط بگم که این‌ رمان تنهایی انسان مدرن رو ترسیم کرده که من به این نقاشی حس خوبی نداشتم.
عباس زاده 2002
👌👌👌👌👌
kazhal
وقتی شروع به خوندن این کتاب کردم مثل تمام شخصیت‌های داستان از پیرمرد لجوج و یکدنده‌ی داستان کفرم سر میومد. اما هر فصل رو که می‌خوندم یک بخش پنهان از وجود اوه برام نمایان میشد که باعث می‌شد کمتر از دستش کفری بشم. لحظاتی پیش کتاب رو تمام کردم و هنوز صورتم از قطره‌های اشکم خیسه و فقط میتونم بگم اوه‌ی داستان شاید مرد لجوج و یکدنده‌ای باشه اما با وجود تمام کج‌خلقی‌هاش مرد نازنینیه، همین.
Mahtab
همونطور که بقیه دوستان اشاره کردن کتاب به علت ترجمه بی نظیرش بی نهایت گیرا و جذابه. توصیفات به قدری شیرین و از ته دل بیان شدن که انگار نه انگار با ترجمه مواجهیم.
zra
عالی بود فصلای آخرش کاملا با بغض میخوندمش و قلبم پروانه ای بود لحظه ای برای خوندنش تردید نکنید چون با یه شاهکار ادبی طرفید لذت بردم :))
son son
حقیقت اینه که هنوز کامل نخوندم ولی تا اینجا اوه ادم قابل لمسی بوده برام. اوه از اونایی که میگین این سرش اومده پس اینجوری شده! اوه برام مثل یک ادم واقعی بود مثل یک پدربزرگ سرد ولی بامزه. شاید ادمی باشه که انگار قابل دوست داشتن نباشه ولی قول میدم هر خط بیشتر وابسته اش میشین. حسم نسبت به خوندنش اینجوری بودم که مطمئن بودم قرار نیست حوصلم سر بره.
Anahita Moradi88
هشدار اسپویل میشه یکی‌به من بگه که چرا اوه وقتی دید پروانه گریه میکنه گف قدرت عشقه؟ مگه عاشق پروانه شده بود؟
YasmineGh
خیلییییی عالی بود واقعا لذت بردم چقدر خوبه ادم های مثبت اندیشی وارد زندگی هامون بشن. به خصوص وارد زندگی کسانی که رندگی تو روحیه شون تاثیر گذاشته و خیلی سرزنده و شاداب نیستن
محمد حسن
راستش علت این همه استقبال از کتاب رو نمی فهمم. نه نثر کتاب قوی است ، نه درون مایه کتاب غنی. داستان هیچ پیچ و خم و کششی ندارد. نویسنده بلاتکلیف است. هزاران کتاب مثل این بوده، هست و خواهد آمد. تولستوی وقتی دست به قلم می برد و مثلا آناکارنینا می نوشت ، کتابی می نوشت که حتی چندبار هم‌می توانستی آن را بخوانی. من این کتاب را در صفحه ۴۴۷ طاقچه ، رها کردم. واقعا هیچ نداشت ... هیچ.
محمد حسن
یکی از معناهاشو بگید :)
دانشجو
نگو عزیز. قلم بکمن عالیه. کمی حوصله میخواد خوندش فقط. شاید به پای مردمان مشوش نرسه اما در نوع خودش عالیه. کلی معنا توشه.
کاربر ۲۱۷۲۹۷۲
منم همین نظرو دارم شدیدا حوصله سر بر بود و به زور تمومش کردم و تا اخرین صفحه منتظر بودم بچیز جالبی تو این کتاب پیدا کنم ولی هیچ...
یار مهربان♡
به نظر من، خیلی کتاب جالب و جذابی نیست. موضوعات به شدت پراکنده ای از زندگی روزمره پیرمردی رو روایت میکند که زیاد جذاب هم نیست. ترجمه متن هم خیلی پراکنده و جمله ها به شدت نامفهوم هست و فعلا و فاعل و نحوه قرارگیری آن ها در جمله رعایت نشده که باعث به ریختگی متن هم شده.
مانا
انقدر که تعریف و تمجید داشت برای من جذاب نبود. معمولی بود
زهرا
خیلی متن بیخودی داره
S O M A Y E , R
در مورد جزئیات زیادی توضیح داده
Dr. Zarei
این کتاب اوایلش خوب است ولی به مرور کسل کننده می شود. من از وسط کتاب ادامه ندادم.
🍃Anee shirley🍃
💛🍃کتاب "مردی به نام اوه" ؛ در مورد یه پیرمرد عبوس غرغرو که جز همسرش از دست رفته اش هیچکس براش مهم نبوده و نیس. کتاب تم آروم ی داره و برای کسایی که تازه کتاب خوندن رو شروع کردن یا کسایی که میخوان شب ها قبل از خواب یه کتاب ساده با یه داستان معمولی بخونن خیلی خوبه ولی برای کسایی ‌که خوره کتابن و به قول معروفن کتاب باز اگه نخونن چیزی رو از دست نمیدن. این جمله های پشت کتاب چیه می نویسن؟اگه چاپی می خریدم این جمله ای که بچه ها میگن پشتش هست اصلا نمیخوندم:) تو داستان اون سکانس فقط زرشک پلو🤣و اون گربههههه دم بریده🐈 تعریف هایی که کرده بودن خیلی بی مورد بود!!!خدایی دیگه اینجوری از کتاب تعریف نکنین که بخوره تو ذوق آدم . با اینحال شخصیت اوه و پروانه خانم جالب بود.

حجم

۳۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵۴ صفحه

حجم

۳۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد