نظرات درباره کتاب سفر به دور اتاقم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سفر به دور اتاقم اثر اگزویه دو مستر

نظرات کاربران درباره کتاب سفر به دور اتاقم

انتشارات:نشر ماهی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۹ رأی
۳٫۶
(۲۹)
مریم کریم زاده
چه فکر جالبی داشته برای این ۴۲ روزحبس اجباری ,وقتی آدمی با خیال خودش تنها میشه,دیگه تنها نیست,دنیایی را همراهش داره...... نمیدونم برای آدم های امروزی هم همینطوره? فکر میکنم اگه گوشی موبایلمون رو ازمون بگیرن مثل معتادهای خمار بی تاب و سرگردان میشیم.ما بیشتر از اینکه با اتاقمون خو گرفته باشیم,با این گوشی های توی دستمون انس گرفتیم. احتمالا ما باید بنویسیم از سفرهای زیادی که به دور دنیای اینترنت داشتیم.
bahariiii
زیبا و ساده و روان و صمیمی لذت بردم از خواندن کتاب و سبک نوشتاری نویسنده. پرش های ذهنی نویسنده مشابه با پرش های ذهنی خودمان هست که وقتی فکر میکنیم مدام از شاخه ای به شاخه دیگر می‌پریم.
parastoo
نویسنده‌ی طناز، لطیف. با یک جمله‌ی سه کلمه‌ای می‌تونه خنده‌ت بندازه و با یک فصلِ یک صفحه‌ای اشکت رو در بیاره. حیف از چنین قریحه‌ای که اثر دیگه‌ای ازش نیست، یا کم هست یا ترجمه نیست. یادت گرامی آقای خاویر دو میستر.
پرنیان
نیمه‌ی اولش رو واقعاً دوست داشتم! اونقدری که برمی‌گشتم و هر صفحه رو دو یا سه بار می‌خوندم و هربار برام جذاب‌تر می‌شد. نیمه‌ی دوم -از اون جهت که پاورقی‌های زیادی داشت-، کمی سرعت خوندنم رو پایین اورد و یه مقدار خسته‌کننده شد برام. ولی در کل ازش لذت بردم و خوندنش رو پیشنهاد می‌کنم. یه کتاب کوتاه که لبخندهای گاه‌به‌گاه به لبت می‌شونه و بهت کمک می‌کنه جزئیات ساده رو عمیق‌تر و با لذت بیشتری ببینی. . . از متن کتاب: «شاید علت کابوس‌هایم این باشد که این روزها روح، غرق در افکار سیاه و تصاویر دلخراش، جز اندوه چیزی در پیرامون خود نمی‌بیند؛ درست مثل معده‌ای آلوده که سالم‌ترین خوراک‌ها را نیز به سَم بدل می‌کند».
𝑻𝒂𝒎𝒊𝒍𝒂
📎 من این کتاب رو به صورت تلخیص شده از اپ ایرانصدا خوندم. بنابراین نظری درباره ی نشر و ترجمه ندارم‌. کتاب بسیار زیبایی بود. نگاهش به حبس خانگی اونقدر جذاب بود که به همین خاطر کتاب رو شروع کردم. صحبت های جذابی هم داشت و به نظرم پایان کتاب، بهترین بخشش بود. اگه دقیق بهش نگاه کنیم شاید ما هستیم که هرروز در زندان روزمرگی و مشغله گیر افتادیم و بدون تلاشی برای آزاد شدن، روز به روز، بیشتر و بیشتر گرفتار"روزمردگی" میشیم!
بوبو
کتاب قشنگی بود، لذت بخش و آروم، چقدر دلم خواست با نویسنده‌ش دوست بودم.
sina
عالی واقعا عالی حتماً مطالعه کنید
کاربر ۲۱۶۸۹۸۶
بسیار عالی
zeyoia
اولین بار بود که کتابی این مدلی میخوندم و واقعا ارزشش رو داشت. خوندنش واقعا برام لذت بخش بود.
نانی
معتقدم که این کتاب، بدرد همان دوره ایی که به چاپ رسیده میخوره، چالش هایی که مطرح میکرد، بیشتر به افکار یک روان پریش نزدیک بود.
ضحی مختارزاده
خواندن این کتاب به شدت وقت تلف کردن، است.
HOSSΞIN
نسخه کاغذیشو خوندم کتاب جذابی نیست
کاربر ۱۱۵۸۷۰۳
چه حوصله ای داری ها

حجم

۹۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۹۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد