نظرات درباره کتاب این کیمیای هستی؛ جلد اول و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب این کیمیای هستی؛ جلد اول اثر محمدرضا شفیعی کدکنی

نظرات کاربران درباره کتاب این کیمیای هستی؛ جلد اول

انتشارات:انتشارات سخن
امتیاز:
۴.۲از ۳۴ رأی
۴٫۲
(۳۴)
leili
کتاب فوق العاده است. انقدر از دانش و آگاهی و سواد دکتر شفیعی ادم لذت میبرد که خدا داند. با خواندن کتاب دریچه جدیدی برای فهم زبان حافظ،. جهان او و حظ وافر بردن از شعر او ایجاد میشود
مسلم عباسپور
در حال خوندمش هستم. زیبایی جلد اول این ست که در بخش های کوتاه و ژرف و مفید بیان شده. نگاه نافذ و دقت عمیق استاد شفیعی به حافظ رو خیلی دوست دارم. برای نظرات تازه هم در باب حافظ دیدم از زبان ایشان که جای دیگه ندیده بودم.
مرتضی
اینکه کتاب داخل طاقچه همگانی باشد ، بعد از آن بیرون آید ،جای تعجب و تاسف دارد ! شاید کسی فقط برای خواندن پژوهش های دکتر کدکنی عضو طاقچه همگانی شده باشد . چه جوابی برای این هست؟
R B
دومین کتابی که از شفیعی کدکنی خواندم. با خوانش کتاب انگار پنجره بی نظیری به جهان چندلایه، طناز، دلنواز و تو در توی حافظ گشوده می شود. خوانندگان فارسی زبان که غزل های حافظ را در ذهن و قلب دارند، با شیرجه به دریای پرمعنای او عزیزترش خواهند داشت. نویسنده مثل غواص ماهری به تاریک ترین و ناشناخته ترین کنج های جهان حافظ رفته و صدها مروارید تازه برای دوست داران او تحفه آورده است. اولین بار بود که حافظ را نه با اسم و نسب بلکه با کمک بلد راه و از طریق ناگفته های اشعارش می شناختم. خواندن کتاب را به همه کسانی که علقه ای به حافظ شیراز دارند پیشنهاد می کنم.
دریا
عالی ست . ای کاش بقیه کتاب های این مجموعه هم به این فونت و خط درشت بود .
Amin D
برای این کار حتما نسخه های epub رو بخرین و pdf نخرین
Monir Salehi
یک از بهترین کتابهایی هست که تا بحال خوانده ام کتابی اکه دید من را نسبت به متن های مختلف تغیر داد وبه اینکه تفکر نقاد مناسب متن داشته باشم کمک بسیاری کرد امیدوارم همه کتاب دوستان ان را مطالعه بفرمایند
محمد
کاش رایگانش می کردین
ع.ز.
مانا و نویسا باد استاد بی‌همتای دوران دکتر شفیعی کدکنی
saharchy
اول دیجیتالی خریدم و بعد نسخه اصلی را.
کاربر 4096535
چرا قیمت ارزی کتاب ها دو برابر قیمت چاپی هست؟ مگر ما که آن سوی مرزها نشستیم گناه کردیم؟
sss
بازی با کلمات عالی فقط خیلی کتاب طولانی است برای کم حوصله‌ها
آتیلا
هدف خاصی در این کتاب دیده نشد.
m kh
بگید ندیدم نه دیده نشد!
GordAfrid
آتیلای گرامی؛ سخن به داوری و سنجشگری را به ویژه کاران و کارشتاسان هر دانش بسپاریم. نوشتار بزرگان دانش و سخن و ادب ایران که از جان و دل برای پاسداری و نگهبانی از فرهنگ و زبان این کشور مایه گذاشته اند، گر پاس نمی داریم، به پهنه ای برای گزافه گویی های لوده بدل نکنیم. آن جا که در گسترش فرهنگ و ادب نمی کوشیم، بایسته تر آن که خاموشی بگیرم. باشد که فرهنگ از ما سیج و آسیبی نبیند.

حجم

۳۳۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۵ صفحه

حجم

۳۳۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۵ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد