نظرات درباره کتاب نذر نصرانی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نذر نصرانی اثر سعید محمدی

نظرات کاربران درباره کتاب نذر نصرانی

نویسنده:سعید محمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۱ رأی
۴٫۳
(۴۱)
﷽ داستان یک فردی که مسلمان و شیعه نبود.. ولی به امام شیعیان متوسل شد و فرزندش از شیعیان شد.. چه قلب هایی که برای دیدار امام زمانشون در تاریخ جاموندن.. همیشه به یادش نیستم ولی بعضی وقتا دلم میگیره همون بعضی وقتا دعا میکنم.. امید دارم گاهی هم دعای گنهکاری مستجاب میشه اللّهم عجّل لولیّک الفرج🍃
زهرا
این هنر نویسنده بود که از یک روایت چندخطی کتابی به این جذابی دربیاورد.بدون اینکه خسته بشید داستان رو تا اخر دنبال خواهید کرد.
Komail Kazemi
ممنون از نظرتون
Fatemeh
بسیار عالی، داستان کرامت امام هادی در حق یک کارگزار مسیحی و حاجت گرفتن فرد مسیحی از ایشان. یه جمله خیلی جالبی داشت از قول امام هادی به شخص مسیحی که فرمودند:" ای یوسف برخی گمان میکنند که ولایت و دوستی ما اهل بیت پیامبر به شما سودی نمی رساند. به خدا سوگند دروغ می گویند. همانا ولایت ما اهل بیت برای مانند تو نیز سودمند است.
مستاصل!
به قول یکی از دوستان که درباره‌ی همین کتاب نظر دادن، اینکه نویسنده تونسته از چندخط روایت، یک داستان بنویسه، بسیار هنرمندانه عمل کرده؛ مثل کتاب دیگری که از نویسنده خونده بودم این کتاب هم شیرین بود و پرکشش.
feri
قسمتی از کتاب که در مورد دیدار امام هادی (ع) و یوسف بود برام خیلی لذت بخش بود،کتاب داستان پردازی خوبی داشت اما یسری سوال در اتفاقات پیش اومده برای یوسف واسم پیش اومد که اخر کتاب بی جواب موند.
معصومه رضایی
نثر روان و داستان پر کششی داشت.
بیات
عالی
²³³
کتابی بسیار زیبا از کرامت حضرت علی‌بن‌المحمد‌الهادی(ع) به یک نصرانی. روند داستان معقول و خوب و باکشش هست و خواننده رو کاملا همراه می‌کنه و نمیزاره کتاب رو جز مواقع ضروری کنار بگذاره. میزان کتاب و داستان هم زیاد نیست و کاملا به اندازه‌ست همه مقادیرش و این نکته بسیار خوب این کتابه که از اسراف و زیاده‌روی در کتاب به طور کمال در تمام وجه‌ها جلوگیری شده. کتابی خوب، روان، جالب، آموزنده، که توصیه میشه یک‌بار خونده بشه.
میمْ؛ مثلِ مَنْ
زیبا و خوندنی بود. یک سری کتاب هایی که از اتفافات تاریخی داستان مینویسند این مشکل رو دارند که از زبان امام یک حرفی رو میزنند یا اتفاقی رو با جزئیات نقل می کنند و نمیدونیم چقدرش درسته، اما تو این کتاب از اونجایی که داستان حول افرادی غیر از امام بود، این حس رو نمیداد و این نقطه قوتش بود.
لیلا سروش
براساس روایتی از بحار الانوار از دوران امامت امام هادی علیه السلامـ داستان بسیار هیجانی و پرکشش از جوانی مسیحی وهمسرش مریم که پس از سالها صاحب فرزندی میشوند این زوج مسیحی و خانواده در کشور عراق ودر زمان خلفای بنی عباس زندگی میکنند. ماجرای داستان تولد نوزاد شروع میشود که به حوادثی هیجان انگیز در گذشته ارتباط دارد... از اقای محمدی چندین کتاب خوندم همه عالی
ایران
کتاب خوبی بود فقط کمی توصیف ها زیاد بود
ketabjoo
داستان بسیار جذاب و گیرا روایت می شود.توصیفات زیبا و به جا احساس خواننده را با خود همراه می کند و نحوه ی روایت انسان را به دنبال خودش می کشاند.
داتیس
داستان‌هایی که با محوریت ائمه دین نوشته شده اند همیشه دلکش وشیرین هستند.
کاربر ۶۱۶۹۷۵۸
جالب و احساس برانگیز بود.
🎈
سلام واقعا فوق العاده بود..
حمیرا
کتاب در مورد مردی مسیحی است که برای رهایی از رنج و گرفتاری اش به امام هادی (ع) متوسل می شود و در نهایت حاجت خود را از امام میگیرد. نویسنده با قلم زیبایش این واقعه رو ترسیم کرده و تونسته در نهایت شیرینی محبت امام رو به مخاطب به چشانه.💛 توصیه میشه بخونید👌🏻
🌊
خیلی عالی❤️
مطهره لطفی
اصلا کتاب جالبی نبود
عالی بود
زیبا بود

حجم

۹۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۹۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد