نظرات درباره کتاب در جست‌وجوی معنا و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب در جست‌وجوی معنا اثر اُسوالد هَنفلینگ

نظرات کاربران درباره کتاب در جست‌وجوی معنا

۳٫۸
(۱۳)
H@di
با سلام قسمت‌های از نسخه چاپی این کتاب را بنده خوندم انصافا مشکل و غیر قابل فهم است که البته این مشکل نویسنده ومترجم نیست بنظرم کتابی تخصصی برای رشته فلسفه باشه برای عموم کتاب جالب و جذابی نیست موفق با شید ممنون از طاقچه
Reza.AH
به طرح پرسشهایی در باب معنای زندگی و هدفدار بودن و... ازدیدگاه فلاسفه میپردازد ولی لزوما به معنای جواب قطعی به این پرسشها نیست وانرا تبیین میکند . درباب رنج ، اگر مرگ پایان عادی و منطقی ماست پس چرا باید مانع مردن مردم شد؟برای چه باید رنج رو تسکین داد.. و پرسش در باره پوچی زندگی و علاج طبیعت، میل به زنده ماندن و... ست متن روان و ترجمه خوبی دارد.
MHassan
اگر دوست دارید پیش فرضهای ذهنی خود را به چالش بکشید، این کتاب را از دست ندهید
MahedBook.ir
مبحث معنای زندگی به‌قدری بسط پیدا کرده که تبدیل به یک رشتۀ فلسفی شده است. لذا شناخت آن نیاز به مطالعات گسترده دارد. اما خوشبختانه راه میان‌بر هم وجود دارد: همین کتاب هنفلینگ. این اثر نیاز چندانی به دانش قبلی ندارد و نویسنده هم خیلی خوب و ساده توضیح می‌دهد. اگرچه هنفلینگ همۀ نظریات را طرح و بررسی نکرده، اما همان‌ها را که مطرح کرده به‌تفصیل واکاوی می‌کند. دیگر این‌که نویسنده رویکرد انتقادی دارد، و کتاب سرشار است از نکاتی خوب و کاربردی برای زندگی خردمندانه.

حجم

۲۹۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۹۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰
۱۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد